Vezi AICI unde vor fi amplasate cele 48 de stații pentru 475 de biciclete

Aseară au ajuns la Buzău cele 475 de biciclete inteligente achiziționate de Primăria Buzău (proiect 2,5 mil. €, fonduri europene).

Bicicletele au fost descărcate din tiruri și depozitate în curtea Palatului Comunal.

Primarul Toma a furnizat astăzi, pe facebook, detalii despre acest proiect.

În perioada următoare, firma care a câștigat contractul va trece la înființarea stațiilor de unde buzoienii vor putea lua „bicicleta municipală”.

Unde vor fi amplsate cele 48 de stații de închiriere

Crâng 1+2, Autogară Nord, Autogară Sud, Gară CFR, Parc Marghiloman, Bd. Unirii 1…9, Aleea Trandafirilor 1+2, Cuza Vodă, Spital CFR, N. Titulescu, T. Vladimirescu, Piața Dacia 1+2, Aurora Mall 1+2, Aurel Vlaicu, Ice Magic,  LPS 1+2, Șoseaua Brăilei 1+2, Obor, Lic. Marghiloman, Stadion Gloria, Șc. nr. 11, Parc Tineretului, Colegiu Hasdeu, Colegiul Eminescu, Lic. Filipescu, str. Transilvaniei 1+2+3, Aleea Industriilor 1…5, Bd. 1 Decembrie (bloc ANL)

Atenție, din totalul de 475 de biciclete, câteva zeci vor fi TRICICLETE –  pentru cei mai în vârstă ori care nu pot merge cu bicicleta.

În următoarele săptămâni, Strabag va finaliza pistele de biciclete de pe Unirii și Bd. Industriilor, mărind astfel substanțial circuitul amenajat ce poate fi folosit de bicicliștii buzoieni.

Citește și:

loading...

14 comentarii la „Vezi AICI unde vor fi amplasate cele 48 de stații pentru 475 de biciclete

  • Noul Amsterdam. Multa minte le mai trebuie unora…

    Răspunde
  • Oamenii serioși aduc fabrica Nokia la Oradea. La noi … biciclete pentru cine nu își permite. Te pomenești ca vin țăranii in Buzau își lasă cojile la marginea orașului și pleacă gen țața Mița prin târg. Singura agitație in orașul asta e data de tot felul de indivizi care cred ca copiii lor trebuie neaparat aduși la o școala in oras. Nu mai ai loc de intelectuali iar primii care suferă sunt chiar elevii buni atât de la sat cât si de la oras care se lovesc de odraslele parvenitilor.

    Răspunde
  • … în simileasca nu ‘amplasați’ ?

    Răspunde
  • Acum rămâne de văzut pe unde circulam cu ele și, mai ales, in ce scop !

    Răspunde
  • Cu mentalitatea asta.. Vă urez să stați ore întregi în trafic.. Și mai ales să vă bucurați din plin de noxele rablelor pe care pe conduceți când treceți strada. Spor(t)!!

    Răspunde
  • Nemtii isi schimba masina la 10 ani si noi vrem sa fim mai catolici decar Papa de la Roma …

    Răspunde
  • Poate nemtii saraci isi schimba masina la 10 ani. In rest scapa de ele cum ies din garantie sau cum termina leasingul la ele.

    Răspunde
  • „vezi aici” ? daca puneai o harta era ok.

    Răspunde
  • Abia astept sa vad mii de biciclete pe strada !
    Imi amintesc acum vreo 2 saptamani de un articol tot aici cu un cocalar cu un Passat de 500 euro ce nu a dat prioritate unui batran pe trecere, ce mergea pe langa bicicleta. Toate comenturile eraugen Ce cauta cu bicicleta ? Sa.l omoram !
    Deci urmeaza show ! Mai ales daca vine iarna si frigul , ma tem ca vor fi doar biciclete pe strazi, si a faliment Omv 🙂

    Răspunde
  • Tereaca, ce înseamnă „în următoarele săptămâni”? 2, 9, 19, 90? Că a trecut anul și ăștia mută borduri și sapă unde au asfaltat acum o lună.

    Răspunde
  • Bravo , sa vina Marcel sa inaugureze parcul de biciclete din zona Lastunului !BRAVO mesterilor mai luati vreo 20 de mii , sa l vad pe Tireaca cu sute de foto de pe Primaverii si Simila !

    Răspunde
  • Interesant ar fi de știut care e firma ce va implementa proiectul, acționarii ei, etc.

    In alta ordine de idei, daca buzoianul ar fi râvnit la bicicleta electrica, ar fi existat deja puzderie de biciclete electrice pe străzi, cum nu sunt, rezultă că nu e cerere. Logica simpla capitalistă.

    Mergând mai departe, pe unde ni se recomanda sa mergem cu aceste biciclete ?!
    Că 99% din străzile din Buzău n-au piste de biciclete.
    Doar nu făcând slalom, prin traficul rutier, precum septagenarii pe Tohanuri, pe modul kamikaze, prin jungla amazoniana din Buzăul anului 2022, nu ?!
    Instinctul de conservare îmi zice sa stau liniștit.

    Nu în ultimul rând, autoritățile buzoiene cunosc faptul că toți europenii, cu excepția olandezilor, folosesc bicicleta sub 1km/zi, media, ceea ce înseamnă fix 0 barat ?
    Cu alte cuvinte mai ies și ei cu bicicleta la relaxare, la un pic de mișcare, după munca, iar treaba asta o fac cu biciclete normale, nu electrice.

    Probabil în maxim câteva luni toate vor fi prin service, stricate, aruncate prin toți boscheții, așa cum se-ntampla cu trotinetele de prin Constanta.

    Dubioase decizii se mai iau pe la noi !

    Răspunde
  • Tomita, de ce nu faci tu un parc industrial? Cum nu ai unde? Hai mai, ce Dumnezeu, te ajut tot eu! Faci asociere cu UAT Tintesti. Exact! Tintesti! Si uite-asa rezolvi juma’ din problema ce-ti sta pe suflet. Dar o rezolvi elegant, in aplauzele urbei.

    Serios, lasa bazaconiile astea, lasa pseudomodernizarea asta ca ai distrus orasul de tot si apuca-te de facut ceva util, acusica vin alegerile si faci de ras partidul. Asta ca sa nu mai mentionez pericolul catastrofei liberale la care ramanem expusi….

    Răspunde
  • Noaptea minții, aijde sute de biciclete și piste probabil pe lună, e un calvar să mergi cu bicicleta în acest sat cu blocuri!!!!!! Nu ai pe unde, te iei în trafic cu șoferii pa harță. Eu îi înțeleg și pe ei că îi încurci cu bicicleta, am și eu permis și eu un chin prin oraș, dar pur și simplă cale de mijloc nu există. Ce fac ies cu bicicleta doar pe Unirii că doar acolo sunt piste? Deși eu lucrez și locuiesc in altă zonă a orașului??? Prefer să folosesc bicicleta pt că nu fac mai mult decât cu mașina, Toma du-te și te culcă nene cred că e vremea să ieși la pensie. Oricum asta este moștenire veche, nu sunt toate astea păcatele lui

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.