Stâlpul i-a căzut în cap!

O fată de 17 ani din Siriu a murit azi în timp ce se plimba cu mașina.

Fata de 17 ani se afla pe banchetă, fix în spatele șoferiței începătoare, de doar 18 ani.

Șoferița a intrat cu viteză într-o succesiune de curbe (Lunca Priporului) și a pierdut controlul volanului. Autoturismul a lovit o magazie de pe marginea drumului și s-a oprit într-un stâlp, secerat de la nivelul solului.

Pasagera din spate a murit înainte ca pompierii să o poată scoate din mașină. Șoferița de 18 ani și o altă pasageră de 17 ani (în dreapta șoferiței) sunt la spital.

Cele trei fete coborau cu mașina de la Nehoiu și rulau înspre Gura Teghii.

Accidentul s-a produs cu 130 de metri înainte de Podul Negru (intersecția spre Gura Teghii).

Citește și:

loading...

11 comentarii la „Stâlpul i-a căzut în cap!

  • Se tot plang ca au asigurare de 3k lei astia sub 25 de ani. Cand o facem macar 6k lei pe an, sa mai salvam cativa inconstienti?

    Răspunde
    • ba pensionar obosit degeaba fac astia asigurarea rca mai scumpă ca tot fac rost de masina „ăștia mici”.
      unde nu e creier nici Dumnezeu nu cere gandire coerenta
      hai du-te si te culcă, maine mergi la talcioc sa vinzi panarame din beci

      Răspunde
  • … intrebarea e cate dintre rablele de pe drumuri au ITP, RCA, rovinieta… 😉

    Răspunde
  • Alt inteligent care stie el cum stau lucrurile.

    Bai savantilor, dar de ce se rupe stalpul v-ati intrebat?

    V-ati intrebat vreo clipa care sunt normele dupa care ar trebui sa fie facuti acesti stalpi, cine si pe ce principii a stabilit aceste norme si cine verifica sa fie conformi?

    Toti miorlaiti pe fel de fel de motive, unul mai cretin ca altul, dar nu va intrebati nici o clipa de ce niste stalpi de multe sute de kilograme, cu o rezistenta la rupere MINIMA, sunt insirati pe toate drumurile si drumusoarele patriei noastre.

    Cati copaci (de diametru apropiat de al stalpului) loviti de masini ati vazut sa fie gramada peste ele?

    Răspunde
    • Daca acel stalp nu se rupea, ar fi trecut precum cutitul prin salam iar masina era sectionata toata si poate ca nu ar fi scapat nimeni. Ai auzit de disiparea energiei? Ai vazut cum se face armonica masina la crashtest? Ai vazut cum sar tandari din monoposturile de f1, la cel mai mic impact? D-aia, sa preia ”fierul” din energia impactului, nu omul. Dar comentariul tau, recunosc, e sublim, denota ca minunile exista si ca poti supravietui fara sa ai habar cum te numesti, cu buletinul in mana.

      Răspunde
    • Stalpul nu este parapet, desteptule de Chestoru’, nu este proiectat sa reziste unui impact cu un obiect de 1,6 tone si in viteza de cel putin 50km/h. Stalpul este pentru sustinerea retelelor de cabluri, „chestoru’ ” mic la minte ce esti, si e bine ca s.a rupt ca altfel erau 3 morti in loc de unul pap ga l ce esti.

      Răspunde
  • Motociclistii sa faca demersuri pe banii lor, de ce sa platim toti pentru niste sinucigasi cu probleme psihice? Mersul cu motocicleta pe sosea nu este necesitate, este distractie si sport extrem (99% din ei fac cascadorii si depasesc pe linie continua, 1 la suta merge normal din ce am vazut), nu e nimeni dator sa faca investitii pentru 2-3 dementi

    Răspunde
    • Cam nazistă atitudine. Ăia nu plătesc impozite, taxe de drum, RCA și restul? E pe drepturi majoritare circulația, este?!? Norocul nostru că nu suntem departe de ultimul război mondial si se spala de rusine planeta asta. În parapeții ăia zincați s-au transformat în tocătură pentru cârnați destui automobiliști încât să fie necesare balizele din plastic pe la Coșereni de ex. Ca să arunci procenți e nevoie de cantitate, presupun ca nu ați însumat vreo 5 milioane de km până acum, pe drumurile patriei, astfel încât acel 99 respectiv 1% să însemne ceva în argumentația dvs. S-a poluat complet portalul ăsta, mă retrag și vă salut cât mai pot eu de respectuoasă!

      Răspunde
  • Bai tampoanelor inteligente, in momentul in care stalpul ramane pe pozitie toata energia accidentului e absorbita de automobilul care A FOST PROIECTAT sa absoarba asemenea energii!

    Stalpul, daca tot e pe marginea drumului si exista riscul (real) de a fi lovit de automobile trebuie sa fie proiectat si executat pentru a absorbi din energia impactului FARA A SE RUPE! Altfel e doar un element periculos in plus.

    Dar de unde sa intelegeti voi fineturi de-astea, voi sunteti destepti, culti, le-ati vazut pe toate si aveti parere in toate domeniile!

    Nici un automobil nu e fost proiectat sa sustina un obiect de multe sute de kg cu suprafata relativ mica pe acoperis!

    Habarnisti de tastatura, tampoane competente!

    Dane, de tine nu zic nimic, tu ai incercat da’ atata s-a putut. E ok, nu-ti face griji, sunt tolerant.

    Răspunde
    • Ce spui tu acolo e comportament de zid, nu de stalp, iar pana acum nicio masina civila nu a supravietuit unui zid. Masina aia daca mai absorbea multa energie de la impact se separa precum marea lui Moise, ca stalpul nu e cauciuc. De ce s-a rupt stalpul, auzi minte la el. Pentru ca un proiectil de aproape 2 tone a intrat cu viteza in ceva ce e proiectat sa tina cabluri poate? Daca era proiectat sa reziste la izbituri, repet, masina aia era acum pachet de fiare, nu ca n-ar fi si asa. Iti doresc sa te nfigi intr-un cap de pod, ca ala rezista si absoarbe dobitoci ca tine fara probleme! Adevarat, s-a imputit treaba si aici dar mie-mi place la scandal cu d-astia mici si isterici.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.