Toma: „Structura de rezistență e afectată pe 33 de metri!”

Primarul Toma a dezvăluit MOTIVUL sistării lucrărilor de reabilitare a pasajului din gara CFR Buzău.

„Pe o porțiune de 33 de metri structura de rezistență poate ceda. Acest lucru a reieșit din expertiza făcută. Pasajul aparține CFR, nu Primăriei Buzău. Noi nu avem voie să intervenim. I-am semnalat problema primului ministru Florin Câțu, să oblige CFR Infrastructură să repare pasajul”, a spus Toma la Campus TV.

La începutul anului trecut Primăria Buzău – prin Urbis Serv – se apucase în forță de reabilitarea pasajului. Se alocaseră 7,5 miliarde de lei vechi – pentru ca pasajul refăcut să fie inaugurat odată cu locomotiva.

Lucrările au fost sistate după ce s-au descoperit infiltrații (în urma ploilor), iar apoi expertiza a relevat problema gravă legată de structura de rezistență.

E grav! Doamne ferește de o nenorocire!

În aceste condiții reabilitarea pasajului (în ciuda dorinței municipalității) riscă să se amâne cu anii.

Ce voia să facă Primăria Buzău

*refacerea pereților și a casei scărilor

*refacerea placărilor cu faianță a pereților

*reparația podelei și a treptelor ( șapă, beton, eventual gresie)

*montarea de camere video și conectarea acestora la Centrul de Monitorizare al Poliției Locale și la Poliția TF

*înlocuirea corpurilor de iluminat

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Toma: „Structura de rezistență e afectată pe 33 de metri!”

  • Și, ce se va face? Se lasa asa până pica? De ce nu se autosesizeaza procuratura? Delăsarea asta a CFR ului este criminală. Mai bine este băgat la închisoare cineva de la cfr pentru neglijență criminală decât să se aștepte sa pice peste oameni care îl tranziteaza linistiti. Tot cfr ul se pune de a curmezișul sa fie refăcut podul din zona industrială. Si acolo ar trebui începută urmărirea penală. Ce se așteaptă, sa pice podul peste un tren? Sa cada cateva masini in gol?

    Răspunde
  • Pai dacă este atât de periculos de ce nu este inchis accesul?
    Și de ce a investit Primarul ( pt ca s-a început ceva acolo!) dacă e al CFR?
    Și dacă apartine CFR-ului de ce nu este obligat acesta măcar prin controale, amenzi ale Gărzii de mediu sa facă Curatenie? Este plin de gunoaie , deșeuri, aurolaci
    Doar minciuni și șmecherii , ca plătim noi fraierii impozite ca sa aibă ce toca Primăria
    Bine ca avem locomotiva și la 20 m de ea in pasaj e o infecție și o mizerie de nedescris

    Răspunde
    • E bună întrebarea: „de ce a investit Primarul (pt ca s-a început ceva acolo!) dacă e al CFR?”. Răspunsul ar fi că primarul a dorit să se implice după cererile a sute de buzoieni (cum s-a întâmplat și cu cel de pe Unirii). Iar cum „nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită”, acum primarul trage ponoasele. Mulți l-au sfătuit pe Toma, „stai, domnule, liniștit, nu fă nimic precum Boșcodeală și-ți va fi (mai) bine”. Dar, Toma, încăpățânat…

      Răspunde
  • CFR ul e de vina. Pe de o parte cu mana întinsă la guvern, pe de altă o aroganță fără limite fata de călători în condițiile în care sunt gări neincalzite si fara wc uri. Africa e bombon. Doar amaratii care nu au încotro merg cu trenul. Ar trebui să fii tentat să îți lași masina acasă si sa mergi cu trenul dar la noi iti trezește o scârbă doar ideea.

    Răspunde
  • Să se mute cu totul Regionala Cfr Galați direct la Buzău … Poate așa !…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.