Vezi AICI ce se face și unde

Încă două milioane de euro va primi orașul Buzău de la Uniunea Europeană.

Investiția a primit undă verde pentru finanțare, iar Primăria Buzău a demarat procedura de atribuire a contractului (către firma care va executa lucrarea).

Oficial, proiectul se numește „Centru intermodal de transport al orașului Buzău, integrat cu sistem Park-and-Ride”.

Aici ar urma să parcheze autobuzele/autocarele care ajung în oraș, dar și autoturismele celor care doresc să folosească transportul în comun.

Terminalul va avea sală de așteptare cu grupuri sanitare, stații de autobuz cu copertină, bike – sharing și e-ticketing.

Primar C-tin Toma: „Investiția se va face în locul actualului poligon auto pe care-l vom muta pe un teren din vecinătatea str. Horticolei. Am solicitat către CFR să înființeze aici și o haltă. Scopul investiției este diminuarea numărului de mașini care intră în oraș. De aici, buzoienii din comunele învecinate și cei care vin din alte județe vor folosi transportul în comun sau vor lua o bicicletă”

Firmele interesate au termen până pe 28 martie să depună ofertele.

Centrul intermodal va fi dotat și cu stații de încărcare pentru autobuze și autoturisme

Mai multe informații referitoare la traficul din Buzău puteți afla de AICI.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Vezi AICI ce se face și unde

  • Domnule reporter, suprafața poligonului auto era mult mai mare. O parte a fost ocupată, nu se știe cum, de firma situată în stânga poligonului, cred că pe vremea lui boșcodeală (scris intenționat cu literă mică).
    Verificați, domnule reporter! Luați atitudine! Întrebați instructorii auto despre „investitorul” Taifas.

    Răspunde
  • Terenul poligonului a cam intrat la apa… Taifas stie de ce…

    Răspunde
  • Exact ce ne lipsea, că în rest le aveam pe toate în municipiul Buzău.

    Răspunde
  • Doamne Ferește! Uite unde era metropola lu’ Pește prăjit! Singura utilitate ar putea fi loc de agățat pentru prostituatele care acum se chinuie pe sub copacii de pe centură. Vor avea și ele, sărmanele, un loc unde să se igienizeze!
    Clar, corifeii UE chiar doresc să încremenim în subdezvoltare îngropând fondurile de coeziune în proiecte unul mai fantasmagoric decât altul!

    Răspunde
  • alta tampenie pe banii nostri. adica vine lipianu cu bolidu si l parcheaza acolo apoi ia busul si vine la piata…DA MA ??
    spor la bani

    Răspunde
  • Dacă te uiți atent la garduri o să vezi până unde era poligonul, Tereacă. Taifas a înălțat terenul luat de la poligonul auto.

    Răspunde
  • Mi-e lehamite să mai zic ceva.
    Potrivit unui studiu, nu cei dinspre nordul orașului (Mărăcineni, V P), ori cei dinspre deal sunt majoritari ca navetiști, ci lipienii, monteorenii și săhătenenii.
    Apoi, de ce să parchezi, cu bani, când poți lăsa mașina la Kaufland? E de Gâga…
    De ce să lași mașina dacă tu ai treaba ta în oraș? Vii la doctor, te operezi. Lași mașina, încaleci troșcaleta, dai pedală, la Crâng e pitstop cu butelii cu oxigen și ultima sută și aia e.
    Autocarele care vin în Buzău acum unde parchează? E o problemă asta în oraș, cu autocare înmatriculate în Iran, care circulă pe străzi ori sunt parcate aiurea prin Buzău?!? Deja? De la câți ani se face demența???
    2 milioane sunt cam bugetul clubului ultrasportiv, nu?!? Pe an. Eu zic să folosească etajele goale din noul sediu al companiei de apă unde nu se vor muta niciodată cât e nea primar pentru ca vitrină de trofee, că la câte au strâns deja în viitor…
    În rest, nea Costik e tot cum îl știm.

    Răspunde
  • Trotuarele din Unirii Nord sunt praf și pulbere, iar reporterul, vigilent de altfel în a ne prezenta numeroase realizări mărețe, tace mâlc!! Vom înghiți numai praf de aici înainte tot anul!!
    Dacă tot ești la capitolul ” o să întreb ” , domnule reporter, poate primim un răspuns legat și de aceste trotuare !!
    O fi dispărut în spațiu singurul meseriaș despre care marele edil ne spunea deunăzi ca este bolnav iar când va reveni dalele vor fi „giugiuc”- vorba cuiva??

