Schimbare de proiect după un protest

Până acum câteva zile, șoferii care parcau pe aceste rampe de pe Unirii Nord erau tolerați de Poliția Locală.

Numai că zilele trecute, bicicliștii au protestat împotriva ocupării pistei de biciclete:

Consecința protestului, proiectantul a modificat proiectul. Accesul către rampă a fost blocat cu stâlpișori:

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Schimbare de proiect după un protest

  • Ne poate spune cineva pentru ce au fost proiectate acele rampe?
    Daca s-a blocat accesul, inseamna ca au fost cheltuti bani degeaba pentru realizarea lor si montajul bolarzilor?
    Oricum, proiectantul si-a batut joc de tot proiectul, STRABAG de executie, iar primaria i-a tolerat si-i tolereaza in continuare…

    Răspunde
  • Las-o ca macane! Deci la vorba buna nu pune botul UE-ul, la proteste imaginare da?!! Pai si ei au finantat un proiect cu „rampele” alea ca sa le demonstram noi ca ne plac stalpisorii?
    Nu cred ca informatia e reala, iar daca e, e periculoasa pentru Don King. Prietenii cu memorie nu foarte lunga stiu de ce.

    Răspunde
  • Iar rampa a fost construita degeaba , inutil si fara rost ( licenta literara ) , bani aruncati pe apa Simbetei ca urmare a unui proiect idiot.

    Răspunde
  • Ce urat arata strazile impanzite cu acei stalpisori!

    Răspunde
  • Pai si de ce le au mai făcut?!
    Nu era normal sa puna stalpii aceia pe linia benzii de biciclete astfel incat sa nu mai poata bizonii parca acolo dar sa se mentina si utilitate rampelor respective? Zici ca suntem in filmele cu prosti.
    Dle Tereaca fa le macar o sugestie.

    Răspunde
  • arata mizerabil … pana la urma pentru ce erau ‘pantele’ ?

    Răspunde
  • O sugestie: să punem băncuțe în acele locuri pentru persoanele în vârstă! Găsim astfel o utilitate pentru acele rampe/pante.

    Răspunde
  • Rampele alea erau rampe de parcare, ca acolo sunt o gramada de societati comerciale care nu se pot alimenta decat prin fata, fiind singura cale de acces la acele blocuri si spatii comerciale. Inclusiv Posta Romana, unde e si facuta poza.
    Acum din cauza viceprimarului mare sustinator al celor pe doua roti, acele masini de aprovizionare vor trebui sa opreasca pe prima banda si sa gatuiasca traficul si asa gatuit deja de primarie prin proiectul idiot sustinut de UE.
    Astia n-ar fi capabili sa administreze nici o taraba care vinde doar cartofi, dar au fost luati de la sapa si cocotati la conducerea unui oras ca sa execute ordinele.

    Răspunde
  • Sa vedeti cand incep societatile comerciale de acolo cu procesele, ca le-au blocat calea de acces.
    Au mai facut odata prostia asta cu blocatul cailor de acces cu societatile comerciale din Crang, si au castigat procesele in instanta.

    Răspunde
  • Am senzația că în acele zone, înainte, erau bănci. Bănuiesc că se păstrează destinația și vor fi montate mai spre primăvară

    Răspunde
  • După așa zisul protest al unui biciclist, uite, domnule Tereacă, și protestul a mai multi cetățeni, aici, in direct, pe site-ul domniei tale !

    Cere informații și lumineaza-ne, te rugam, care a fost scopul acelor rampe care, oricum sunt prea mici pentru a acomoda un autoturism, care în mod sigur au papat mii de € și cum se face că noul proiect, cu stâlpișorii, a fost aprobat în numai câteva ore ?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.