Un băiat și o fată au ajuns la spital, mașină făcută praf

Neglijență + neatenție. Sunt ingredientele care au dus la producerea accidentului grav.

Neglijența îi aparține șoferului camionului (42 de ani Buzău). Pentru că a lăsat autotrenul pe drum în loc să-l ducă într-un refugiu.

Neatenția îi aparține șoferului autoutilitare (24 de ani, Ilfov) care n-a fost atent la drum (de la Rm. Sărat spre Buzău). Autoutilitara a intrat cu viteză în autotrenul staționat.

Șoferul de 24 de ani și pasagera de 18 (ambii din Ilfov) sunt acum la UPU cu răni serioase.

Puțin mai devreme o șoferiță de 70 de ani (!) a provocat un accident pe șoseaua Buzău – Ploișeti. CLICK pe imaginea de mai jos pentru detalii.

loading...

17 comentarii la „Un băiat și o fată au ajuns la spital, mașină făcută praf

  • Ba, baieti, l-a lasat pe acostament, nu pe drum, treziti-va! Partea aia nu e pentru circulat, e pentru facut pana, oprit la defectiuni, cand te simti rau etc.

    Răspunde
    • Să fim serioși cu toții. Deși scriptic acea porțiune figurează drept acostament, în realitate e folosită ca banda unu. Orice șofer cu bun simț, educație, grijă față de semeni etc. nu-și parchează mașina acolo și se duce să-și ia țigări sau altceva de genul ăsta. Pot fi acceptate doar cazurile în care efectiv mașina nu se mai poate deplasa ori șoferului i s-a făcut rău.

      Răspunde
  • Atât IGPR, cât și CNAIR afirmă că DN 2 are o singură bandă pe sens și că în dreapta benzii se găsește doar acostamentul (porțiune ce nu este inclusă în carosabil). ”Drumul național DN2 are o platformă de 13 metri și este prevăzut cu 2 benzi circulație în lățime de 3,5 metri (una pe sens) și două acostamente în lățime de 3 metri fiecare (unul pe sens) (…) Această bandă consolidată de 2,5 metri din cadrul acostamentului nu este o bandă destinată rulării, ea fiind prevăzută pentru staționarea în caz de urgență”, afirma conducerea CNAIR într-un răspuns adresat unui utilizator al drumului.
    Deci cine e vinovatul?

    Răspunde
  • Pai ,parca nu este legal sa circuli pe acostament,cum de este neglijenta șoferului de camion?

    Răspunde
  • Aici vinovatul, cel putin moral, pare să fie compania asta care administrează drumurile.
    Nu înțeleg de ce să faci o jumătate de rahat, cum au au făcut pe DN2.
    Ori faci bandă normală, ori nu o mai faci.
    Dacă zic că e acostament, de ce nu pun linie continuă între banda „normală” (unica) și acest acostament, ca să știe tot târlanul că nu e voie pe acolo?!?
    Așa cum e acum, banda si „acostamentul” ăla sunt separate de linie înteruptă, ca și cum ar fi 2 benzi. Mai mult, acostamentul ăla are o lățime confuză, crează iluzia că are loc o mașină, cel puțin un autoturism.
    La câți bani se ciordesc în țara asta, cât ar mai costa încă 1 metru de asfalt ca să facă o bandă „normală”?!?
    Filosofiile astea ale companiei cum că ăla e acostament, nu țin. Dacă nu ne-ar fi „spus”, de unde știe un șofer care ajunge prima oară pe DN2 că ala e acostament, deși seamănă mai mult a o bandă avortată?!?
    Așadar ori fac bandă normală, ori pun semne, marcaje etc. Altfel sunt povești.

    Răspunde
  • Titlul din imagine e total aiurea.
    Trebuia sa fie „Ce se intampla cand circuli pe banda de urgente”, ca acolo pe E85 e acostament, ce are regim de banda de urgente, adica inclusiv banda de parcare cand vrei sa stationezi.
    Nu stiu de unde vine concluzia asta ca soferul camionului e ala neglijent, dar daca ar veni de la un politist concluzia ca e neglijent soferul camionului inseamna ca acel politist ori era sub influenta a ceva, ori a fost uns bine sa schimbe vinovatul in hartogarie. Oricum pe la Buzau sunt frecvente cazurile in care daca implici politia la un incident, fac ei cum fac si scot vinovat exact pe cel nevinovat. Deaceea au si crescut numarul de intelegeri amiabile, ca multi au realizat ca nu mai are rost sa te legi la cap cu politia degeaba, ca oricum nu fac dreptate si dau decizii anapoda in procesele verbale.

