De la 1 martie se vor bloca roți! Vezi AICI cât costă

Avertisment lansat azi de Urbis Serv pentru șoferii din Buzău care nu achită taxa de parcare (în parcările cu plată).

De marți, 1 martie, se va trece la blocarea roților!

Vizați sunt și șoferii care parchează în parcările de reședință după ora 16.30 (fără a deține abonament plătit pentru locul respectiv).

Taxa de deblocare a roților este de 150 de lei (100 de lei dacă șoferul vine în timpul operațiunii de blocare).

Dacă trec 24 de ore de la momentul blocării, proprietarul va mai plăti 100 de lei (și tot așa pentru fiecare zi de întârziere).

Explicația pentru inițiativa de blocare a roților e aceea că mulți șoferi nu achită taxa de parcare (parcări fixe/progresiva), iar în cazul parcărilor de reședință există peste o mie de reclamații pe an de la șpferi care și-au găsit locul ocupat.

loading...

31 de comentarii la „De la 1 martie se vor bloca roți! Vezi AICI cât costă

  • Legat de parcările de reședință, cred că ar trebui mai multe indicatoare de parcare plus indicator pt fiecare loc de parcare, să știi exact care sunt atribuite și care nu.

    Răspunde
  • Vreti sa spuneti ca un lucrator Urbis va avea autoritatea de a-mi imobiliza autovehiculul? Ha,ha,ha
    Nici macar politia locala nu are acest drept. Cu siguranta Justitia va da cu parcarile in capul primarului..

    Răspunde
  • Ne poate spune cineva cand incep lucrările pentru noi parcari?

    Răspunde
  • Ati creat haos in oras cu aceste parcari! Intr-un oras, care si asa nu avea suficiente locuri de parcare, ati diminuat si mai mult posibiltatile de mobilitate urbana! Ati creat situatii tragicomice: treci pe langa un loc gol (si care sta gol o noapte intreaga) si nu poti lasa masina acolo pentru cateva minute, deoarece este atribuit. Ati invrajbit vecini contra vecini, in lupta disperata pentru a avea unde sa isi lase masinile si ati blocat cartiere intregi prin crearea unor locuri de parcare pe marginea carosabilului – acolo unde, realmente, nu ai unde lasa masina ca vizitator – vedeti Colegiul Economic din Brosteni! In loc sa cautati solutii pentru a rezolva o problema, nu ati facut decat sa o acutizati! Va invit pe dumneavoastra, domnule primar, sa mergeti cu trei copii mici pe jos (ca nu aveti unde lasa masina, sau cu caruciorul risti sa pierzi rotile pe drum – vezi problemele dalelor, trotuare inalte etc), sau sa carati sacosele de cumparaturi de la piata in mana sau cu autobuzul! Nu v-a interesat sa ascultati si parerea cetatenilor printr-un referendum local (pentru a vedea cat de dorite sunt aceste locuri de parcare) dar ati avut bani sa faceti un referendum pentru o himera (unirea cu Tintesti-ul)! Pentru toate acestea si pentru altele cateva, eu NU va voi vota, domnule primar! Si inca ceva sa nu uitati: orice functionar public este platit din banii nostri si ar trebui sa fie in serviciul cetatenilor si nu invers!

    Răspunde
  • În goana după bani, Toma s-a grăbit cu atribuirea locurilor de parcare.
    Cum să scoți la licitație câteva locuri de parcare între blocuri pentru un număr dublu sau triplu de mașini? Cei care nu prind un loc unde ar trebui să parcheze?! În curte primarului?! Unde?!
    Dacă te duci la cineva în vizită unde parchezi?!
    Tot ceea ce a făcut Toma nu a făcut în interesul buzoienilor.

