Toma: „Vom începe anul viitor cu trei bucăți!”
Ion Barbu, fost consilier local și președinte de asociație de proprietari, a anunțat locația primei parcări supraterane din mun. Buzău:
„Am fost întâmplător martor când o echipă de muncitori fora aici în parcarea din fața GPP8 pentru a lua probe de sol. Am fost surprins când mi-au spus pentru ce. Cu câteva zile înainte alții au făcut verificări topo”, a precizat Ion Barbu.
Vineri, invitat la Campus TV, primarul Toma a anunțat că anul viitor se vor face primele trei parcări supraterane:
C-tin Toma, primar: „Locatarii de pe Unirii își pot parca în continuare mașinile pe stradă. Cel puțin până când vom amenaja în zona Unirii Sud trei parcări supraterane cu 300 de locuri. Astăzi am semnat certificatul de urbanism, va începe studiul de fezabilitate pentru aceste trei parcări. Dacă nu vor fi contestații la licitația de atribuire eu sper că anul viitor le vom face. Aici, pe Unirii Sud sunt cele mai mari probleme, întrucât cartierul are trei linii de blocuri și pe o parte și pe alta, iar numărul de mașini a explodat în ultimii ani”.
Dacă proiectul pilot ce va fi demarat pe Unirii Sud va avea succes, parcările supraterane ar putea fi extinse de municipalitate și în alte zone aglomerate din oraș.
Primăria Buzău are în plan să construiască inclusiv o parcare subterană în centrul orașului.
„Vom depune proiect pentru fonduri europene ca să unim cele două parcuri din vecinătatea Catedralei Sf. Sava, iar strada să o mutăm prin subteran, unde se va amenaja și parcare pe două etaje subterană”, a anunțat primarul C-tin Toma.
Citește și:
Dar stai, urmeaza sa comenteze unii ca de ce se face, ca zgomot, ca poluare, ca spații verzi, ca furturi etc.
Eu unul nu sunt de acord sa faca parcari, ci mai întâi sa faca o curățenie in parcul auto din Buzau. Adică sa aibă masina cine își permite, nu toate saraciile care trec ITP si plătesc asigurarea o data la 10 ani. Cred ca așa ar rămâne jumătate din locuri libere.
Majoritatea locuitorilor acestui mic oraș sunt masochiști!
De ce spun asta?
Înainte, când chiar nu s-a mișcat mare lucru pe plan local de la revoluție, auzeam pe mulți că își doresc ca orașul natal să arate aproape la fel (să nu zic identic că aș exagera) ca un oraș din țările bine dezvoltate din Europa.
Acum,când a venit un om care chiar a îmbunătățit multe aspecte in acest oraș este aspru criticat.
Pai ce vreți oameni buni până la urmă că eu unul mă chinui sa vă înțeleg mentalitatea ?
Asta trebuie sa fie normalitatea unui oraș dintr-o țară membră UE: parcuri modernizate, străzile reabilitate in totalitate ( nu peticite), parcări de reședință, biciclete electrice puse la dispoziție de primărie, autobuze noi…
Nu mai visați atâta feng-shui dragi buzoieni. Treziți-vă. Nu critica nimeni faptul că face ceva primarul.
Problema este că făcând acel ceva crează multe alte probleme care trebuiau soluționate dinainte. Nu după.
No hate.
Nimic personal dar se pare că unii cetățeni ai urbei nu înțeleg faptul că ceea ce acum este gratis (parcarea) , pe viitor va fi taxată.
Deci unde duceți miile de mașini de pe unirii în timpul zilei ?
Nu vedeți că nu interesează pe nimeni nimic altceva decât să încaseze taxe și impozite in timp ce ei eu parcări rezervate prin tot orașul ?
Ori toți ori nimeni. Egalitate sau nu.
Primăria are locuri rezervate. Prefectura are locuri rezervate. Liceele au locuri rezervate. Procuratura , poliția au locuri rezervate. Biserica are locuri rezervate.
Cetățeanul de rând …. Plătește
@Stoicu Valentin, daca luam la pas realizarile, nu se mai chinuie nimeni sa inteleaga evidenta. Oamenii critica utilitatea lucrarilor (Iazu Morii de 2 mil – aduna arahnide de zor, fantani arteziene de sute de mii – nefunctionale, sport profesionist de duzina si fara suflet local, zidul cu paralela – un loc instagramabil absolut deloc, deci succesul realizarii e 0, locomotiva care a luat fata imobilului garii, piste de biciclete aiurea, reconfigurari de strazi si mai aiurea, neraportat la nevoi si tipic etc), necesitatea lor acum (inaintea anveloparilor, a parcarilor, a locuintelor sociale de ex) sau, cel mai important, CALITATEA de duzina – daca suntem indulgenti, care ramane dupa finalizarea acestor importante si moderne realizari de ultima ora.
Am mai fost si noi p-afara, la aia nu se chinuie nimeni, nici sa priceapa, nici sa faca, pentru ca acolo cetateanul dicteaza iar edilul executa solutia pentru nevoia celui care l-a pus pe scaunul ala. La noi se joaca de-a administratia, ei sunt grofi, se distreaza cei de prin Palat, orasul fiind jucaria lor castigata la vot (asa gandesc ei cu mintea pe care o au, multa sau mai putina).