Un șofer de gunoieră de la RER m-a rugat să scriu asta

Nu e primul accident mortal produs aici (azi au mai murit doi!), probabil nici ultimul.

Ce se întâmplă aici e o CAPCANĂ în care sfârșesc din păcate șoferi și pasageri nevinovați.

De ce e o CAPCANĂ!

În primul rând pentru că aici șoseaua e bună și dreaptă, iar șoferii sunt tentați să apese accelerația.

La un moment dat apare un indicator și linia continuă (vezi foto mai jos), dar puțini sunt cei care le observă și iau aminte.

Urmează intersecția morții…

Șofer autogunoieră RER: „Domnu’ Auraș, vă spun sincer, în fiecare zi am inima cât un purice, când duc gunoiul. Ce se întâmplă ? Eu trebuie să virez stânga spre groapa de gunoi. La fel și cei cu tirurile care vin la Coco Rico. Noi semnalizăm stânga, dar uneori în spate e coloană. Vede, poate, semnalizarea primul, dar ceilalți din spate nu. Și se găsește câte unul care se grăbește și intră în depășire chiar atunci când eu trag de volan spre stânga. Drumul lateral nu se vede, e și un copac acolo, gardul cu pini de la Coco Rico, trafic de pe contrasens… Uite așa apare nenorocirea”

Pe undeva pe-aici, stă pitită și rânjește doamna cu coasa…
Asta-i intersecția MORȚII! Pericolul e uriaș de coliziune între cel care face stânga și cel care vine din spate cu viteză și nu observă semnalizarea primului

Azi s-a întâmplat din nou. DOI MORȚI!

La momentul scrierii articolului, urmele carnajului de la ora 08.00 au fost îndepărtate.

Oricând o gunoieră de la RER venind încărcată dinspre Buzău (sau un tir cu lăzi goale -care vine la încărcat la Coco Rico) se pregătește să facă stânga, iar un șofer grăbit intră în depășire…

Ce se poate face ? Așteptăm propuneri/sugestii de la dvs. în rubrica de comentarii de mai jos.

Citește și:

loading...

19 comentarii la „Un șofer de gunoieră de la RER m-a rugat să scriu asta

  • Așteptăm, fierți de nerăbdare, comentariile pertinente ( postate sub identități multiple) ale Marelui Șobolan Roșu, înțeleptul suprem, bolșevicul Tov Leo Tz….

    Răspunde
  • Radare peste tot in afara localitatilor, tehnologia a devenit ieftina

    Răspunde
  • Ideal ar fi sa fie radare pentru viteza, iar politia sa patruleze pentru a combate depasirile pe linie continua, neacordarea de prioritate si alte ilegalitati de genul.

    P.s. In oras a ajuns sa iti fie frica sa treci strada ca pieton, nu am mai vazut de ani buni o masina de politie sa „filmeze” vreo trecere de pietoni, ce se intampla la IPJ?

    Răspunde
  • Cu toata compasiunea pentru doi oameni care au murit!…
    Vad aici propuneri pentru linii continue, radare, limitatoare de viteza, patrule de politie, separatoare etc. Sincer si fara vreun partizanat: nu credeti ca cel mai simplu si fara cheltuieli ar fi respectarea REGULILOR de circulatie?
    Da, asta inseamna ceva greu de obtinut – EDUCATIE!…
    Vad zilnic parinti cu copilasi de mana traversand strada in fuga, sau pe rosu. Ce cred ei ca se va intampla cand copiii lor vor fi singuri?
    Vad foarte des parinti la volan, cu copii langa ei, fara centuri. Cum cred ei ca vad copiii lor respectarea normelor elementare de conduita rutiera?
    Vad zilnic NESIMTIRE in trafic…
    ASTA este adevarata problema, nu lipsa radarelor, limitatoarelor etc!…

    Răspunde
  • In Regat ne este frica de scula rutiera denumita ”SCUAR”. El este utilizat, in restul tarii (cum treci in Covasna), la intrarile/iesirile localitatilor (inclusiv sate), pentru a crea o mica sicana care sa determine pe soferi sa reduca viteza. El este folosit si la intersectii (de tip similar tragediei) pe drumuri nationale/judetene. Ajuta soferii, responsabilizeaza, protejeaza pietonii si locuitorii, imobilele de trepidatii si… din pacate, previne nenorociri de genul. Evident ca scuarul presupune cateva borduri nu foarte inalte si o caruta cu pamant/beton, e prea mare deranjul. Don PREFECT, ca survine din sanul CNADNR-ului sectia de la Buzau, ce parere-si baga si ce solutii nu vede ca ar trebui luate, in TOT judetul (ca depinde si de sula lui in coaste)???
    Eu am numarat, pe timp de iarna, intre 20 si 25 de cruci, stanga-dreapta pe drumul dintre Buzau-Cilibia. Tinand cont de faptul ca nu orice accident mortal este semnalizat ca atare, de apropiatii victimei/victimelor, si de faptul ca o cruce nu comemoreaza mereu doar o persoana, ori de urmarile fizice ale supravietuitorilor, numarul mi se pare imens pe o portiune de 15 km de drum national. In loc sa plimbe galetile, pentru poze tampe, si sa faca mistouri ieftine, mai bine s-ar evidentia putin acest prefect (altfel nu e decat o za dintr-o salba ”eminenta” inceputa de acum cativa ani, pe acest jiltz).

