Ionuț Apostu: „20 de mii, din comunele învecinate și din județ”

A devenit un lucru comun ca orașul Buzău să fie asaltat de miile de mașini ale locuitorilor din comunele învecinate.

Iar apoi, tocmai cei care îl aglomerează, sunt primii care se plâng de… aglomerație:

Fotografie de pe facebook însoțită de plângerea de rigoare („aglomerație!”) din această dimineață, puțin înainte de ora 08.00

Ionuț Apostu: „Îmi asum ce zic. Sunt 20 de mii de mașini care intră în oraș din comunele din jur”

Ionuț Apostu:Am devenit cu toții sclavii mașinilor. Peste 20.000 de autoturisme vin zilnic în municipiu din comunele limitrofe și din județ. Îmi asum aceste cifre. 70.000 de autoturisme înmatriculate în municipiu si alte 20.000 în tranzit, utilizând aceeași infrastructură proiectată înainte de 1989! Trageți dumneavoastră concluziile… e simplu să spunem că e vina autorităților!

De ce se întâmplă asta ? Pentru că în ultimii zece ani, cel puțin, ăsta e un lucru bun, a crescut nivelul de trai.

Aproape toate familiile inclusiv din rural beneficiază de cel puțin un autoturism cu care vin des în oraș.

Unii pentru serviciu, lucrează în Buzău, dar și unii care doar își aduc copiii la școlile din Buzău.

Surpriză! Ieri când nu s-a învățat, dar a fost zi de lucru, puțin înainte de ora 08.00, porțiunea dintre podul Mărăcineni și avion a fost liberă. „E pustiu! Ce se întâmplă ?”, s-au mirat unii șoferi

Despre poluarea adusă de mașinile multe ale buzoienilor din oraș plus ale celor care vin din rural nu s-a vorbit aproape deloc până acum în Buzău.

Astăzi, pe Spiru Haret, înainte de ora 08.00, era un miros puternic de gaze arse resimțit de trecători.

Pe o stradă îngustă unde într-o jumătate de oră se îngrămădesc o mie de mașini, adesea bară la bară, e firesc ca noxele să fie simțite.

O fi oare sănătos să ducem copiii la școală în fumăria asta ?

Citește și:

loading...

12 comentarii la „Ionuț Apostu: „20 de mii, din comunele învecinate și din județ”

  • E ORAS EUROPEAN, NU ? POATE FAC ROST SI DE UN CAP TRACTOR SA VINA CU EL LA SCOLA. AR FI CIREASA DE PE TORT. DAR SCOLILE DIN COMUNELE RESPECTIVE MAI SUNT DESCHISE ?

    Răspunde
    • Întâi ar trebui sa terminam lucrările de infrastructura și apoi sa venim cu date despre nr de mașini….țeavă de apa a fost schimbata acum o luna și nu a fost asfaltat nici acum traseul……îl invit pe dl. Vice sa circule dimineața între 7.30 și 8.00 pe Al. Marghiloman….și în zona Crâng ..acea stație de autobuz de la parc….cea mai proasta amplasare de stație din oraș….ar trebui mutata spre spital…

      Răspunde
    • Poate ne spune domnul viceprimar de ce s.a blocat drumul prin grădini…..garden-bazinul olimpic

      Răspunde
  • Apostule, lasa dracului vaitatu’ ca nu esti pus acolo sa te vaiti!
    Ne putem vaita noi ca esti tu acolo dar asta-i alta poveste.

    Treaba ta este sa gasesti solutii, nu sa te plangi. Nu poti sa gasesti solutii? Pleaca acasa, nu te obliga nimeni sa stai acolo!

    Nu era mai bine daca faceati voi locuri de parcare, daca aveau strazile cate 2-3 benzi pe sens (unde se poate) si asa mai departe, incat traficul sa fie fluidizat, in loc s-o ardeti cu tembelisme pentru cretini pe tema „verde, ecologic, rahat cu perje”?

