Toma: „Nu va rămâne așa!”

Primarul Toma a furnizat azi informații în legătură cu lucrările la trotuar și carosabil de pe Bd. Unirii.

Primar Toma: „Nu va rămâne așa. Pe stradă, acolo unde s-a frezat, între Bariera Ploiești și Patriei se va asfalta. Cu excepția unui segment de trei metri. Pe acel segment va fi o lucrare a Companiei de Apă, tot pe fonduri europene, care trebuie să schimbe țevile de oțel, care sunt vechi și ruginite. Cei de la Compania de Apă sunt pe finalul procedurii de licitație pentru a desemna executantul”

Compania de Apă va schimba țevile vechi pe Bd. Unirii, din Bariera Ploiești și până la avion.

Cei de la Strabag sunt nevoiți să aștepte schimbarea țevilor și apoi să asfalteze carosabilul.

La trotuare se va putea lucra și pe timpul iernii. Pe trotuare nu se va turna asfalt, ci se vor pune pavele

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Toma: „Nu va rămâne așa!”

  • Stai, stai. Am înțeles eu greșit sau strada rămâne neasfaltata din cauza unei licitații? Dacă e așa, se va asfalta abia la următoarele alegeri. Incredibil, cata lipsă de viziune și de respect pentru buzoieni! De ce s-au mai grăbit să frezeze dacă stiau că se vor face săpături? E la fel ca la Mărăcineni unde se sapă pentru conducta de gaze după 3 ani în care s-au chinuit să asfalteze. Îți vine să-ți iei câmpii, nu alta.

    Răspunde
  • Asta da veste bună! Și după ce se astupă noua țeavă oricum se va tasa pământul de sub asfalt! Ideal ar fi fost ca magistrala de apă să fie poziționată în zona trotuarelor și nu a carosabilului.

    Răspunde
  • Montarea de pavele in locul asfaltului pe trotuare este o decizie total nefericita . Se vor deprecia repede … a se vedea in centru in zona fostei centrale TELEKOM si in parcul Sf. Ingeri.
    Ca si comparatie de cost nu stiu cit costa metrul patrat de asfalt ….
    Vom trai si vom vedea.

    Răspunde
  • Pavelarea trotuarelor in locul asfaltarii consider ca este o greseala. A mers cineva cu un carucior de copil pe pavele? Copilul ala ramane fara dinti, sigur nu se va odihni si va plange tot timpul. Au mai fost incercari prin Buzau, prin centru si toate au fost un fiasco – in maxim doi ani s-au degradat pana la a deveni inutilizabile.
    Acum, trotuarele au fost decopertate din Bariera Ploiesti pana la Str Patriei. Plasarea pavelelor, chiar daca se poate face si pe timp rece, este o operatiune migaloasa si ia timp mult. Mi se pare imposibil sa se termine pavelarea pana la primavara. Atunci de ce s-a decopertat atat de mult? Nu era mai rational sa se faca operatiunea completa – decopertare, pregatire, pavelare – pe portiuni mai mici, care sa poata fi terminate in max 2-3 saptamani?

    Răspunde
  • Dacă stiiau ca nu pot finaliza lucrarea, de ce au mai început? Sa plătim de 2 ori aceeași lucrare? Unde nu-i cap, vai de picioare!
    Nu contează unde se duc banii cetățenilor!

    Răspunde
  • Foarte proasta decizia de a inlocui asfaltul cu pavele!!

    Răspunde
  • Daca se poate da costul realizarii unui mp. de asfalt,VS 1mp dale idem durata de exploatare ASFSALT vs DALE Va multumesc !

    Răspunde
  • Trotuarul cu dale permite interventia la cabluri fara a se sparge ceva. Asta, teoretic. Practic, pavelele sunt o alegere nefericita. Nu se tine cont deloc de climatul romanesc. La prima deszapezire si depozitare a zapezii pe trotuare, le aduni cau lopata in primavara, de la materialul folosit. Poate o fi piatra cubica dar d-aia buna. Stiti ce n-a vazut Toma la Oradea? Pavaje cu caramida. Alea-s prin Olanda. Acolo insa, daca belesti strada si o lasi asa, ca fac unii candva ceva… iti ocupi foarte rapid locul de veci, metaforic vorbind. Eu am inteles insa ca o fasie longitudinala cu Unirii, de 3 m latime, va ramane neasfaltata, in rest se face mai repede (carosabil). probabil vreo banda care era folosita drept parcare in spic.

    Răspunde
  • pai nu sunteti obisnuti cu sapaturile pe strazi si apoi astuparea cu pietris a acestora ? numai in buzau am vazut asa prostie .. santuri pline cu piatra lasate saptamani intregi in asteptarea asfaltului … acum cu pavelele o sa fie si mai simpatic … sa vezi ce priceputi vor fi atunci cand vor lucra sub ele … sigur nu mai nimeresc sa le puna la fel si o sa fie jale … dar pana la urma uitati de probleme plimbandu-va in parcul morii sau cum se numeste ( ca doar e facut din banii vostrii – imprumut bancar)

    Răspunde
  • Mai Geo afla de la mine ca sub acest pavaj se afla BETON ,DA BETON

    Răspunde
  • CORCODEL, mira-m-aș! Și ce profit mai trimite Ștrabagul în Austria?
    Și nu are nici logică. Dacă este nevoie să intervii la țevărăile de orice fel trebuie să îndepărtezi și dalele și să spargi și betonul…
    Principala caracteristică a unei dale nu este estetica ci durabilitatea dată de compoziția agregatelor și calitatea liantului folosit. Evident că, dacă este folosit un ciment slab dalele nu rezistă 3 ierni! Și cum Ștrabagul trebuie să repatrieze niște „fonduri europene de coeziune” vor achiziționa cele mai ieftine dale de pe piață cu cele mai slabe proprietăți.

    Răspunde
  • Pixelu Albastru NU te mai mira mult ,mergi pe UNIRII de la un cap la altul si ai sa vezi beton pe (trotuare )peste care o sa fie pavele (cel putin asa a scris Domnul Tereaca ), sa dea Dumnezeu sa ma insel ,
    seara buna

    Răspunde
  • Bai alde Gica contra, pa ce ca se face ceva pentru orașul nostru, și ceva frumos zic eu voi tot nu sunteți mulțumiți. Boscodeala a făcut ceva pentru orașul asta? În 2-3 ani o sa fie bine și nu o sa mai avem multe șantiere. Apropo orașul nostru arata mult mai bine decât capitala

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.