    Răspunde
  • Ar trebui creată bandă pentru virajul la stânga și montate separatoare de sens până unde se face virajul la stânga. De asemenea nu ar strica și montarea unor indicatoare de orientare care să anunțe din timp participanții la traficul rutier despre existența unor obiective economice pe partea stângă în direcția de mers către Brăila. Plus niște radare fixe…

    Răspunde
  • Indisciplina în trafic este cauza acestor accidente. Dacă ai linie continua, de ce vrei sa efectuezi depășire, pentru ca ești smecher și suni tu pe cineva când ești oprit de agenții de la politia rutiera ? Oare acest șofer pe cine mai suna, pe sf. Petru ?

    Răspunde
  • ba voi sunteți intregi la cap? separatoare si limitatoare de viteza? ba unde traiti? sub un bolovan?
    acolo e linia continua si semn de intersecție cu un drum secundar la stânga.
    tot ce se putea face e facut
    pacat ca nu se respecta reguli de bază in circulație . restul e poveste

    Răspunde
  • Serban, esti sarcastic, sau ai mancat stricat?

    Răspunde
  • Separatoare de banda cu 200 de m inainte si dupa intersectie + o analIare mai buna… Ar rezolva totil…

    Răspunde
  • Nu se poate face nimic idiotul care forteaza acolo si scapa cu viata va muri 3 km dupa intersectie e vorba de tembelism si lipsa de inteligenta o calca pt ca e idiot si crede ca fiind pe drum e doar viata lui dar de fapt risca si viata ta a celui care mergi sau incerci macar sa mergi legal pur si simplu acolo e capcana pt idioti!

    Răspunde
  • Separatoare de viteza, bumpere, semafor, rond, radar si un post de politie. Eventual si un pistol cu bile care sa traga automat cand depisteaza viteza.
    Dar de ce nu o cruce mare, de piatra, in care doar sa se adauge cate unul care moare din lipsa de educatie?
    Sunt sigur ca daca ar putea ar da timpul inapoi soferul, pentru a putea opri moartea tragica a amandoura. Muuult, mult inapoi, la cei 7 ani de acasa.
    Moartea este printre noi la orice deum cu masina. Unii sunt insa prea orbi sa o vada, poate din cauza vitezei.

    Răspunde
  • Pe soseaua aia, pana la intersectia cu drumul spre Tintesti, sunt multe pericole de genul asta: intrarea spre fabrica de malt si balastiera, intrearea spre sediul avicola, intrarea spre Toyota, si altele. Cu ele ce facem? Ideal ar fi un sens giratoriu la intrarea spe abator si rampa de gunoi, separatoare de sens de la pasarela pana acolo, eventual latirea la 4 benzi. Cer prea mult, nu? Intradevar, atentia si corectitudinea nu pot fi substituite, totusi, nepasarea autoritatilor fata de modul in care se circula pe „soselele” patriei, neadaptarea infrastructurii la cerintele unui transport modern si la valorile de trafic, totala lipsa de interes fata de fluidizarea traficului, duc din ce in ce mai des la astfel de tragedii. Da, intotdeauna exista, in astfel de cazuri, un vinovat, care a incalcat o regula de circulatie, dar nimanui nu-i trece prin cap ca, prin diverse solutii, (constructive, administrative, etc.) ar fi putut fi impiedicat sa greseasca, intentionat sau nu. Daca ne multumim sa gandim ingust nu vom realiza niciodata ca problema e structurala, iar factorii ce o determina pleaca de la atitudinea autoritatilor fata de transpot in Romania, indolenta, incompetenta, marsavie …., minciuna, coruptie, ….., crima!

    Răspunde
  • Daca urmariti traficul de pe DN 2B Buzau-Braila veti constata ca soferii cu autovehicule inmatriculate in BR si GL nu suporta sa aiba pe cineva in fata si fac tot posibilul sa depaseasca indifirent de situatie
    Nu as vrea sa am dreptate dar faptele sunt evidente.

    Răspunde
  • Pe soseaua aia cum vii dinspre Braila in Buzau sunt multi nesimtiti care ies din stanga dinspre Tintesti in drumul national si taie calea si stau in drum in mod intentionat in speranta ca ii pupa cineva in spate si isi schimba ce au defect la masina sau chiar masina cu totul.
    Ii ajuta si politistii care altceva in afara de „l-ai busit in spate deci esti vinovat” nu cunosc, si il scot vinovat pe cel nevinovat care mergea regulamentar pe DN spre Buzau.

    Indradevar autoritatile acolo s-au spalat pe maini, au pus un amarat de indicator pe care nimeni nu il vede, si gata ei s-au spalat pe maini de responsabilitate. Acolo trebuie facuta o buna semnalizare, chiar si separatoare de sens, asta daca ar dori intradevar sa previna accidente acolo, dar nu par interesati de asa ceva. Si pe centura buzaului a trebui sa moara multi oameni pana s-au mobilizat sa puna niste separatoare care sa impiedice accidente mortale.

    Răspunde
  • Mai multa educatie rutiera si mai mult bun simț cred ca ar reduce accidentele rutiere cu 50 de procente. Cunosc acel drum si daca circuli cu 90 se face coada în spatele tau

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.