    Răspunde
  • Obsesia parcarilor revine. Este bine ca se face, rau daca nu se face. Asa nu poate continua cu atatea tigai in fata blocurilor.
    Tot respectul pentru primar. Acum 5 ani mergeam cu maxi taxi si nu aveam loc sa merg pe trotuar de masinile samsarilor sau de tarabe cu ciorapi in piata. Eu votez pentru, si ca mine multi. Doar ca noi suntem mai tacuti, dar suntem totusi 80%.

    Răspunde
  • Un flex cu acumulator plasat in portbagaj, face minuni !

    Răspunde
  • De unde până unde aveți voi impresia că Primarul, Primăria sau Gogu-de-la-sculărie „trebuie” „să vă asigure”, „să vă facă” vouă locuri de parcare?!? Eventual pe banii Primăriei, că ne-am obișnuit cu pomenile, nu?

    Din contră, în locul domnului Toma aș căuta căi legale de a NU mai permite înmatricularea autoturismelor dacală proprietarul nu face dovada că deține loc de parcare. Ai loc? Poftim, îți înmatriculăm cazanul! Nu ai?!? Perfect, închiriază unul, cumpără, fă ceva. Sau… parchează-l pe câmp sau la tine la țară. Nu trebuie să sufere restul pentru că acum oricine e musai să își cumpere un cazan de mașină cu care să aglomereze și împută orașul!

    Aș merge și mai departe: impozite diferențiate. Ai mașină electrică? Impozit 0 pentru 5 ani, să zicem. Ai mașină hibrid? Impozit 0 pentru 3 ani. Ai mașină Euro 6? Impozit normal. Ai mașină Euro 5? Impozit puțin majorat. Ai Euro 4? Impozit DUBLU. Ai mai puțin de Euro 3?!? Impozit de 10 ori mai mare sau chiar interzicerea circulației rablei. S-a umplut orașul de gioarse, trebuie eliberat. Cine nu își permite să trăiască în oraș, să meargă la țară.

    Răspunde
  • Aberant! Cine sunteti voi sa decideti ce tip de masina sa isi ia fiecare? Fiecare isi ia dupa cum ii permite bugetul sau dupa ce dorinte are! Aceasta este democratia, nu aberatiile pe care le-ati emis mai (mao) sus!

    Răspunde
  • Mai IO ….SE VEDE CA ESTI CHIAR ..io. De ce sa mi interzici sa cumpar masina daca nu am parcare ? De unde esti mai nene plutitor…..DOAMNE IARTA-L CA NU I DE VINA EL . E MAMA LUI !

    Răspunde
  • AL CARPONE .
    Sa inteleg ca acum platim parcare si pentru taraba cu ciorapi de care nu ai tu loc ? Nu stii daca se plateste si rovigneta ? Ca tot aduse- si tu vorba . Ce subiect si de ce vorbim :)))))

    Răspunde
  • @Radu: da, nene, asta e democrația adevărată, nu trebuie să aibă mașină orice coate-goale, ci doar cine își permite să își ia una care nu poluează si pentru care are loc de parcare. Ție nu ți-aș da voie nici să mergi cu autobuzul decât daca vii cu un certificat că ai IQ măcar 0,5… că nu prea se vede….
    Nu ai loc de parcare? O ți în sufragerie, cum țineți caii, știi tu… 😉
    Nu vă interzice nimeni să vă luați cazane, faci dovada că ai loc de parcare, plătești taxe de 10 ori mai mari șamd.
    Și așa dispare „industria” de gioarse secod-hand si ” ‘ntreprinzătorii” din domeniu…

    Răspunde
  • @IO se vede după limbajul folosit și după injurii, din ce categorie faci parte. Rog reporterul sa îți bazeze adresa de IP și sa îți șteargă comentariul pentru injuriile gratuite lansate.

    Răspunde
  • Viotele, ține-te bine de „dânsa”… dacă nu te duce mintea la mai mult.

