Apostu: „Studiem cu Poliția varianta ciculației alternative 2+1”

Într-o declarație pentru Campus TV, viceprimarul Ionuț Apostu a anunțat posibilitatea instituirii circulației alternative 2+1 pe segmentul în lucru.

Între avion și podul Mărăcineni au început lucrările de introducere a țevii de canalizare + apă pluvială
Pe durata lucrărilor prima bandă nu va putea fi folosită de șoferi

Ionuț Apostu, viceprimar: „Studiem împreună cu Poliția Rutieră varianta ca în perioada de vârf a traficului înspre podul Mărăcineni, mă gândesc între orele 15.00 și 18.00, să mutăm balizele și să se circule pe două benzi pe acest sens”

Lucrarea e necesară pentru a permite dezvoltarea economică a zonei vizavi de cartierul Orizont.

Primul agent economic interesat e LIDL, care va deschide aici în februarie a treia unitate din orașul Buzău.

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Apostu: „Studiem cu Poliția varianta ciculației alternative 2+1”

  • DE CE NU FACEM CANALIZAREA PE TROTUAR??? ASA E IN ALTE TARI CIVILIZATE, TOATE UTILITATILE SUNT PE MARGINE, DACA SE STRICA, SCOATEM PAVELE, LE NUMEROTAM , REPARAM S LE PUNEM LA LOC!!!!!SUNTEM O NATIE CARE NU INVATA NICI DIN GRESELILE EI NICI DIN ALE ALTORA!!!!!

    Răspunde
  • Vali, pentru ca subspecia de edili buzoieni din cadrul frumoasei si mandrei natii romanesti a proiectat, licitat si antamat lucrarea cu trotuarele inaintea acesteia. Practic, Toma (nu el, subalternii alesi si condusi de dansul) a pus acoperis la casa iar acum s-a apucat si de pereti. Ce, nu e logic?!? Caizen pur.
    Apostule, tati, cand v-au anuntat oamenii aia ca urmeaza sa monteze o teava pentru cacastori in zona, ce-ai pazit de n-ai studiat ante demarare de lucrari? Nici nu stii cum sa le spui astora ca sa nu-i sari din banda, suflete pure si emotive cum ii stim, ca ei lucreaza in primarie si ca sunt platiti sa gandeasca solutii, nu sa creeze si mai multe probleme.
    2+1 presupune un sistem de gestionare al traficului, care sa masoare valorile si sa comute automat ceva semafoare provizorii. Bine, studiul aici de fata se refera la plimbatul balizelor, mecanic si fizic, zilnic, la ore fixe, NU automat si cand valorile din trafic o vor impune. Mai simplus si onest era sistemul de semnalizare „ping-pong”, cu palete, daca ceva mai din acest mileniu nu meritam.

    Răspunde
  • Așteptăm cu nerăbdare programul aerospațial al primăriei Buzău. De asemenea consider imperios necesar ca echipajul rachetei să fie constituit din cetățeni aprigi din cartierul vajnic și dârz Simileasca.
    #NASAaintshit
    #BuzăuForMars

    Răspunde
  • Foarte bună observația, Vali! Tocmai ce m-am întors din nordul Franței, dintr-o zonă rurală, mai concret din localitatea Dechy. Gurile de canal, inclusiv cele pluviale, se aflau pe trotuar. Marele avantaj este când râcâi asfaltul deteriorat și torni un nou strat. Nu mai ai guri de canalizare ca să le aduci la nivelul asfaltului. Am făcut și poze. Poate învață și edilii noștrii. Am mai constatat ceva acolo. Transportul public era… gratuit. Era plătit de Consiliul Regional echivalentul Consiliului Județean. Și traseul nu era deloc mic.

    https://ibb.co/YQ4GBmg
    https://ibb.co/KqkmpkH
    https://ibb.co/9HWJVPN
    https://ibb.co/nBsdf3j

    Răspunde
  • Pentru ca sub trotuare sunt (vor fi) cablurile electrice si de orice fel.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.