    Răspunde
  • Sistemul Park-and-Ride presupune existența unui număr suficient de locuri de parcare conectat la un sistem de transport în comun puternic subvenționat sau gratuit. Având în vedere că ambuteiajele sunt create în zonele cu școli și grădinițe sau în intervalele orare de început sau sfârșit de program de lucru(7.30-9.00 respectiv 16. 00-17.30) pe arterele principale sau la ieșirea din oraș, pentru decongestionare sunt necesare măsuri potrivite: amendarea celor care opresc fără să parcheze pe bulevardele în care sunt școlile sau grădinițele, măsură însoțită de transportul gratuit cu autobuze suficiente ca număr, cu plecare din parcurile ride-and-share; parcuri ride-and share la toate cele 4 intrări principale în oraș; refacerea și lărgirea la două benzi pe sens a șoselei de centură și prelungirea spre Șoseaua Brăilei (cu somarea celor care au mușcat din domeniul public să demoleze îngrădirile sau construcțiile ilegale). Fotografia care însoțește articolul are 13 locuri de parcare și consider că este o glumă, pentru că numărul de locuri de parcare trebuie să fie de minim 200 în acea zonă pentru a da rezultatele scontate. În locul investițiilor inutile (rondul de la Gară, parcul din Micro 3, rondul Unirii Nord) trebuie drămuit fiecare leu din bugetul primăriei și direcționat spre acele lucrări care fac cu adevărat viața buzoienilor mai bună și aerul mai respirabil. În încheiere, nu pot să nu amintesc cu îngrijorare de demararea lucrării de refacere a Pieței Dacia, cu transformarea Aleii Trandafirilor în zonă pietonală, fără nici o lucrare începută de construire a unei parcări subterane. Acum este momentul criticilor constructive, asupra cărora domnul primar ar trebui să se aplece cu mare atenție, cât încă mai este timp pentru a regândi strategia de modernizare și dezvoltare a orașului.

    Răspunde
  • Diavolul sau noul nume de cod al eternului bolsevic rosu, tov Leo Tz. Ca asa a fost el instruit la Stefan Ghiorghiu, sa scrie sub diverse pseudonime sesizarile tovarasesti…
    Hai sictir, bre !
    Orice investitie, orice efort de dezvoltare al municipalitatii iti repugna. Ce sa-i faci, nu mai putem functiona dupa planurile cincinale mincinoase din epoca preaslavita de matale…
    Din pensia aia generoasa de fost director de intreprindere (stim, lider regretat imens de angajati, far calauzitor, etc…) si informator Secu’ ai cumva si ceva sporuri pt relatia privilegiata cu Moscova?
    Dublu sictir, bre!

    Răspunde
  • Sa mute tigania aia de la Piata Saraca avolo daca tot o fac… Altfel o sa ramana nefolosotia

    Răspunde
  • Imita ca papagalii ce au vazut ca e la moda in Vest, fara sa isi dea seamaa de ridicolul situatiei. O porcarie de genul ar face de 5 ori mai mare timpul de naveta. Cine are timp de scamatorii dw genul? Sa faca intai retea densa de transport in comun ieftin sau gratis, apoi sa aiba idei de genul.

    Cu banii astia, mai bine largea la 2 benzi centura, str. Transilvanieni si alte drumuri de acces in oras, ar fi putut expropria terenurile din jur, ar fi putut face pasaje supraterane penteu pietoni etc.

    Răspunde
  • Bani aruncati, ca de obieci. Dar se rezolva, se dubleaza eventual impozitele la fraieri si se acopera cheltuiala.
    Taifas a cheltuit bani cu gratare, sponsorizari, excursii in Delta platite de el….nu mai ia nimeni terenul inapoi, gata este bine luat, ca doar nu va credeti in vreo tara civilizata ! nu mai visati !

    Răspunde
  • Alti bani cheltuiti si rezultatul va fi echivalent cu cel de la IAZUL MORILOR .

    Park and ride cu 13 locuri de parcare?
    Gluma proasta . De tot !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.