Se înlătură scuarul de pe Bd. Unirii Nord. Restricții de circulație între Prutului și Transilvaniei

Muncitorii de la Strabag au purces de luni la îndepărtarea scuarului de pe mijlocul Bd. Unirii Nord.

Conform proiectului, pe mijlocul principalului bulevard al Buzăului se vor înființa două piste (tur – retur) dedicate autobuzelor.

De fapt, Uniunea Europeană pentru asta – piste dedicate transportului în comun – a finanțat întreg proiectul de modernizare de la Buzău – de pe Unirii, Industriilor și Transilvaniei (14 mil. €).

Uniunea Europeană caută să reducă numărul de autoturisme favorizând transportul în comun (piste dedicate pentru autobuze) și circulația cu bicicletele/trotinetele electrice (piste de biciclete)

Intenția U.E. se lovește însă de realitatea din România (în general) și de la Buzău (în particular), unde numărul autovehiculelor – pe fondul creșterii nivelului de trai – e în continuă expansiune. Două mașini de familie a devenit un lucru comun, iar în unele cazuri există chiar și al treilea și al patrulea autoturism.

ZVON. Se va face o „românească” ?

Atenție, nu e o informație oficială, ci doar un zvon ajuns la urechile reporterului buzoienii.ro.

Pista de pe mijlocul Bd. Unirii din Buzău nu va rămâne exclusiv pentru autobuze.

După ce va avea loc inaugurarea (și orașul Buzău va fi încasat toți banii europeni dedicați proiectului), încet-încet, în mod tacit, se va permite și autoturismelor să circule pe aici.

Mai întâi se va face o favoare taxiurilor, apoi autoturismelor în care se află patru persoane și… tot așa.

La final, orașul Buzău se va fi ales cu Unirii, Industriilor și Transilvaniei asfaltate (ultimele două erau „praf”), plus trotuarele reabilitate și piste de biciclete (primele două).

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Se înlătură scuarul de pe Bd. Unirii Nord. Restricții de circulație între Prutului și Transilvaniei

  • Dacă desființează spațiul verde, că așa e proiectul, de ce au mai cosit iarba săptămână trecută, în timp ce spatii verzi care nu se desființează nu au văzut coasa anul ăsta? Suntem sănătoși?

    Răspunde
  • Nu mai promovați zvonuri care încurajează încălcarea de legi și proiecte ce ne vor binele.

    Așa și eu am auzit (Atenție, nu e o informație oficială, ci doar un zvon) că încet încet buzoienii vor trece la biciclete și transport în comun pe măsură ce orașul se va schimba (autobuze mai noi, biciclete smart, etc.)

    Răspunde
  • Deasta suntem ultimii oameni in EU…. prostii, furtisaguri, gainarii…
    Am auzit un zvon ca daca afla UE trebuie dati banii inapoi….

    Răspunde
  • Daca se va întâmpla așa ceva, sa fiți siguri că primul care va trimite poze către UE, eu o să fiu acela!
    Adică cum mă? Sa faci un pas spre civilizatie și apoi să te întorci în trecut?

    Am văzut că pe Transilvaniei s-a marcat prima bandă doar pentru autobuz, de ce nu se adaugă langa și o pictogramă cu bicicleta sa fie folosita și de către bicicliști? Că doar autobuzele nu vor circula in sir indian? Păcat de acea banda care poate fi folosita mai eficient.

