Toma: „Am văzut reacția buzoienilor. Încercăm să modificăm proiectul”

Veste bună pentru șoferii care circulă des pe Bd. Unirii.

Primar C-tin Toma: „Am văzut reacțiiile buzoienilor, țin cont de ele. De aceea vom încerca modificarea proiectului. În sensul în care să rămână două benzi pe sens pentru circulația autovehiculelor”

Primarul a dat de înțeles că posibilitatea modificării proiectului este destul de mare.

Consecințe

A) Traficul de pe principala cale rutieră din Buzău nu va fi afectat de implementarea proiectului cu fonduri europene.

B) Păstrarea a două benzi pe sens va aduce în schimb, foarte probabil, desființarea parcărilor de lângă bordură (existente în prezent)

Din două rele, trafic îngreunat, pe o singură bandă, sau eliminarea parcărilor se va alege răul cel mai mic

Concluzie

Șoferii de pe Bd. Unirii nu vor mai parca la stradă – fiind nevoiți să-și găsească loc prin spatele blocurilor.

În schimb, în urma proiectului cu fonduri europene se aleg cu pistă de biciclete și trotuare cu dale.

Citește și:

loading...

30 de comentarii la „Toma: „Am văzut reacția buzoienilor. Încercăm să modificăm proiectul”

  • Unde gasim parcare in spatele blocurilor domnul reporter?

    Răspunde
  • Și asfalt nou… pe lângă piste și trotuare. Asta e cel mai important pentru șoferi

    Răspunde
  • O idee buna, nu avea cum sa lase doar o banda pe sens iar mașinile parcate (unele chiar prost parcate) pe uniri mai mult încurca traficul

    Răspunde
  • Nu se poate fara parcari la strada ! Unde ducem masinile ? La marginea orasului ? Avem si noi cumparaturi de facut, de multe ori grele si voluminoase, sunt insuficiente locurile din saptele blocurilor .

    Răspunde
  • UE, UE, ne-ai furat parcarile!
    Sa reduca taxa auto la zero pentru cei carora nu le este asigurat loc de parcare.
    Platim taxe pt masini, insa nu se vede nici o imbunatatire in fluidizarea traficului si asigurarea de locuri noi de parcare.

    Răspunde
  • Eu as veni cu o idee si aceea ca trebuie realizate parcari supraetajate sau subterane, de tip park and ride ca in Bucuresti. Si o sa ma intrebati, de unde loc. Loc este, dar trebuie sa gandeasca ei, cei din primarie impreuna cu un dezvoltator. Un loc pentru parcare subterana sau supraetajata este in parcarea facuta acum doi ani cred, de langa McDonald’s. Solutii sunt, dar trebuie sa gandeasca ei.

    Răspunde
  • Nu trebuie ales răul cel mai mic. Se poate alege ce e mai bun din ambele, poate aude și domnul Toma. Ziua sa fie doua benzi iar între orele 18-07 sa rămână o banda plus parcare de reședința. In felul asta câștiga toată lumea. Ziua vin extraurbanii și e nevoie de încă o banda, noaptea cui ii convine plateste abonament anual și are asigurata parcarea. Iar ziua o eliberează ca se presupune ca pleacă la munca.

    Răspunde
  • Unirii este sufocata de masini, Piata Daciei, Piata centrala, podul la Dragaica, Parcul Crang, peste tot numai masini. Trebuie inceputa de undeva eliberarea acestui oras. Un mic inventar arata ca in acest oras sunt mai multe masini decat oameni. Este total anormal ce se intampla, e de domeniul irealului. Ma deranjeaza cei care s-au mutat pe la tara ca vor liniste si din cauza deciziei luate prost imi polueaza mie zona cu o masina pe membru al familiei ca deh, de fapt ei fac cumparaturi in oras, se trateaza in oras si isi educa copiii la oras iar de mers la terasa ce sa vezi, vor tocmai in buricul orasului. Ca alea de la tara pute.
    Prieteni, vreti la tara stati la tara si munciti pamantul.
    Iar masinile care blocheaza Unirii sunt prea multe pentru ca un apartament pe Unirii ar trebui sa te scuteasca de nevoia de masina ca esti in buricul targului. Nu sa ai trei masini si eventual o duba.
    Ce cauta magazine de usi si termopane pe Unirii?
    Am o masina si suntem 5 membri in familie. Si am o singura masina, ca nu trebuie mai multe. Da, stau pe Unirii si pot merge pe jos de colocolo. Nu ca sunt sarac, ci adaptat social. Ca mine sunt multi dar trebuie sa suportam pe cei care vor ingramadeala si circ. Dar ce ma mai mir, ma uit la intrarea de la Nadlac in aceste zile si vad ca sunt si altii care au luat decizii si mai si.
    Vreau un oras curat si verde. Felicitari primarului daca limiteaza masinile in acest Instanbulau.

