Cum și-a găsit găsit azi mașina un buzoian. Vezi FOTO din lateral
Supărare, azi, la prânz, pentru un buzoian din Micro XIV.
Când a venit la mașină a găsit-o zgâriată cu un obiect ascuțit pe ambele portiere de pe partea șoferului.
Proprietar: „Gest urât, mă costă cel puțin 500 de lei să repar, plus timpul pierdut. Nu am oprit pe locul nimănui, nu era o oră de mare trafic. Bănui că mi-a făcut-o un vecin care și-a alocat cu de la sine putere locul respectiv”
Citește și:
Păi „filează” un pic zona și vezi cine parchează de obicei acolo.
După aia… n-o să mai facă niciodată așa dacă „îi bați obrazul” profesionist… 😉
Poate fi un copil, un adolescent teribilist, oricine. Cert e că episoadele se vor înteți. Cetățenii care atunci când și-au cumpărat mașină și nu au știut că nea Costik se va gândi pentru ei și-n locul lor și-i va lăsa practic, prin neamenajarea unor spații îndestulătoare ori baterii etajate pentru parcare, în stradă, vor avea de lucru atât cu vecinii care au apucat un loc și unii-s nervoși că de ce altul parchează moca, pe trotuar ori unde prinde un locșor disponibil, ori cu polițiștii. Prigoana șoferilor a început, la hai Buzău Buzău! Nea Costik nici nu va înțelege de ce-l înjură lumea, că doar e civilizație în capul lui acuma.
Sistemele automate de parcare costă 15000 euro și sunt în București din 2009. https://www.zf.ro/zf-24/cum-arata-parcarile-verticale-inteligente-de-15-000-euro-locul-care-vor-fi-instalate-in-sectorul-sase-galerie-foto-4847894 Chiar așa de obtuz și de fixat pe Oradea și specialiștii din primărie să fie nea Costik?
O altă întrebare e, câte sisteme se cumpărau, montau și exploatau cu fondul alocat sportului profesionist din Buzău? Merci!
Redacția să-i zică lui Costik că nu doar proiectul în sine e important ci și prioritatea lui. Săracul a înțeles că oamenii-s răi și că-l critică indifirent ce, e greu să priceapă o observație constructivă de un răspuns idiot, cum le dă dânsul. Faci parcări, apoi concesionezi. Reabilitezi blocuri, subsoluri, apoi refaci trotuarele și carosabilul. Oferi soluții și apoi ceri, investești și apoi ai rezultate.
Nu ai cum, fizic, să faci atâtea parcări câte ciurucuri de mașini ieftine își pot lua gherțoii! Pur și simplu e imposibil! La fiecare bloc trebuie să mai construiești „un bloc” devl parcări. Unde? Cum? Din ce bsni? E, nu contează! Melteanu’ vrea „să i se facă” lui loc de parcare, că rablele din Vest, decât să ajungă la topitorie, msi bine umple el străzile Buzăului cu ele? Poluează? Mor buzoienii de boli cauzate de poluare? Nu-i nimic, dă-i mă-da, gherțoiul vrea mașină si loc de parcare, de rrstul nu-i pasă! Ce dacă, să crape „dyjmanii”, să crape și familia lui, să crape și el, dar cu rablă și fițe și bășini. Nu ești cocalar destul dacă nu ești si pro… fudul, asică.
Ttebuie interzisă re-înmatricularea rabelor mai vechi de 5 ani la momentul re-înmatriculării, să nu se mai înmatriculeze nimic sub Euro 4 și termen de grație de 2 ani pentru rablele mai vechi de 12 ani și notmă de poliare sub Euro 4. Tot ce e mai vechi de 12 ani și sub Euro 4 radiat din oficiu. Altfel umplem Buzăul deșeuri rutiere. Nu se mai poate!
Sunt de acord cu cei care sutin cernerea masinilor vechi dar locuri de parcare tot nu sunt suficiente ,trebuia sa se faca locuri de parcare mai intai macar pentru o masina de proprietar si apoi daca ai 2-3 sa se scoata la licitatie SAU sa se asigure loc de parcare in functie de vechime ,care au masina pana in 5 ani sa i se dea macar un loc de parcare la pretul de pornire fara licitatie si cei cu masina veche sau cu 2 -3 masini sa scoata la licitatie din ce mai ramane dar nuuuu banul jos cat mai mult daca se poate si cat mai putine locuri de parcare cu atat mai multe licitatii si deci BANI.
Eu am masina de 12 ani, euro 4, dar polueaza si ocupa mai putin spatiu ca SUV-ul cocalarului de langa mine, care are 3 ani, e euro 6, are motor de camion si sta numai prin service-uri cu defectiuni. Masina mea nu a avut nicio problema majora si e verificata la sange. Pentru ce sa o vand, sa creez poluare pentru producerea uneia noi? Am bani sa imi cumpar alta masina si o sa o fac daca sunt obligat, dar asta e gandire de parveniti cretini cu masina noua. In mod normal, ar trebui sa se faca un raport intre norma de poluare, cilindree, putere, greutate (nu mai pun coeficient aerodinamic, pentru ca sa zicem ca e folosire de oras si e irelevant). Plus ca un diesel euro 6 polueaza mai mult ca un benzinar euro 4. Sunt detalii de care toti cretinii nu tin cont.
aveti dreptate facand referire la dimensiunea masinii ,gradul de uzura etc. dar nu ati inteles nimic, poate daca cititi de mai multe ori pricepeti ,am facut referire la cei care erau pentru inlaturarea ,descurajarea achizitionarii de masini vechi ,in acel context in care se incadreaza si Dl.Toma si anume daca sustii acest lucru vino si cu masuri in care sa sprijini persoanele ce isi achizitioneaza masini noi , nu doar vorbe goale fara fundament,daca era contra acestei idei atunci trebuia sa vina cu masuri in sprijinul acele idei ,simplu ca asa vb pana maine sa ne aflam in treaba