Tunsul și frezatul împiedică pedalatul!

Mai mulți bicicliști ne-au sesizat că pista de biciclete de pe Unirii Sud se termină brusc, cu o sută de metri înainte de semafoare.

„Care-i motivul și ce se poate face ?”, au întrebat aceștia.

Cauza întreruperii pistei de biciclete o constituie scara interioară a imobilului care găzduiește frizeria (vezi foto mai jos):

Scara interioară iese din aliniamentul blocurilor și face ca acolo trotuarul să se înjumătățească.

Nu mai e loc pentru pista de biciclete. Nici cei doi metri standard pentru trotuar nu se mai regăsesc aici

Proiectul inițial prevedea ca pe această zonă bicicliștii să coboare pe carosabil, pe lângă bordură.

E posibil ca proiectantul să se fi gândit că totuși e mai sigur pentru bicicliști pe trotuar, pe lângă pietoni, decât pe stradă, astfel că ieșirea pe carosabil a fost anulată (prin montarea de borduri).

A rămas, aproape de semafoare, doar revenirea (prevăzută în proiectul inițial) înapoi pe trotuar (vezi foto mai jos):

În opinia reporterului buzoienii.ro realizarea pistei de biciclete (când va fi gata!) e marele câștig al proiectul de modernizare de pe Bd. Unirii (și Industriilor).

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Tunsul și frezatul împiedică pedalatul!

  • Tereacă, nu tunsul sau frezatul împiedică pedalarea, ci proiectantul care a conceput planul modernizării fără a lua în calcul că trotuarul se îngustează în acea zonă. Simplu, nu?

    Răspunde
  • Încă o dovada, ca proiectantul nu are nici o treaba cu situația din teren.

    Răspunde
  • Niste mizerii facute pe Google Maps de niste gigei.
    Bani dati pe cai verzi pe pereti.

    Răspunde
  • Se facea o bucla acolo ceva, se gasea o solutie, dar bineînțeles ca n-a interesat pe nimeni. Vai de noi!

    Răspunde
  • Nici proiectantul, dar nici cei din primărie nu au nicio treabă cu realitatea din teren. Când au avizat lucrarea nu s-au uitat pe proiecte, pe documentație? NU!

    Răspunde
  • Pedalatul nu-i încurcat de nimic !

    Cui ii este sa pedaleze, a făcut-o și până acum, cui nu-i este sa pedaleze, n-o va face nici de-acum in colo, restul este, vorba zicalei, can-can.

    Nu va mai imaginati domnule Tereacă și domnule Toma, carduri de bicicliști, precum la Amsterdam, odată cu vopsirea în roșu a 1 metru de trotuar că va-nselati…

    Răspunde
  • putea sa se intrerupa doar acolo pe portiunea respectiva sau sa se gaseasca o bucla spre stalpii de iluminat ce-i drept mai mica dar mergea si asa decat deloc dar nu s-a ales varianata desfiintarii ebine si asa dar numai sa se finalizeze odata

    Răspunde
  • Pai da, practic pista nu e finalizata si isi pierde utilitatea, e absurd sa lasi asa o pista de biciclete neterminată

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.