„Să dea CJ Buzău 33%, Primăria Buzău 33% și noi 33%!”

„Eu cred că propunerea mea e cea mai bună. Salvează situația cu transportul către comunele din jurul Buzăului”, a anunțat primarul Ion Andrei din Smeeni

„Îl înțeleg și pe primarul Toma când spune că orașul Buzău nu mai poate susține subvenția în proporție de 90%. Toma e supărat și zice acum că nu mai dă nimic. Eu zic că ne putem înțelege cu el să dea 33%. Câștigă și orașul Buzău că are forță de muncă din împrejurimi. 33% ar putea să dea CJ Buzău, iar restul de 33% plătim noi comunele”, a spus pentru buzoienii.ro Ion Andrei, primarul din Smeeni.

De ce e nevoie de subvenție ? Și unde ?

E nevoie de subvenție acolo unde din biletele și abonamentele vândute nu se acoperă cheltuielile de funcționare.

Situația nu este peste tot aceeași.

De pildă, traseul 2 pe raza comunei Mărăcineni nu e (conform estimărilor) în pierdere, ci pe profit! Aici, autobuzele sunt pline pe majoritatea curselor (sau cel puțin erau înainte de pandemie). Deci, Mărăcineniul n-ar trebui să plătească subvenție sau ea să fie mai mică.

Aici e treaba Trans Bus să facă o calculație corectă pentru fiecare comună în parte.

Vom reveni.

loading...

11 comentarii la „„Să dea CJ Buzău 33%, Primăria Buzău 33% și noi 33%!”

  • Daca ai pensie de pana in 2500 lei calatoresti gratis pe raza municipiului , daca esti angajat cu salariu sub aceasta valoare , platesti …… Pensionarii care au pensia peste valoarea salariului minim net pe economie sa nu mai fie subventionati de primarie . Subventiile au pus pe chituci RAM-ul , va pune si Transbusul . Municipalitatea subventioneaza pentru transportul celor din judet , subventii care vin din impozitele platite de noi cei din municipiul Buzau (impozite marite cu 50 % de la 1 ianuarie ) . Vor transport cu Transbus sa scoata banutul din bugetele locale , nu vor , sa calatoreasca cu privatii si stim cu toti ce conditii le ofera aceste firme de transpot ……

    Răspunde
  • Mai dati afara din controlori, ca efectiv se calca pe picioare. Eu folosesc autobuzul 11 si nu o data au fost doua controale pe aceeasi cursa .Inteleg faptul ca lipitorii de afise vor un job facil , dar ce e prea mult, bate la ochi !

    Răspunde
  • SI DE CE SA DAM NOI BUZOIENII BANI PENTRU NAVETISTI ???????????????? FIECARE CU A MASII

    Răspunde
  • De ce să plătesc eu pentru că altcineva să ajungă în oraș? Eu plătesc serviciile prestate pentru mine, nu facilități pentru terti! Nu le convine, sa muncească în comune! Sunt destui șomeri în Buzău!

    Răspunde
  • Din astea 3 comentarii se vede cum am ajuns…..ne doare in pl de altii vrem doar pt noi….

    Răspunde
  • @EU spune mi dc ar trebui sa subventioneze Pirmaria Buzau transportul catre zonele din jur?
    A vazut cineva vreodata pe ce se cheltuie banii la Transbus? Treaba asta e de reclamat la Consiliul Concurentei. Nici un privat nu poate concura cu Transbus pentru ca nu primeste subventii de la stat si deci implicit statul roman prin primaria Bz fave concurenta neloiala celorlalte firme.
    Cea mai simpla metoda ar fi ca CJ sa fi cerut conditii mai dure si sa le si verifice.
    asa ce facem ne intoarcem iar la communism?!?
    Sau.. Vor comunele din jurul Buzaului sa si trimita locuitorii la Bz mai ieftin…sa le subventioneze ei biletele 100%.
    E amuzant ca vrem o tara ca afara dar tot ce facem e ca in 1980.

    Răspunde
  • EU ,,,,, PE NOI CINE NE SUBVENTIONEAZA ????? PRIMARIILE DIN JUDET ????? DACA VOR SA MEARGA CU MASINA LA ORAS ,SA PLATEASCA , CE TREABA AVEM NOI CU EI ??????????????????????????

    Răspunde
  • Reportere…
    Este a 2 oara cand cer explicatii serioase si nu doar in mesaj ci un artic!
    Știm că susții pe toma, dar de ce să plătim noi buzoienii pt alții???
    De ce CJ BZ?
    AU FOST FIRME PRIVATE CARE EFECTUAU TRANSPORT, DE CE S-A BĂGAT TOMA PESTE EI???
    DE CE NU A SPUS IN CAMPANIE CAT A PIERDUT BUZĂUL PRIN TRANSBUS???

    Răspunde
  • Bulangiilor,aia care fac naveta,lucreaza in fabricile de la oras,fabrici care platesc si ele impozite,impozite folosite ghici unde ? Fabrici care ridica orasul! La ram,la zahar,bere,paine etc,lucreaza numai oraseni ?Capete de creta!

    Răspunde
  • SOLUTIA CORECTA ..E ASTA DLE PRIMAR MERGI CU TRANSBUZUL DACA ESTE RENTABIL…ADIKA AI PROFIT ..CE E AIA SUBVENTIE..ADIKA CONTINUAM CU PROSTIA………CEL DE LA MARACINENI A DECLARAT AVEM PE ZI 5000 BILETE SI 5000 ABONAMENTE ..DVS CITI PASAGERI AVETI!!!! EI CAM ASA SE SOCOTESTE ..SI DUPA AIA VORBIM..PAREREA MEA SUCCES DAR FARA SUBVENTIE BREEEE …ALTFEL PATITI CA LA AGRICULTURA….U.E VA OFERA 0,10 CENTI PE LITRU….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.