    Dacă ajung rușii, probabil pe tine te vor eutanasia, că te vor confunda cu un iac… 😉
    … caută în DEX ce e ăla iac… 😉

    Răspunde
  • ”Io” ce băuși? unde te crezi aici? ești în România la Buzău vere, nu în Elveția sau Austria. Ține-ți părerile cretine pentru tine.

    Răspunde
  • Io, prostu’ familiei! Omul n-are o chiflă in stomac, iar ultima carte citită a fost Capra cu trei iezi, dar își dă cu părerea despre orice.
    Io, vorbești, dar nu spui nimic! Ești un nimicurist!

    P.S. Uită-te în oglindă că să vezi cum arată un incult.

    Răspunde
  • Masina mea costa 108.500 euro, TVA inclus. Daca vreun lucrator la urbis, politia locala sau alta firma/institutie isi imagineaza ca se ating de masina mea si raman intacti fizic, viseaza frumos.
    Abia astept sa rup picioare si sa sparg capatani de inchipuiti facuti „regi” de un visator penibil care, dupa ce si-a omorat propria afacere, vrea sa omoare si orasul nostru.
    Si nu, nu voi plati parcarea (nu e vorba de bani, e vorba de un principiu) pe strada pe care locuiesc. toma plateste parcarea pe strada pe care sta? Cand va plati el, platesc si eu. 2 lei pe ora, 5 lei, 10 lei, 100 de lei dar sa plateasca el, din banii lui, primul.

    Răspunde
  • Alexandru: ești posesor de rablă încă nedusă la Remat? Du-te, nene, la țară…
    Nu suntem în Elveția, dar suntem totuși la Buzău, nu la Carcalwții-din-Deal de unde ai venit tu, de crezi că trebuie să va suporte cineva cu rablele voastre si să vă mai si „dea” locuri de parcare…
    … plin de țărănuși Buzăul ăsta, nu-i de mirare că a zăcut 20 de ani boșco si banda lui… pe seama voastră, a înapoiaților…

    Răspunde
  • Tokio are o astfel de legislație. Nu poți înmatricula o mașină dacă nu faci dovada că ai parcare asigurată la mai puțin de 2 km de domiciliu. Buzăul nu-i Tokio dar dacă luăm în calcul concentrația de mașini pe km pătrat nu stăm chiar mult diferit! Într-un viitor nu foarte îndepărtat o astfel de regulă s-ar putea introduce și la Buzău.

    Răspunde
  • Auzi la astia, Tokyo, Elvetia…babaieti, voi pe care planeta traiti?

    Pai aia pe-acolo pe unde va visati voi mai intai au facut locuri de parcare pe fiecare milimetru patrat pe care se puteau face si abia pe urma au instituit reguli. „Aicisa”, la Buzau, nu doar ca nu sunt facute locuri de parcare , ba din contra, sunt desfiintate cateva mii. De dragul ambitiilor „unuia” care „stie el”.
    Reveniti in realitate, bai „occidentalilor”. Sau mutati-va la Tokyo daca tot sunteti fani.( Chiar asa, oare tot 78% ar obtine Toma si daca ar candida in Tokyo? Eu zic ca da, pe putin!)
    @Io spune drept, tu esti primarul, asa-i? Atitudinea e fix aceeasi.

    PS. Pentru cultura voastra generala, regula inmatricularii cu dovada locului de parcare exista in Asia, pe insule. Stiti ca Japonia e insula, da? La fel se intampla in Singapore, in Hong Kong si in Taiwan. Cultilor!

    Răspunde
  • Se poate face regula inmatricularii cu dovada locului de parcare si la noi. La fel, taxarea de X ori mai mult a rablelelor poluante.
    Adica nu te impiedica nimeni sa detii o rabla, dar… prostia se plateste.

    E singura cale de rezolvare, altfel orice ghertoi isi va cumpara o rabla, nu vei mai avea loc in oras de masini. Stii cati oameni mor din cauza poluarii extreme produse de cotețele rutiere? Iar locuri de parcare prea multe nu se mai pot face.