    Răspunde
  • Îmi aduc aminte de pelicula ”Nuntă mută”. Nu mi-aș fi amintit de film, dacă am fi avut coloană vertebrală verticalizabilă, deget mare opozabil, testicole-n noi ori decență.
    Cum vor încăpea busurile alea în stații, când se adună câte 3-4, că așa-i orarul, de tip icter japonez? Cum se vor alinia la stop busurile cu taxiurile ori masinile, daca ordinea de sosire in intersectie (statie) este invers, auto-taxi-bus? Stă busul după mașini? Stă.
    Asta e ultima bomboană pe tortul din grâu fiert. Fonduri, proiecte, facem , modernizăm iar la final o dăm noi într-un fel să fie bine și pentru BUZOIENI, mai umblăm la proiect (iazu morii), mai se răstesc organele la noi (Transilvaniei cu linia continuă), răzuim Unirii Sud de asfalt, o lăsăm 2 luni, să le intre praf și-n generațiile viitoare la cetățeni, apoi o mai ținem deja de 4 luni așa, cu canalele ieșite (kaizăn strabagist) și ei lucrează pe Nord acum. :)))))))))))))))))))
    Acestea sunt ”realizările” care duc la ”Toma QED!”
    Nici noi nu suntem sănătoși la cap dacă acceptăm toate imbecilitățile acestea. Apropo, UE nu dă, UE acordă, dacă nu simte nimic ipocrizia și micimea gestului…

    Răspunde
  • dezvoltarea/modernizarea transportului IN COMUN trebuie sa aiba in vedere existenta unor grupuri sociale tinta,din expunerea redactiei rezulta ca singura tinta este saracia ( proprietari de cate 2 -3 autoturisme sic!)……………

    Răspunde
  • Ce se intampla cu Unirii Sud ? e un dezastru, si strada si trotuarele si dalele. Pista biciclete are borduri la 90 grade la intersectii, trebuie sa cari bicicleta in spate, a fost facuta in bataie de joc…. BANI ARUNCATI !!
    Mai bine o lasa cum era !

    Răspunde
  • Aceeași bătaie de joc se va întâmpla și cu bicicletele, vi se pare ca după mărirea prețului carburantului și acum a RCA (din nou), s-a mai diminuat traficul? Dacă se face 12 lei carburantul si RCA se va mai scumpi cu încă 200 lei, traficul va fi la fel. Proști ăștia ca nu mai scumpesc.

    Răspunde
  • Autobuzele vor merge pe centru.Statiile sunt pe margine.Se muta si stațiile pe mijloc ,lucru absolut aiurea(să aștepți bus.cu soarele în crestet)sau autobuzele vor croseta dreapta-stanga la fiecare 500m.?

    Răspunde
  • „Pe Unirii, stațiile se vor muta pe mijloc” – de unde au facut copy paste la proiect ?

    Răspunde
  • „Pentru asta a dat U.E. banii Buzăului!” – pe bune, au venit aia de la UE la noi si ne-au rugat sa ne dea banii pentru rasuflatura asta de resitematizare pt Unirii?!!! 🙂
    UE nu daca daca nu ceri. Trebuie un proiect in spate plauzibil, care sa se incadreze in criteriile stabilite de UE.
    Asta ca „asa cere UE”, da e corect, pt ca pentru asa ceva s-a intocmit proiectul.
    Toata vina aici nu o poarta UE, ci inteligentii nostri care au aplicat pentru un asemenea proiect!
    De luni de cand se va bloca accesul pe podul C.F. de la Metalurgica , garantez ca onor maretii nostri edili vor fi „pomeniti” zilnic timp de cel putin 4 luni de zile de o mare parte a contribuabililor.
    Au inecput sa marcheze Industriilor. Sa vedeti ce „bombe” sunt acolo….

    Răspunde
  • Și la Iași și în alte orașe sunt stații pe mijlocul străzii, dar dacă nu ați plecat niciodată din sat nu aveți de unde sa știți, cum nu știți ce înseamnă respect, habar nu aveți ce inseamna cu adevărat sa ții un oraș curat. Tot spuneți ca e un oraș mizerabil, pai mizerabil il faceți voi…mizerabil nu este orașul ci oamenii din el, voi aruncați pe jos, voi scuipați semințe și lăsați mizerie peste tot…credeți că vine altcineva din alt univers de face mizerie ??? Ca va rupeți mașinile în doua pe drumuri vai mama lor, cine e de vină ? Ati văzut pe cineva adunându-se în fața Primăriei sau alt Consiliului Județean sa ceară, pe bună dreptate, vreo lămurire sau să le readucă aminte ăstora ca sunt plătiți din banii noștrii ?? Cei ce tac sunt COMPLICI ! În concluzie orașul arată exact ca și locuitorii din el .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.