„Haideți să ajutăm oamenii și să facem Zona Metropolitană Buzău”

„Dar la noi la Spătaru de ce nu vine Trans Bus ?”

„Dar la Poșta Câlnău ?”

„Noi de la Ulmeni și Pietroasele ce avem ?”

„Nu-i corect ca la Tisău și Beceni să fie Trans Bus, iar la Gherăseni nu”

Sunt doar câteva dintre comentariile cetățenilor nemulțumiți după ce buzoienii.ro a anunțat recent că Trans Bus se va extinde către Berca și Beceni.

Reporterul l-a întrebat apoi pe directorul Trans Bus dacă și când se vor înființa trasee noi către comunele enumerate mai sus în comentariile cetățenilor (eventual, și în alte localități).

„Să facem Zona Metropolitană Buzău!”

Gică Toader: „Cea mai bună soluție pentru a veni în ajutorul buzoienilor e să înființăm Zona Metropolitană Buzău. Atunci se va putea implica inclusiv Consiliul Județean Buzău. Dacă facem Zona Metropolitană, atunci Trans Bus își va putea extinde facil serviciile și că Spătaru, Costești, Gherăseni, Poșta Câlnău, Ulmeni, Pietroasele…chiar și de la Brădeanu avem acum solicitări intense”.

Și Toma a propus Zonă Metropolitană

Prima dată s-a auzit/vorbit la Buzău de înființarea Zonei Metropolitane când cu Covidul. Cei din Zonele Metropolitane puteau circula fără a mai completa acele formulare.

Zona Metropolitană are însă avantaje mult mai mari. UAT-urile grupate aici nu-și pierd identitatea, dar pot accesa proiecte comune de finanțare. Iar Uniunea Europeană alocă bani mai mulți dacă cererea vine din partea unei entități cu un număr mai mare de locuitori.

Citește și:

loading...

8 comentarii la „„Haideți să ajutăm oamenii și să facem Zona Metropolitană Buzău”

  • cand or pica jmekerii sa va cautati bycurile

    Răspunde
  • O sa spuna multi ca traseele trebuie lasate la privat, ca piata libera etc. Problema e ca la noi in tara, patronii sunt niste semi-interlopi, iar cand primesc un traseu, il primesc pe apartenenta politica, iar cursele ba se fac, ba nu, autobuzele sau autocarele sunt niste epave trecute prin itp cu spaga. Nu poti avea baza intr-o firma de cocalari sa faci naveta, ca ramai fara serviciu asa.

    Răspunde
  • Zona metropolitană există de multă vreme, ba chiar și în orașe mai mici decât Buzăul. Zona metropolitană este o etapă spre extinderea orașelor mari, numai că la Buzău am început cu finalul, sărind faza intermediara. Poate și asta este un motiv pentru care extinderea orașului Buzău nu a reușit.

    Răspunde
  • Dar de ce nu s-a pus problema zonei metropolitane inainte de a opera Trans Bus toate comunele ? Este inadmisibil sa opereze linii de transport in comun ale Trans Bus pana la limita cu judetul Braila iar la 10 km de oras, la Posta Calnau ( plus restul comunelor care au ramas pe dinafara) sa fim la mana unor operatori privati care fac legea in ceea ce priveste transportul de persoane.

    Răspunde
  • Transbus.ul a cunoscut in ultimii ani o dezvoltare remarcabila .asta datorita d.lui Toma și d.lui Gica Toader.va admiram și sa o țineți tot asa.nu se compara cu era înainte. Va mulțumim și speram ca o sa rămână asa nu cum se schimba partidul sa se strice ce s.a făcut.

    Răspunde
  • Atunci care-i partea rea cu zona Metropolitana ? De ce nu se face daca aduce numai avantaje ?

    Răspunde
  • Nici un comentariu? Oare pe nimeni nu interesează subiectul domnule Tereacă? Cum vi se pare asta?

    Răspunde
  • Opera metropolitana apoi, si Met Art ca in New York…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.