troia construct 1
primaria buzau felicitare craciun 2024
felicitare cj buzau
CAB felicitare craciun 2024
sarulesti
felicitare trans bus craciun 2024
Florin Dumitrascu felicitare POgoanele 2021 craciun
urbis serv felicitare

Se avansează cu pistele de biciclete

O echipă de la Strabag a lucrat azi (marți) la turnarea de asfalt colorat pe Bd. Unirii Nord (vezi foto mai jos).

S-a turnat asfalt pe ambele părți ale Bd. Unirii de la rondul de la avion până la intersecția cu str. Prutului.

Pistele de biciclete sunt probabil marele câștig al modernizării Bd. Unirii și vor contribui, în timp, la reducerea traficului. Cu trecerea timpului, tot mai mulți buzoieni vor opta pentru bicicletă – așa cum s-a întâmplat și în străinătate.

Din informațiile reporterului buzoienii.ro, asfaltarea pistelor de biciclete se va întrerupe câteva zile întrucât Strabag va direcționa mai mulți muncitori la schimbul trei (!) pentru asfaltarea intersecțiilor.

Prima intersecție care se va face (miercuri seară) va fi cea din Zona Industrială (strada Drăgăcii – Calea București – Aleea Industriilor – strada Constanței).

Citește și:

loading...

6 comentarii la „Se avansează cu pistele de biciclete

  • Se avansează sistarea lucrărilor…

    Răspunde
  • Când va fi lățită Calea București la două benzi pe sens? Sau când va fi măcar reabilitată total?

    Tereacă, vezi că în Broșteni nu toate străzile, trotuarele și parcările au fost reabilitate.

    Răspunde
  • Se avansează înainte stimați concetățeni, nu se vede, după armata de muncitori care constată cu mare interes cum apare pista, sub ochii lor !

    De nenumărate ori am tot avut impresia că Strabag ăștia sunt firma de stat, musai românească, acolo unde este deosebit de importantă abilitatea de-a masca eficient faptul că esti un simplu făcător de umbră, fara nici cea mai mica utilitate !

    Când s-a-nceput turnarea pistei de mai sus, taman treceam pe lângă ei, am avut senzația c-o pun de-o răzmeriță împotriva celebrei doamne coordonatoare sau ceva, fiindcă erau vreo 15 inși înarmați pana-n dinți, apoi, când a-nceput efectiv turnarea, de muncit nu puteau muncit mai mult de 2 – 3 inși deodată, pesemne că se schimbau intre ei la cateva minte sau ceva…adică cel puțin 3/4 stau degeaba mai mereu.

    In alta zi, 3 muncitori ca brazii umpleau cu ceva mortar niste gauri de pe trotuar, mai demult, in zona clubul polițiștilor, după cum urmeaza: un ins mai muta roaba la câteva minute, al doilea ins lua mortar din roaba cu mistria și umplea niste gauri iar al treilea ins, probabil ceva bulibașă printre ei, ținea și el cât ici cat colo, sa nu se piardă de grup, vorbind plictisit la telefon.
    In vreo 15 minute umpluseră deja vreo 3 gauri cat pumnul…

    In orice moment pot fi identificate grupuri de câteva persoane având drept unic rol susținerea la verticala a lopeților&stuff, știut fiind faptul că prin Unirii Nord bate vântul destul de tare.

    And și on…

    Răspunde
  • Oribila a fost solutia de umplere a rosturilor dintre pavele cu nisip. Macar se va sinchisi cineva la final sa le spele sub presiune? Deja arata trotuarele de parca au ani buni, totul din cauza pavelelor murdare.

    Răspunde
  • De ce sa mai lateasca Calea Eroilor la 2 benzi? Ca sa intre apoi pe Unirii la o banda? S-a dus pe pustii traficul de pe cea mai tranzitata strada a orasului.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.