    Răspunde
  • Eu nu il mai critic pe Toma, m-am razgandit, vreau Toma, vreau UE, sa vina aia sa ne faca toate strazile cum vor ei, sa fie oras verde, sa va saturati. Eu oricum o sa parasesc orasul in vreun an. Hai, Toma!!! Ia-le si parcarea din spatele blocurilor, sa nu mai polueze atat, pe bicicleta cu ei!

    Răspunde
  • daca va ducea capul va orientati spre constructia unei parcari subterane sub intregul bulevard pe 1 sau mai multe nivele.

    in felul asta nu va bateati joc de cei care locuiesc in blocurile de pe Unirii si de ceilalti buzoieni …

    Răspunde
  • in locul unui oras relativ linistit vom avea o inasprire a luptelor pentru un loc de parcare …

    distractie placuta pentru cei care nu au vila + curte + loc de parcare la strada .

    Răspunde
  • Modificările și modernizările URBANE se fac după studii de impact, în primul rând în interesul locuitorilor din acel spațiu urban și e de preferat să se facă de cei care au experimentat locuitul în urban. Cel mai simplu este să desființezi sau să interzici parcările, adică lucruri pe care nu le-ai avut la tine în sat.

    Răspunde
  • Oh, dar ce prăpăd va fi!!! De când tot spun, de când tot întreb… Fonduri, fonduri și iar fonduri. Doamne ajută că nu a atras pentru anvelopare, că cine știe ce roz-bombon primea Buzăul!
    Cum poți TU, PRIMAR, industriaș (așa se laudă), cu o armată de angajați (care dacă nu-s buni, de ce nu sunt pregătiți?), să accesezi numai inepții de proiecte?
    Ăia de la UE au șabloane, că asta e tendința, toți la fel, dar ei nu știu că Buzăul e un oraș plin de farmacii, magazine de mobilă și păcănele, fix pe centru (sau zona 0 să-i zicem).
    Toma ar face bine să se retragă după mandatul ăsta, să-și găsească vreo problemă de sănătate, familială, orice, și să dispară din peisaj. Evident că dacă nu belim bine ochii, și nu o vom face, ne vom trezi cu un alde Pufu ori Avrămescu, poate doi dintre cei mai inutili parlamentari pe care i-a dat Buzăul țării, după Mocanu jr., Ghiveciu și Popică. Ăștia-s TOP.
    Să-i spună cineva lui Toma că tot cetățenii i-au sugerat să amplaseze dracului niște module de 6 ori 12 autovehicule, pe verticală, și care ocupă spațiul la sol a doar 3 locuri, maxim (evident, ele costă, dar calculul se face și la prețul terenului eliberat, la utilitate, la siguranță, la confort)! Nu poate, dar dacă și-ar imagina cât spațiu ar rămâne pentru orice altceva în oraș, iar n-am mai scăpa de laudele dânsului vreo câteva luni. Măcar aia să fie ultima problemă…
    Și tot cetățenii îi mai sugerează să pună Urbisul la muncă și să se apuce de mansardat terasele blocurilor pretabile la așa ceva. Locuințe, sociale sau nu, spațiu locativ nou, schimbarea orizontului urban în sensul îmbunătățirii lui, că poate nu lasă blocurile părăginite și ”tichia” nouă, de mărgăritar, sus.
    Iar dacă nu are bani, că nu se pot face cu fonduri cele enumerate, tot cetățenii îi sugerează comasarea Piețe Tg și oboare cu Urbis – mai puțină conducere, mai puțin consiliu de administrație, decizii mai rapide. Dacă eliminăm și bambiliciul la care de ani de zile buzoienii nu asistă ca public nici să ne rogi, s-a rezolvat!

    Răspunde
  • O soluție ar fi să rămână și parcare și să se poată circula pe banda de autobuz . Atunci când nu există autobuz. Când există, are prioritate, k tramvaiul.

