E musai ca stâlpul semaforului să fie mutat, iar scuarul micșorat

Doar o mașină se poate încadra acum (excluzând pista de autobuz din mijloc) pentru înainte și viraj la stânga.

O singură bandă e prea puțin în condițiile valorilor mari de trafic dinspre Bd. Unirii către Bariera Ploiești.

De aceea, e musai ca stâlpul semaforului să fie mutat, iar scuarul micșorat pentru a permite trecerea simultană a două autoturisme.

Din fericire, proiectul poate fi schimbat (în caz că nu s-a întâmplat deja asta), iar trama stradală îmbunătățită astfel încât să poată permite încadrarea și trecerea concomitentă a două autovehicule.

Altfel, la orele cu trafic ridicat, coloana de mașini se va întinde din Bariera Ploiești până aproape de centru.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „E musai ca stâlpul semaforului să fie mutat, iar scuarul micșorat

  • toata „modernizarea” buzaului pare facuta pe genunchi

    Răspunde
  • Wow, surprinzător!!! Și când au realizat chestia asta??? Au chemat pe cineva de la Geneva, de la CERN, sau a venit ,, Elan” Musk de a reușit să-și dea seama că ceva nu e în regulă, cum ??? Nu aș fi crezut că este o problemă acolo, vai de mine.
    Zici că e noaptea minții, nu trebuia să fii geniu să vezi drq ceva ce era evident, mai bine angajau proiectant un elev de gimnazială, dar nu de aici din oraș că nu se spetea să meargă el pe jos prin oraș.

    Răspunde
  • După un an și ceva s-au sesizat și-ai noștri ca brazii…
    Pun pariu chiar că sesizarea a venit de la terț individ, in nici un caz de la oricare dintre incompetenții implicați în proiect.

    Dar incompetentul de proiectant n-a băgat de seamă când a desenat proiectul ?
    Dar incompetentii care au pus bordurile ?
    Dar incompetenții care au turnat asfaltul ?!
    Dar niscaiva incompetenți diriginți de șantier ?

    Chestiunea e lesne observabilă ochiometric, fara a fi necesara vreo aparatura in acest sens …

    Oricum, sunt in normalitate, prin mai multe locuri se desfac și refac, de zor, tot felul de chestii printre care și borduri.

    Apropo, dar pe-acolo, prin Unirii Sud dat fiind că benzile dedicate autobuzelor sunt sublime dar lipsesc cu desăvârșire, nu s-a mai ofuscat deloc UE în a sponsoriza proiectul ?!
    Ori au fost înduplecați prin diverse argumentări așa cum ar fi putut fi înduplecați și pentru restul traseului daca nu cumva modelul actual a fost dorit expres de administrația locală ?

    Vai de capu’ nostru !

    Răspunde
    • Proiectantul nu e buzoian, erorile proiectului sunt aproape de înțeles.

      Răspunde
  • Mutam stalpul acum. Ia vedeti, mutam si blocul? Cum incapeau pana acum toate si acum trebuie sa mutam muntii? Scuza ca proiectantul nu e buzoian e de ras, daca nu ar fi de plans. Proiectul nu se face cu niste masuratori reale? Dintre locali nu verifica nimeni? Stai, cine sa verifice? Nu sta nimeni important in zona aia de oras. Doar cetateni care nu mai stiu pe unde sa isi parcheze masina si cum sa ocoleasca toate canalele.

    Răspunde
  • Tereaca, mai lasa frate scuza asta cu „proiectantul nu e buzoian; asa a vrut UE; nu primeam banii altfel” pentru ca toate astea sunt BALIVERNE!
    Adevarul e unul singur : beneficiarul este SINGURUL RESPONSABIL pentru proiect deoarece NIMENI NU IL OPRESTE DE LA A MODIFICA PROIECTUL DUPA BUNUL PLAC!!!
    Restul sunt doar baliverne si scuze pentru incompetenta si incompetenti.
    Proiectul este exact asa cum si cat s-a putut la nivelul decizional din UAT Buzau.

    Răspunde
  • Proiectantul a proiectat ce i s-a cerut! O banda! De ce? Pentru ca asa a vrut sufletu’ lu’ beneficiar! Cica de ce s-avem doua? Da una nu s-ajunge?
    L-ati inebunit pe domn primar. Ba vreti sa puteti circula fluent cu masinile, ba vreti locuri de parcare, ba vreti 2 benzi in intersectiile unde se intra sau se iese tot din 2 benzi, ba cica pista de biciclete nu-i buna pe trotuar, dalele nu-s bine puse, si cate altele! Nu mai stie omul cum sa faca sa va multumeasca! I se rupe … sufletul gandindu-se la doleantele voastre! Acuma, intelegeti si voi, s-a dat omu peste cap, a obtinut bani, trebuie sa-i cheltuiasca. Si cat mai repede! Numai conteaza cum!

    Răspunde
  • Foarte bine, sa faca 2 benzi. Dar cu banda de autobuz vor fi 3 benzi ce se vor varsa in numai 2 (Calea Eroilor are initial 2 benzi care si ele apoi se varsa in una singura si spre benzinarie se bifurca iar). Chiar sunt curios ce solutie vor gasi. Deci tot traficul se sugruma apoi in o singura banda. O soltutie ar fi ca pe Calea Eroilor sa faca 3 benzi (e spatiu destul), banda din mijloc fiind cu sens alternativ, in functie de trafic.

    Răspunde
  • „Proiectantul nu e buzoian, erorile proiectului sunt aproape de înțeles.” – GRESIT .

    Proiectul trebuie sa fie acceptat de beneficiar.
    Care ARE OBLIGATIA sa il consulte !
    Beneficiarul poate intoarce proiectul la proiectant pentru modificari CERUTE .

    nu mai dati vina pe altii .

    Răspunde
  • „Proiectantul nu e buzoian, erorile proiectului sunt aproape de înțeles.” – si esti inginer la baza ?

    Răspunde
  • din 3 benzi cate erau inainte in zona 1 viraj stanga + 2 inainte, care dimineata cel putin nu erau suficiente, s-a ajuns la 1 banda si cu „interventii” se vor face 2 benzi 1 viraj stanga si 1 inainte.

    Serios vorbind nu s-a vazut acest lucru pe proiect inainte?! Nu s-a suit nimeni in masina la ora de maxim 7.45-8.30, 16.00-18.00 sa circule in zona?! In loc sa „fluidizam” traficul il aglomeram si mai mult?

    Dar in celalalt capat de Unirii la rondul de la avion? Ce sunt liniile trasate cu alb? Autobuzul intra in cele 2 benzi ale masinilor le traverseaza si vireaza la dreapta spre kaufland? …in 50 metri?! serios!!!??????????

    Interesante sunt dalele negrelipite pe borduri?! …trebuiau decontate cat mai multe? de ce nu s-au cumparat borduri speciale? spatiul dintre borduri si asfalt cand se umple?!!! sau ramane asa?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.