    Răspunde
  • Scriptic, nescriptic, legea este pentru toată lumea la fel și nu trebuie să o interpretăm după cum vrea reporterul!! De unde a tras el concluzia că șoferul autocamionului „și-a parcat mașina acolo și s-a dus să-și ia țigări sau altceva de genul ăsta, și nu efectiv mașina nu s-a mai putut deplasa ori șoferului i s-a făcut rău?” E plin DN2 de vitezomani care îți dau flash-uri să părăsești banda și să mergi prin șanț dacă se poate pentru a le face lor loc!! Interesanta abordare domnule Tereacă de a interpreta legea, ” așa mioritic „!!

    Răspunde
  • Camionul ăla uitat în drum e o LECŢIE de servit tuturor şoferilor iresponsabili care gonesc cu viteză mare pe şosele, inconştienţi că pot produce oricând o tragedie !!
    Deci şoferul tinerel şi vitezoman s-a ales cu ceea ce a căutat !! Dacă mergea liniştit şi responsabil, observa de la o poştă magaoaia în calea sa, daaaar probabil preocuparea lui era să-şi impresioneze duduia ce mare Schumacher este el…
    Ar trebui ca şi alţi şoferi de camioane să-şi ,,uite” magaoaiele în drum, poate aşa se va reuşi să fie puşi la punct vitezomanii iresponsabili ce zi de zi pun în primejdie vieţi nevinovate…

    Răspunde
  • Se judeca din scripte, logic aveti dreptate domnule Tereaca, dar practic acea banda este destinată pentru staționare. Circulam toti pe acea porțiune, dar cand se intampla un eveniment rutier, procurorul si polițistul întocmește dosarul dupa ,,scripte”. In Romania nu tot ce este logic este si legal.

    Răspunde
    • În toată această pandemie ni s-a tot spus că omul e o ființă socială și că îi vine tare greu a trăi fără a se bucura de prezența semenilor. Atunci, haideți să ne gândim la semenii noștri (pot fi în mașina care vine în viteză pe prima bandă/acostament copii, femei insărcinate, bunici, etc.) și să nu lăsăm mașinile parcate aici. Un minut de neglijență din partea noastră poate provoca tragedii enorme!

      Răspunde
  • Corect domnule Tereacă, dar vă întreb, cam ce viteză credeți că a avut șoferul autoturismului, sau cât de atent era de nu a reușit să evite impactul cu magaoaia aceea? Dacă în locul ei era un biciclist sau pieton? Acest șofer s-a gândit vreo clipă la semenii lui înainte de impact? Restul…povești!!

    Răspunde
    • Aveți dreptate și dvs. Cauza principală e evident neatenția șoferului autoturismului.

      Răspunde
  • cei care circula Pe Acostament sa beleasca ochii….
    E liber colegu…

    Răspunde
  • Am dreptate, dar titlul articolului rămâne domnule Tereacă!! Și cum rămâne cu imparțialitatea dumneavoastră?? Pot banui că articolele dvs.sunt cu dedicație ??

    Răspunde
  • Toată lumea își împart părerile pe aici din câte observ și toți îl scot vinovat pe șoferul autoutilitarei dar nu puteți spune ca mergea cu viteza atâta timp cât a încercat sa evite și a și frânat in același timp. Banda de care spune-ți voi ca este “banda de urgentă “ dar când veniți tare in depășire dc dați flash-uri sa ne dam la o parte și ne obligați sa ne băgăm pe banda de urgentă ca va grăbiți.

    Răspunde
  • Domnule Tereaca, prin acest titlu de articol aduceti o mare dezinformare publicului! Daca sunteti ziarist corect,intai trebuia sa va informati ca acea portiune de drum este BANDA DE URGENTA!!!! Nu se circula pe ea! Ca noi o folosim ca o banda normala asta este o alta discutie si nu inseamna ca este si corect! Dar dvs ca ziarist, trebuie sa puneti problema in spiritul legislatiei si nu cum vrem noi sa fie! Nota 2!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.