Au revenit cei de la semafoare. Firmă nouă ?

O mică minune, azi, la Buzău.

Muncitorii care schimbă semaforizarea de pe Bd. Unirii au venit la serviciu.


Fotografiile au fost realizate în Bd. Unirii Sud, unde muncitorii s-au căznit să tragă un cablu dintr-o parte în alta a străzii.

Întrebat de reporter, „când vor veni cu semafoarele”, șeful de lucrare a răspuns „în curând”.

Surpriză

Contractul de peste 4 mil. € (fonduri europene) a fost câștigat de Swarco Traffic România SRL.

Conform listăfirme.ro firma româno-austriacă a avut în 2021 un număr de 27 de angajați și o cifră de afaceri de 16 mil. lei (detalii AICI).

Numai că muncitorii de azi de la Buzău purtau toți veste și geci cu numele unei alte firme INFO SERVICE & COMPUTERS SRL.

Conform listafirme.ro, această firmă, probabil subcontractată, are mai puțini angajați (16 în 2021) și o cifră de afaceri mai mică (4,7 mil. lei în 2021).

Din cauza lor!

Din cauza lipsei de activitate a Swarco (lucrare începută foarte târziu, cu muncitori puțini), cei de la Strabag n-au putut termina Bd. Unirii (de aceea intersecțiile semaforizate sunt în continuare în șantier).

Din cauza Swarco se formează zilnic coloane de mașini la intersecția Unirii cu Bălcescu, iar șoferii pierd în trafic 5-10-15 minute.

Pentru că Swarco n-a fost în stare (contract semnat în septembrie 2021!) să scoată stâlpii de pe mijlocul Bd. Unirii și să permită astfel circulația pe trei benzi pe sens (inclusiv pe benzile de pe mijloc).

Contractul inițial a fost de 4 luni proiectare și 9 luni execuție, dar a fost prelungit până în iunie 2023. E de văzut dacă acest al doilea termen va fi respectat (trebuie refăcută semaforizarea și de pe alte străzi) sau va fi prelungit a doua oară.

Citește și:

loading...

3 comentarii la „Au revenit cei de la semafoare. Firmă nouă ?

  • …și ca de obicei nimeni nu plătește pentru întârzieri, numai noi beneficiarii!

    Răspunde
  • Oare firmele astea neserioase plătesc penalități pentru nerespectarea termenelor de execuție? Sper ca nu e un contract model Bechtel!

    Răspunde
  • Caietul de sarcini e copy paste, nimeni nu citește, nimeni nu gândește. Mă bucur că redacția începe să vină cu date certe și surse, poate e cazul să începem și studiul aprofundat al licitațiilor de pe SEAP derulate în timp de către Primărie și Consiliul Județean, și nu pentru că peștele se împute de la cap, că el pute de la sine, dar alea două sunt mai ușor de ”citit”. Acolo vom constata nepriceperea angajatei din primărie, că doar nu de la impozite și taxe-i fac proiectele ori materialele pentru licitații. ZECI de licitații ANULATE, că documentație PROASTĂ (așa scrie acolo, ”refacere proiect” la motivare), să nu spun ERONATĂ că atunci m-aș întreba ce mai caută unii angajați nepricepuți în instituția aia. Totodată vom constata și volumul imens de milioane de euro (aproape 300 mil E în 15 ani) primite de Județ și care nu se văd pe nicăieri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.