    Răspunde
  • Oameni buni! Fraților! De ce am avut nevoie de toate astea? Care era problema cu str. Unirii? Nici una! Numai trotuarul trebuia refăcut!
    De ce acum trebuie să fim pedepsiți? Pentru ce? Care e miza? Ce câștigăm? Cine câștigă??
    Cu cât cinism se poate spune: „să își găsească locuri de parcare în spatele blocurilor”! Unde? Că nu sunt locuri nici acum, când se parchează pe Unirii!
    Încetați cu placa: sunt prea multe mașini. Da, sunt, însă nu din cauza asta sunt mașini. Sunt pentru că s-au eliminat taxele pentru rablele importate la mâna a 7-a. Eu am o singură mașină, luată de nouă, ȘI TREBUIE SĂ AM UNDE SĂ O PARCHEZ!!!! Chiar dacă fiecare apartament ar avea o singură mașină, nu ar fi locuri nici pentru jumătate, la câtă densitate de apartamente e pe Unirii!
    Asta e prima problemă, de bază, care trebuie rezolvată, nu benzi inutile dedicate autobuzelor!! În acest moment autobuzele nu sunt împiedicate cu nimic să circule! Nu au necesitate de bandă specială! NU E LOC DE BANDĂ SPECIALĂ!

    Răspunde
  • Cu respect dl. TOMA, vă rog să faceți piste de biciclete, veți fi surprins câți (DE NEVOIE SAU NU) le vor folosi , dumneavoastră ați văzut ce frumos se circulă cu bicicleta în alte țări , pt că în primul rând AU UNDE, ,,,le faceți pentru copiii noștri !
    Mulțumesc !

    Răspunde
  • Este o solutie de bun simt ca banda pentru autobuze sa fie cea din margine nu cea din mijlocul drumului…gandniti-va numai la cat de mult incurcau traficul acele refugii pentru pietoni si la faptul ca oamenii trebuiau musai sa traverseze strada pentru a ajunge la ele ceea ce insemna un risc de accident. Este bine ca opiniile cetatenilor sunt pana la urma luate in seama. Speram ca pana la urma sa se gaseasca si o solutie pentru parcarea masinilor, chiar si contra cost. Cine nu isi permite sa suporte costul ,sa renunte la masina.

    Răspunde
  • Florin Stoica, trebuie sa fiti pedepsiti pentru ca sunteti niste carpe, ar fi trebuit sa fiti in fata primariei toti, in secunda 2 cand ati aflat configuratia, ca s-a stiut. Asta asa, ca sa dregeti treaba, ca ati facut prima greseala deja cand ati mers la vot. Acum, prea tarziu, e strada lu UE dupa ce s-a turnat, voi, necajitilor, aveti doar privilegiul sa o folositi. Asta daca nu se supara UE si v-o inchide cu totul sau va pune pe biciclete. O data ce te-ai pus capra, mai greu sa te mai ridici…

    Cum ziceam, eu m-am hotarat sa ma mut in vreun an, nu mai am nicio miza, doar ma uit si ma distrez…

    Răspunde
  • Vin cu o situatie aberanta la a carei rezolvare nu se gandeste nimeni din cei pusi si platiti bine sa le rezolve. In blocul in care stau sunt 2(doua) doamne care au cate 2 masini alte 2(doua) familii cu cate 2 masini iar noi astilalti cu cate o masina la 2-4 persoane ne luptam cu vecinii pentru un loc de parcare…
    Auras, te rog vorbeste cu primarul sa ne repartizeze/ concesioneze cate un loc de parcare si noua amaratilor! La blocurile vecine cu care ne luptam pentru un loc de parcare in aceiasi parcare cam aceiasi situatie…adica 2 masini de familie la care se adauga 2-3 masini de firma/persoana juridica!

    Răspunde
  • Sunt corecte observatiile dlui Stoica. Au mai fost comentarii similare, cu pericolul de accidente pentru cei care alearga pe si de pe refugiul autobuzului din mijlocul strazii, o aberatie pentru Buzau, cu cinismul celor care propun parcare in spatele blocurilor, adica unde mai exact?, ca deja ne certam ca chiorii, dar nu au foat luate in calcul comentariile. Acum gluma se ingroasa. Unirii avea nevoie de trotuare refacute, atat. Si de spatii verzi intretinute, pentru ca s-a scos de 4-5 ani tot gardul verde si a ramas asa, dezolant. Cat despre plata locului de parcare, doar pentru ca se impune o taxa, nu inseamna ca vor ajunge locurile. Sau se vrea a se ajunge doar la supravietuirea celor potenti financiar? Ca doar asta e lectia democratiei romanesti, cine are cu ce si poate. Restul, mai fara drepturi asa.

    Răspunde
  • Trotuarele trebuiau asfaltate, nu modificate cu dale. Sunt foarte multe canale periculoase, nesemnalizate corespunzator. Sub dale va stagna apa, uitati-va acum ce balti sunt deja. Speram sa nu se atinga de teii de pe Unirii. Pista pentru biciclete e tare stramba pe alocuri. Incredibil ce putea fi si ce a ajuns de fapt.

