Simona Săvulescu: „Veste bună! Facem foraj orizontal!”

E o veste bună pentru șoferii din Buzău.

„Acum vin de la ședința, de la Primărie, cu constructorul. Am convenit cu Euskadi, să facem foraj orizontal pe Bd. Unirii. Lucrarea se face mai rapede și nici nu mai stricăm asfaltul. E bătut în cuie, rămâne acum ca Euskadi să contracteze firmele de profil, pentru că nu oricine poate face așa ceva”, a spus azi Simona Săvulescu, directorul general de la Compania de Apă.

Primarul Toma speră că firmele implicate se vor mobiliza astfel încât în două luni pe Bd. Unirii să fie gata toate cele patru proiecte pe fonduri europene (asfaltare, semaforizare, schimbare țevi și iluminat public)

În total, se vor schimba în următorii doi ani țevile de pe 43 de străzi mari, mijlocii și mici din oraș (proiect de peste 30 mil.€, fonduri europene).

Pentru șoferi e o veste și bună și rea. Vor fi săpături, dar cu acest prilej se vor repara (în sfârșit) și ultimele străzi importante din oraș (exemplu Dorobanți, Veteranilor, Drăgăicii, Spiru Haret, Spătarului etc.) la care nu s-a intervenit tocmai pentru că se știa de proiectul de schimbare a țevilor.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Simona Săvulescu: „Veste bună! Facem foraj orizontal!”

  • Vai, ce mă bucur! Azi este ziua doamnei „kaizen”!!

    Răspunde
  • Cred ca este o gluma cu termenul de finalizare! Poate se finalizează în doi ani, nu doua luni.

    Răspunde
    • Termenul de finalizare este puțin înainte de alegerile locale. Nu este niciun mister. Așa e rețeta.

      Răspunde
      • Exact. Inainte de alegeri, asa a fost gindit totul sa se termine.
        De aceea nu se ia nici o masura de sanctionare a executantilor, este intelegere.

        Răspunde
    • Merge repede la foraj orizontal daca au utilaj competent si ingineri destepti. Prin zona Vrancea/Focsani vazut asa ceva pe la rural/tara se bagau tevi de apa. Fara sapaturi. Dar rezulta o mocirla similara cu un sos mai gros care trebuie carata de la zona de foraj. In rest nu trebuie multi oameni ,doar utilajul sa fie in stare tehnica OK si inginerii pe faza ,destepti/cu experienta! Problema e ca in oras s-ar putea sa mai fie si „altele” la adancime in pamant… Si la bulibaseala e cu ‘nshpe proiecte incepute si aglomerate, sa nu faca greseli grave… Ceea ce ar insemna ca tot excaveaza tot orasul…DIN NOU… Se sapa tunele prin munti pe sub orase de trece camionul SI trenul prin ele… Si nu dureaza mult deloc! Singura problema e costul mare(cel mai mare dintre toate solutiile tehnice moderne…) Dar aici nu trage metrou pe sub Unirii… Sa fim seriosi. Doar probabil tevi apa si canalizare cu teava de 1-2 metri! Daca le reuseste forajul orizontal ,chiar e gata in 2 luni! Cat sa aiba toata strada Unirii? 2-3 km?! Numai sa nu atinga altele prin pamant… Eu m-as bucura! Macar o data sa face CE TREBUIE si mai ales CUM TREBUIE! chiar daca nu trec pe Unirii decat asa ,de cateva ori pe an sau deloc! Posibil sa nu mai trec deloc daca nu rezolva problema cainilor,ursilor si eternele santiere date „din greseala” firmelor apropiate anumitor entitati(nu zic mai mult)…

      Răspunde
    • Nu se finalizează niciodată !

      Finalizarea presupune găsirea unei soluții pentru evacuare a peste 1000 de autoturisme parcate actualmente pe Unirii, fie pe mijloc, fie pe margini, „în spic”.

      Când autobuzele vor începe să circule pe mijloc, se subînțelege că toate acele autoturisme parcate acolo acum vor trebui sa dispara prin meandrele abstractului ca prin spatele blocurilor deja e revoluția de la 1848.

      Iar mașinile parcate în spic, la rândul lor trebuie sa dispara, ca sa nu rămânem cu o singura banda/sens pe ditai bulevardul (mă rog, fostul bulevard, acum o banala străduță), pe de o parte dar și pentru că ele acum obstrucționează traficul pe a doua banda, obligând șoferii să taie ceea ce va fi banda autobuzelor, respectiv linia continua ori sa fie parcate paralel cu bordura, nu în spic.
      O parcare laterala, mai ales a vreunei dudui de 18 ani, așa cum vedem cu zecile prin mașinile de școală, cu mămăliga pe luneta, probabil va paraliza traficul o juma de zi.

      Răspunde
    • Curg in cascada veștile bune in județ.Nu ii mai putem opri in a semna contracte cu firme “specializate” pe aleșii PNL-PSD .O generație ALTFEL…suna sloganul.

      Răspunde
  • Bun asa, dna Simona. Exista tehnologie avansata, firme destepte, ce nu zic nu la inca un contract,bani va da UE! Euskadi ,mai „incurca lucrurile”, n-are decat sigla de firma dar vrea sa faca treaba „avansata”… Poate o gasi firma potrivita cu know-how si mai ales ANGAJATI(ca ei n-au nici un angajat oricum… Daramite scule de forat orizontal… Dar tare imi e sa nu strice altele prin foraj orizontal… Sa speram ca gaseste firma competenta cu oameni destepti!

    Răspunde
  • Dacă tot se intervine pe Șoseaua Spătarului se poate lăți la două benzi pe sens?

    Răspunde
  • Deja se lasă asfaltul pe Unirii sud. Pe banda destinată autobuzelor, sensul de ieșire din oraș, prin dreptul trecerii de pietoni dintre farmacie și magazinele de încălțăminte. Hai să vedem câți dintre noi am „dat în ea”. Poate mergeți și pe aleea Industriei că dispăruse un grătar de la scurgerile stradale, asta pe banda autovehiculelor spre RAR. Dacă mergeți de la Tribunal spre Unirii pe Bălcescu aproape de semafor sunt două indicatoare cu cedează trecerea și obligatoriu dreapta, oare sunt montate în locul corect? Eu zic NU.

    Răspunde
  • Bună ideea,însă firma care o sa facă lucrarea e mai mult decât neserioasa.

    Răspunde
  • Care veste buna, oare nu vedeți că nu mai putem circula deloc prin orașul ăsta? Încheiem un șantier și după o lună îl deschidem iar….. Bineinteles stricam ce am făcut în anul anterior.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.