Ieri s-a asfaltat, azi noapte s-a spart țeava!
Cei de la Urbis Serv au vrut să facă o surpriză plăcută șoferilor din Buzău și azi (mai devreme cu o zi decât anunțaseră inițial) să deschidă circulația și pe str. Ostrovului.
Ieri s-a asfaltat bucata din zona pieței, iar azi dimineață – după întărirea asfaltului – urma îndepărtarea barierelor.
Numai că în această dimineață, când au venit să ridice barierele, muncitorii de la Urbis au sesizat că într-un loc, lângă bordură, se formase o baltă.
Acum, redeschiderea străzii mai are de așteptat. La fața locului au venit muncitorii de la Compania de Apă, care au tăiat asfaltul proaspăt turnat pentru a ajunge la țeava spartă.
Redeschiderea străzii, mai are, așadar de așteptat. Vom reveni.
INFO: Cei de la Urbis vor reveni diseară la treabă pe Ostrovului. Urmează un „blitzkrieg”. Decopertarea și reasfaltarea în această noapte și a segmentului din fața poștei/Librăria Alexandria.
Citește și:
Asta nu este ghinion, este prostie! Trebuiau verificate toate utilitățile subterane și abia după ce se constata că toate sunt in regula se asfalta.
Țeava s-a spart în urma unui viol din ce am înțeles
@Stefan, cum trebuiau verificate țevile din pământ?! Prin decopertare până la acestea?! Halal gândire…
… nașpa, înseamnă că e varză ce e dedesupt… când va începe traficul greu/intens, să te ții…
Imediat cum au plecat in jur de ora 17:00 a inceput sa iasa apa din pamant in zona aia … au lasato asa peste noapte ca de vazut au vazut de ieri ca au incercuit zona de ieri.
# Io – „dedesupt” e chiar dedesubt ! 🙂
@Catalin , @Stefan are dreptate iar tu gresesti.
In plus te consideri mai inteligent decat altii ceea ce e posibil sa nu fie cazul !
pot fi mai multe modalitati de a preintampina problema semnalata in articol … cea mai simpla ar fi o analiza a vechimii tevilor din zona (model constructiv + materiale + tehnologie folosita) + istoricul reparatiilor (materiale/mod reparatii) + nivelul de incarcare auto al strazii + .. poti cauta detalii despre asta pe internet pentru culturalizare…
daca nu vrei sa schimbi reteaua si totusi aceasta este veche poti avea grija la alte aspecte – in cazul de fata probabil compresia exercitata de cilindrul compactor a fost prea mare pentru acea teava …
@Mihai: ai dreptate, am scris greșit.
Legat de detectarea problemelor la țevile și cablurile subterane, există aparatură care face asta fără a decoperta strada, cam ca o „radiografie”. Sper că au și cei de la Buzău tehnologia necesară, deși… dacă o aveau, poate nu se întâmpla ‘întâmplarea’ din articol…
@Mihai, nu cred ca era nevoie ….
Fiecare scrie cum poate. Rubrica este de comentarii si nu concurs de limba romana.
Puteti emite un comentariu legat de continutul articolului ?
multumesc.
@ Cătălin este chiar Tereaca !!???
Pt. Ioniță. Nu, nu e!