    Răspunde
  • D-le Tereaca, o intrebare un pic pe langa subiect, v-ati gandit sa vorbiti cu Dl. Toma sa-l mai intrebe pe Dl. Ciolacu cand scapam de pensiile speciale? Nu de alta dar prevad ca vor incepe miscari sociale ample curand.

    Răspunde
  • Nu știu cum or fi încercat să rezolve problema traficului intraurban și a parkingului alte orașe din România , dar, la noi, s-a instalat haosul – în spatele prost-înțelesei ” democrații ” … Nu văd nicio soluție care să satisfacă pe TOATA LUMEA ! Nu se poate … Există un ” contratimp ” între realitățile românești și cele din țările UE – noi ne batem pentru canalizare, șosele, anvelopări de blocuri , ei își bat capul cu calitatea aerului, a apei, a reciclărilor, – unii elimină încet-încet mașinile personale în favoarea mijloacelor publice, alții adună-n bătătură câte 2-3 mașini ” termice ” și uite așa discrepanțele se accentuează, sentimentul ANTI-UE capătă amploare iar idealurile întreținute de Revoluția din decembrie 89 se diluează ușor-ușor ! Buzăule, încotro ?!…

    Răspunde
  • Poate vede reactia buzoienilor si in legatura nu necesitatea parcarilor. Si chiar e nevoie de parcari.
    Ca e important sa construim ceva inainte de a distruge.

    Răspunde
  • pentru „Username”:
    de ce spui „sunteți niște cârpe” și nu: „suntem niște cârpe”?
    greșeala a fost că NU s-a mers la vot, nu că s-a mers.
    chiar dintre cei 60% nevotanți, cred că se vor găsi suficienți să iasă în stradă când vor vedea că nu au încotro, când vor fi puși în fața unei situații imposibile.
    eu și acum un an am scris pe acest site că va fi revoltă…

    Răspunde
  • Gica Contra a punctat bine !
    Se puteau face parcari subterane sub Piata Dacia si sub Bd. Unirii …. cu ocazia asta se desfiintau si treceri de pietoni ca se faceau 2 – 3 pasaje subterane .

    Concret , sa nu mai dau exemple din tarile civilizate cu apa calda la robinet , in Sectorul 3 la Negoita tocmai ce s-a dat in folosinta o parcare subterana sub Bd. Decebal.
    Si a propus in sedinta de Consiliu Local sa ” bage in subteran ” traficul de pe Bd. Unirii ( fosta Victoria Socialismului ) cu pasaje si parcajele aferente si sa lase cel mai mare bulevard din Bucuresti liber de vehicule . Ma rog , opozitia USR plus PLUS plus PNL a votat contra , insa s-ar putea sa nu se stie pe viitor .

    Noi in schimb din 3 benzi , una utilizata ca parcare in spic si doua pentru trafic , blocam o banda pentru transportul in comun ( de acord cu asta insa trebuia sa fie banda de lânga trotuar sa coboare omul din autobuz in refugiu , nu in mijlocul bulevardului ) , mai blocam una cu refugiul , ramine una pentru autovehicule si canci parcare ! Unde nu este viziune , se cheama ca NU ESTE !

    Răspunde
  • D l Primar ne sfătuiește sa luam bicicleta, ceea ce nu e rău, dar ei iși parcheaza masinile în fata Primăriei, ca le este greu sa lase mașina ceva mai in spate, sa nu mai vb sa ia bicicleta. Ați făcut parcare în centrul orașului!! Apoi, în afara oamenilor care stau pe b d-ul Unirii, nu va gândiți ca tot b d-ul este ocupat cu spatii comerciale? Cum le vor merge afacerile oamenilor, dacă potențialii clienți nu au unde parca?? Dar, taxe vreți??

    Răspunde
  • Suntem sute care parcam momentan pe Unirii. Noi unde ducem masinile? Daca mai erau locuri nu ne plangeam dar nu mai sunt! Intreb si eu, ce era rau actuala configuratie a traficului? Acum si masinile si autobuzele impart aceiasi suprafata de drum si toata lumea e multumita!

    Răspunde
  • Unirii acum are o singura banda utilizabila La fel ca maresal averescu. Una e blocata in permanenta fie de dube si masini de bulgaria cu 5000 cmc care ies cu jumate in banda a doua fie de prosti/proaste pe avarii. Nu includ aici taximetristii, aia chiar opresc putin.
    Asa ca ramane doar o banda pentru mers, pe care merg si autobuzele de altfel, una pentru prosti si una de parcare. Mai bine cum a zis primarul, doua libere cu adevărat.
    Unde nu e cap vai de trafic.

    Răspunde
  • Noi nu vrem autobuze ! Noi vrem 2 benzi și parcare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.