Se schimbă complet traficul în această zonă. Aici DETALII

Aici va fi primul semafor nou care se va monta în orașul Buzău în 2022.

E vorba de intersecția străzilor Ostrovului și Independenței, vizavi de Piața de Mărfuri Industriale.

Cauza

La mijlocul lunii februarie, dacă vremea va permite, firma care a câștigat licitația de modernizare a Pieței Dacia urmează să deschidă șantierul.

Din acel moment se va închide traficul rutier pe str. G. E. Palade (între Hotel Pietroasa și Primaria Buzău) și pe Aleea Trandafirilor.

În schimb, strada Independenței, dar și Ostrovului vor deveni cu dublu sens. Pentru a prelua traficul dinspre str. Ion Băeșu.

La intersecția dintre Ostrovului și Independenței se va monta semafor (pentru a permite ieșirea mașinilor de pe str. Ostrovului în Independenței).

Pe masa Comisiei de Siguranță Rutieră se află și propunerea ca sensul unic de pe strada Păcii se fie inversat, adică dinspre restaurantul Miorița înspre Crizantemelor.

Citește și:

loading...

4 comentarii la „Se schimbă complet traficul în această zonă. Aici DETALII

  • Foarte buna fotografia care ilustreaza articolul!
    Din aceasta fotografie distingem mai multe aspecte :
    1. Cu sau fara semafor, cum va fi posibil ca doua autobuze sa treaca unul pe langa celalalt in numita intersectie, fie si daca unul asteapta la semafor (primul) iar cealalalt vireaza dreapta ( de pe str. Independentei pe str. Ostrovului) ?
    2. Ce se va intampla cu miile de masini care parcheaza ZILNIC pe cele doua strazi?
    3. Ce se va intampla cu masinile locatarilor de pe cele 2 strazi?
    4. Ce se va intampla cu zecile de magazine de pe cele doua strazi, magazine care au nevoie de locuri de parcare pentru a se aproviziona cu marfa si, in acelasi timp, isi bazeaza vanzarile pe traficul pietonal de pe cele doua strazi (trafic care, inevitabil, se va reduce din moment ce vor disparea locurile de parcare)?
    5. Ce se intampla cu URIASA cladire din planul secund, cu regim de inaltime -2 + P + 4 , construita doar pe baza unui aviz de consolidare (a unei alte cladiri, veche dar nicidecum darapanata, fostul sediu al Santierului 17, IJTL, etc) pe o strada monument istoric clasa a 2-a pe vremea primarului de real succes (pe plan personal, desigur) boscodeala si pe care, din cate se pare, nu o observa nimeni din primarie?
    5.Care sunt considerentele pentru care primarul a ajuns la concluzia ca modernizarea/modificarea/transformarea Pietei Dacia era o necesitate reala a municipiului Buzau, mai ales ca s-ar face cu sacrificarea unor locuri de parcare extrem de importante (si da, orasul are nevoie de locuri de parcare, nu de parcuri si zone de promenada – de „antrenament” primarul ar fi putut pune la punct strada Cuza-Voda care arata ca o lucrare inca neterminata!) ?

    Răspunde
  • subscriu la cele comentate mai sus la care adaug mai bine si-ar da demisia si cei de la comisia de siguranta rutiera pe linga altii care chiar consuma banii de pomana, lucru care nu este greu de vazut la ce grozavii sunt in oras.
    p.s. ii rog cind mai au idei marete sa-si depaseasca conditia si sa circule cu masina in vestul tarii si oleaca pe la vecinii nostri sarbi poate invata si ei cite ceva ca pina acu nu au dat dovada ca stiu ce fac.

    Răspunde
  • Toma dacă înțelege prioritățile orașului mai repede, cu atât mai bine. Cu 10 baterii de parcări modulare pe verticală rezolva 100 de locuri noi, pe puțin, și elibera și spațiul la sol ocupat acum. Apoi, faci ceva pentru TURISM!!! Îi pui bazele, acorzi bonificații și beneficii, însuflețești și susții mediatic și financiar evenimente private CULTURALE, că alea-s făcute cu cap economic dar și organizate ca atare încât să atragă și pe mai departe publicul plătitor, nu manțocăreli publice mocangelești făcute să iasă banul statului din cont. Nu ai ce face tu, ca primar, prea multe pentru industrie, dar pentru educație un centru universitar, puteai face. Tineretul activ economic și social (nu liceeni amețiți abonați la buzunarul părinților), diversitatea de idei, energia și vibrațiile produse de acest nou amestec cultural va schimba și fața orașului.
    Din nefericire, ținteșteanul nostru s-a înconjurat de nulități, una la mână, doi la mână, nu sunt convins că înțelege prea bine raționamentele astea specific umane… Poate dacă ar clipi din când în când, am ști.
    Toma, dacă-mi spune punctual UNDE și CE poate vedea un musafir care nu cunoaște orașul, dpdv turistic, îl votez de câte ori va candida! 7 ani și NIMIC. O baltă și în rest mult joc de Lego. Avion, locomotivă, ziduri și lucrări făcute de mântuială, atât cu Urbis cât și cu Strabag, recepționate cu poftă și ca atare de către municipalitate (podul de la Marghiloman – un pericol refăcut strâmb, vopsit vomitiv și care a început să se crape, fațada Stadionului – nicio linie nu e dreaptă, guri de canal neaduse la nivel la lucrările noi (Industriilor, Transilvaniei), borduri montate aiurea etc. Nu i-o fi rușine?
    Face Centru istoric cu magazine cu tigăi și chiloți. Evident că planul e ca acolo să fie cafenele, sunt curios însă cum îi vor convinge pe actualii proprietari sau chiriași să-și schimbe profilul economic al activității în ce vrea primarul. Pe Unirii încă flutură-n vânt flamurile multicolore ale nădragilor și lenjeriei, puse la uscat în praf, că doar nu se văd din drum (așa a zis Toma, că e ok). Și dacă nu învingeam Parisul iar la handbal nu deveneau unele doamne și domnișoare adunate de prin țară și de peste hotare campioane ale României, municipiul Buzău ar fi fost confundat în continuare cu comuna Țintești.

    Răspunde
  • Intradevar e un viraj cam stramt acolo. Va fi dificil pentru un autobuz sa vina de pe independentei si sa faca dreapta pe Ostronului.
    Cam ca cel de la intersectia Al Trandafirilor cu Tudor Vladimirescu (sau cum s-o mai numi acum tronsonul ala ce trece pe langa platoul Dacia).
    Din acelasi motiv autobuzele treceau la intoarcere pe traseul deviat pe Ostrovului, ca daca se intorceau pe acelasi traseu pe care au venit (adica pe Al Trandafirilor), acolo in fata primariei unde se termina Al Trandafirilor aveau problema sa faca virajul la dreapta spre Hotel Pietroasa, fiind un viraj foarte stramt pe care un autobuz nu il poate face fara sa intre pe contrasens.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.