    Iar pe de altă parte, nu e corect ca Primăria, din banii TUTUROR cetățenilor, să facă parcări pentru niște atârnători care, dacă vor mașină, să își faca singuri, pe banii lor, și parcări.

    Penru mulți a fost greu să învețe să se spele, că doar nu erau în Japonia… 😉

    Răspunde
  • Impozitarea în funcție de vârsta mașinii și nu de capacitatea cilindrică o face Germania. Nu-i spune nimeni neamțului să-și cumpere mașină nouă și să scape de cea veche, se prinde singur.
    Dacă ar adopta și România o astfel de legislație ar fi o mare problemă pentru nemți, nemaiputând plasa rablele în România. Nu e frumos. Trebuie să fim solidari cu nemții, că doar facem parte din aceeași familie europeană! Vrem o țară ca afară dar totul până la rable!

    Răspunde
  • Pixele, Germania face impozitarea in functie de vechime pentru ca isi consolideaza industria asa, ei produc masini cu gramada. La noi doar cotizam la industria altora. Iar poluarea nu se coreleaza doar cu norma de poluare a masinii, ci si cu cilindreea.

    Răspunde
  • Io, pe tine atat te duce capul? Tu crezi ca n-ar vrea toti sa conduca masini din 2020?

    Nu sunt bani, ultra-inteligentule! Nu sunt bani iar masinile, cum or fi ele, sunt necesare! Mintea ta aia luminata si desteapta de nu se mai poate nu pricepe ca oamenii care conduc rablele despre care spui stiu si ei ca au rable, ca se expun pericolelor, dar nu au de ales?
    Asta e problema „voastra”, a „sustinatorilor”, credeti ca sunteti destepti dar treceti peste amanuntul ca nu sunteti!

    Masinile sunt necesare iar raul pe care il fac, chiar daca e real, e infinit mai mic in comparatie cu beneficiul oferit : mobilitatea fortei de munca. N-ai tu de unde sa stii de-astea, asta e pentru aia care chiar au scoala si chiar inteleg viata.

    Tu continua sa ai limba de catifea, e o adaptare care te va ajuta sa supravietuiesti mult mai mult decat cei care conduc rable.

    PS. Dupa cum incepe sa se demonstreze, la nivel mondial, toata retorica asta cu „poluarea” si „schimbarile climatice” e hrana pentru prosti finantata dintr-o directie care, mai ales zilele astea, nu e deloc frecventabila.

    PPS. E fix datoria primariei sa faca, din banii nostri, AI TUTUROR, parcari. NU PARCURI! PARCARI! P A R C A R I !

    Răspunde
  • Și unde este logica! Dacă ar vinde și la noi, numai mașini noi, nu și-ar consolida mult mai mult industria?

    Răspunde
  • Pai isi consolideaza altii industria, ca noi producem putin si profitul se duce in alte tari, ramanem cu firimiturile. Nu zic ca nu-s importante si firimiturile pentru noi, dar mai economic si nepoluant e sa conduci un euro 4 benzina in stare tehnica buna decat o masina noua, la producerea careia se polueaza mult, sau una cu cilindree mare.

    Răspunde
  • Basculantu’, mergi cu autobuzul, cu bicicleta, dacă nu îți permiți mașină… pare simplu.

    … dar sărăcimea suferă, vrea să pară boierime…

    Răspunde
  • Mor cand va vad cu Tokyo. Bai oameni buni, acolo sunt parcari supraetajate de 3-4 etaje, locuri facute de cei din primarie. Daca primaria nu trebuie sa faca locuri de parcare, ce mai exact fac ei?
    Nici cu asfaltatul nu mi-e rusine, strazile asfaltate recent precum Marghiloman arata deplorabil, de cartierul Titulescu nu mai zic. Nu mai luati apararea primariei cu idei SF, cand la Buzau suntem cu ani in urma si altor orase din Romania.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.