Buzău. În ce situație s-a ajuns! Vezi VIDEO
E un clip trimis de un cititor către buzoienii.ro.
Atenție, pe finalul clipului, când cadrul devine pentru o secundă mai larg, se poate observă că și trotuarul opus e ocupat (pe toată lățimea) cu mașini.
Cauza ?
Unii ar spune că de vine sunt șoferii, care ar da dovadă de niscai nesimțire lăsând mașinile pe trotuar.
Dacă îi vei întreba pe șoferi de ce au procedat așa, îți vor spune că n-au unde altundeva să-și lase mașinile.
Alții, mai cumpătați în aprecieri, ar decreta că nimeni nu-i de vină: „asta e, n-avem ce face, numărul mașinilor a explodat în cartier, trebuie să ne obișnuim să conviețuim cu așa ceva”.
Citește și:
Nu doar șoferii sunt de vină… Uneori, pur și simplu nu ai unde să parchezi. În cartiere străzile sunt înguste, trotuarele la fel, iar locurile de parcare sunt limitate. Fiecare se descurcă cum poate, altfel nu ai ce să faci.
Orașul este conceput în anii comunismului, când numărul de mașini era extrem de redus.
Cei care conduc acum Primăria municipiului Buzău nu au nicio viziune in acest domeniu. S-au limitat la a scoate la licitație locurile de parcare. Cine a prins bine, cine nu parchează unde găsește, iar cine vine în vizită mai bine vine pe jos. A contat doar ca primăria să mai facă niște bani și atât.
Nu toți stăm la casă cu curte, domnule Toma!
Nesimțire din partea șoferilor, indolență din partea autorităților. N-ar trebui să le pese celor de la Politie că au explodat numărul de mașini, ei trebuie să aplice legea. Sunt foarte mulți care au câte 2-3 mașini în familie, care nu și-au pus problema că au unde să le parcheze, terenul este oarecum același, plus o groază de rable abandonate, care nu sunt ridicate decât atunci când cetățenii fac sesizări, autoritățile dorm pe salarii frumoase. Adevărul e că Buzăul e și vreo metropolă, de mulți au nevoie de câte 10 mașini în familie!
Lasa asta Auras!Pupa fetele de la handbal!Ca esti mai tanar!Bravo fetelor!
Eu ii recomand domnului care a filmat videoclipul sa se mute în mediul rural! Acolo va avea spatiu cat cuprinde. Consider videoclipul filmat răuvoitor. Unde sa parcheze oamenii? In apartament?!
Ptr anonim de mai sus… Daca le parcau paralel cu bordura nu cred ca mai facea nimeni filme „rauvoitoare”.
@Auras Tereaca.. De ce nu sesizezi Politia Locala sa ia masuri?
@Pieton, degeaba, tot n-aveau loc. Stiu pe unul dintr-un bloc din zona, care are TREI masini (ca el sunt multi), ce sa-i mai faca primaria aluia parcare? Daca sunt doi ca asta-n bloc, gata, s-a ocupat tot. S-a ajuns la nesimtire si grandomanie din partea unora, care acum cativa ani nici bicicleta n-aveau, acum ca sa dovedeasca ce avuti sunt ei, isi cumpara 20 de harburi sa moara „dujmanii” de ciuda.
Femeia care filmeaza cam joaca teatru.
Cine cunoaste zona stie ca acolo niciodata nu a fost trotuar, ala a fost facut acolo doar de dragul de a se marca in acte ca exista trotuar, in realitate acolo nu a fost trotuar de cand au fost date blocurile in folosinta, mereu au fost locuri de parcare.
Deranjant e ca aceeasi primarie prin alte zone unde intradevar e necesar a exista un trotuar, tocmai acolo uita sa amenajeze un trotuar.
Pe strada aceea trec masini rar, daca faci o medie cred ca trece o masina la o ora, si majoritatea care trec sunt riveranii. Nu e nici un pericol.
Primaria trebuia sa se preocupe sa faca locuri de parcare, mai ales ca ar fi avut unde, ba chiar ar fi avut si locatii bune de expropriat in zona, fiind printre blocuri niste case ruine ce nu au apucat sa fie demolate de regimul trecut ca a fost ucis.
In cel mai rau caz se pot face sensuri unice pentru a facilita parcari in spic cat mai multe, cum s-a facut prin vecinatate, ca exemplu peste strada in Dorobanti2, care a devenit cartierul ce are numai strazi sens unic si numai parcari concesionate, partea cu concesionare fiind o parte negativa, in conditiile in care nu s-au creat parcari noi, ci doar s-au trasat dungi pe langa bordura pentru a taxa cetatenii degeaba pe ceva ce era facut de regimul comunist.
@Pieton, acolo niciodata nu s-a parcat paralel cu bordura de cand sunt blocurile date in folosinta. Iar daca s-ar parca paralel cu bordura s-ar pierde jumatate din locurile de parcare din zona, asta ca sa iti dai seama de idiotenia pe care o spui.
@Gicu mai bine pune si tu mana la munca si poate o sa iti permiti si tu un „harb” si nu o sa mai crapi de individie ca altii au si tu nu.
Masina in ziua de azi e o necesitate pentru majoritatea oamenilor, altfel nu au cum sa ajunga la locul de munca sa produca bani pentru bugetul national si local. S-au dus vremurile comuniste in care 90% din locurile de munca erau concentrate intr-o zona si autobuzul te lasa la poarta fabricii, iar multe din familii lucrau in aceeasi fabrica si plecau impreuna la munca si veneau impreuna de la munca. Acum acele fabrici au fost distruse iar cele mai ulte locuri de munca sunt imprastiate in locuri accesibile doar cu masina si fiecare membru al familiei are alt loc de munca in alta locatie. Asta daca esti parte din populatia aia care lucreaza la punct fix 8 ore inchis intr-o locatie, daca esti lucrator in domenii dinamice ce presupun tot felul de deplasari la clienti si la institutii, nu ai cum sa iti faci meseria decat folosind un autoturism.
Legat de exproprieri, ani de zile primaria a refuzat sa exproprieze terenul de langa noua maternitate de pe Victoriei si sa faca acolo o parcare pentru familile pacientelor si pentru taticii ce isi viziteaza sotia si nou nascutul, iar acum primaria a dar autorizatie sa sa faca pe acel teren o cladire de birouri, care va ingreuna si mai mult traficul si va face imposibil sa gasesti un loc de parcare in zona daca vrei sa iti vezi copilul nou nascut sau sa iti vizitezi ruda internata acolo.