loading...

7 comentarii la „Romeo Lungu, veste bună: „Prețul va scădea cu peste 1 leu”

  • Romeo Lungu, vorbește prostii. Nu va scădea prețul carburantului cu un leu/litru deoarece comercianții de carburanți vor prefera să își crească profitul astfel. Acel leu/litru va intra în buzunarul comercianților de carburant, dacă statul nu vine și cu alte măsuri.

    Răspunde
  • Atat timp cat masa monetara creste permanent scaderea preturilor la pompa va fi ceva trecator iar in cateva luni vor creste la loc .

    Răspunde
  • Dle Romeo Daniel Lungu, am inteles din media informata ca scaderea accizei la carburant, propusa, intr-adevar, de dl Ciolacu, este in stand-by, pentru ca aveti o mare teama de reactia Bruxelles-ului. Pana la urma, care este adevarul? Insa pentru a va crede pe cuvant, ar trebui sa ne furnizati o precizare verificabila – data la care trambitata dvs reducere a accizei / pretului intra in vigoare.
    Observ o boala generala la politicieni, in general, iar la politicienii PSD in special: toate promisiunile incep prin copierea lui C-tin Tanase („si-o sa fie… si-o sa fie…”), dar NICIODATA nu este indicat reperul temporal… asa, pentru verificarea seriozitatii dvs de catre popor…

    Răspunde
  • A LUCRAT LA COMPANIA DE APA BUZAU SI IL TREZEA SEFA PERSONALULUI SA VINA LA MUNCA ,DOM.TEREACA SPER SA NU STERGI COMENTARIUL ,MERCI !!!!!!!!!!

    Răspunde
  • Amuzant. Ce perioadă de timp au în vedere guvernanții când afirmă „scăderea temporară”? Și asta în cazul în care îi lasă coana Ioropa!
    Coana Ioropa e de acord și cu eliminarea totală a accizei dacă beneficiare sunt multinaționalele, mai cu seamă cele care dețin teren agricol. Cred că vă mai aduceți aminte de motorina de culoare roșie! Roșie ca pesedeu’!

    Răspunde
  • Un procent de doar 45-48% din preţul carburantului din benzinării este apanajul mărfii propriu-zise, restul fiind taxe percepute direct de către stat, potrivit datelor oferite de companiile petroliere.
    La benzinărie nu platim doar distribuitorului, ci şi direct in vistieria statului, pentru că distribuitorul de carburanţi virează direct la Finanţe între 52% şi 55% din litrul de benzină sau motorină, reprezentând TVA, acciză şi taxa pe stâlp.
    Restul este componenta de preţ cu care „jonglează” producătorul şi distribuitorul de carburanţi: „costuri logistice (distribuţie primară şi secundară – salarii, întreţinere, amortizări – rovigneta, anvelope de iarna, etc.);
    •Costuri de operare reţea de distribuţie (salarii, taxe, impozite locale, utilităţi, investiţii obligatorii);
    • Costul materiei prime (inclusiv costurile aferente aprovizionării şi prelucrării acesteia);
    • Costuri financiare (dobânzi – credite investiţii, curs valutar, etc.);
    • Adaos comercial”,

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.