    Treaba ta si a voastra, aia care luati lefuri uriase din banii nostri, este sa gasiti solutii la problemele actuale, problemele importante, nu sa salvati planeta si alta prostii de-astea cu trascalete electrice, parcuri si alte nimicuri de-astea. Te vaiti ca e infrastructura dinainte de 89, voi sunteti acolo de 7 ani (cam 25% din timpul de care te vaiti) si nu ati facut altceva decat sa distrugeti si bruma de infrastructura care era.

    FACETI DRACULUI LOCURI DE PARCARE SI STRAZI CU MUUULTE BENZI DE CIRCULATIE, LASATI DRACULUI SALVATUL PLANETEI CA DOAR PROSTII ISI IMAGINEAZA CA POT SALVA O PLANETA. PLANETA ASTA A REZISTAT IMPACTULUI CU ALTA PLANETA, NU ARE NEVOIE DE UNII DE LA TINTESTI SI BISOCA SA O SALVEZE!!!!

    Răspunde
    • Păi este simplu .1. Dărâmăm și expropriem fiecare al 10 -lea bloc de pe Unirii . Spațiul rămas , parcare subterană . Expropriații , blocuri lângă Orizont. Pentru asta făcut împrumut la BERD / etc… și crescut taxele cu 500 – 700 %. 2 . Interzicerea accesului intravilan al conducătorilor din afara urbei.
      Susții asta?

      Răspunde
      • Foarte inteligenta ideea! Am sentimentul ca stiu pentru cine ai votat.
        Se nasc insa niste intrebari (pe aceeasi linie cu ideea) : numaram al 10-lea bloc de la N la S sau invers, de la S la N? Indiferent care varianta se alege, pe ce motiv(e)? Finantam demolarile din banii primariei sau facem „pe fonduri”?
        Sau, si e doar o idee nici pe departe la fel de inteligenta ca a ta, poate ca e mai bine sa terminam cu porcaria asta de „modernism” si , inainte de a desfiinta parcari, mai bine sa ne folosim creierul (evident, cei ce aveau puterea de decizie si oportunitatea au cam dat dovada de lipsa lui) si sa facem parcari noi cu numar de locuri cel putin egal cu al celor desfiintate?

        Foarte importat : doar prostii „salveaza” planeta! Masinile polueaza infinitezimal comparativ cu industria. Nu a noastra, a romanilor,ca nu avem. Nici macar a europenilor. Dar a chinezilor, a americanilor, astea-s alte discutii.

        Răspunde
  • Am tras concluziile: progresul nu poate fi stopat și nici nu trebuie, infrastructura in schimb, trebuie upgradata, adusa in 2023 !

    Dar, tu, Apostule, de ce-ți iei salariu, ca sa dai din gura lamentandu-ti neputința, nu sa asiguri condiții de actualitate progresului ?!
    Daca nu ești capabil, oferă locul unuia pe care-l duce capu’ mai mult, niscaiva oameni inteligenți (eventual olipmpici), nicidecum vreunor fosile comuniste care nu știu să facă nimic in viața, dovedibil istoric.

    Cum mai descoperă autoritățile române apa calda in 2023 !
    Mai depășitilor, intelectual vorbind, este absolut fireasca migrația forței de muncă spre orasele mari (se practica de multe decenii prin țările dezvoltate, de pe tot mapamondul) care concentrează interesul oamenilor: locuri de munca, scoli, centre comerciale, etc., efectuată, evident, după putilință, prin țările dezvoltate cu autoturismul personal, cât de mare și costisitor a permis bugetul personal (truck-ul in SUA, tara cu cel mai mare venit pe gospodărie, Ford F-series fiind cea mai vândută mașină din lume, Dodge RAM in top 3, 4), prin India și Bangladesh cu tuk-tuk-ul, s.a.m.d. !

    Răspunde
  • Sa nu uitam că administrația locală s-a mulțumit zeci de ani doar cu acele cotețe care se numeau maxitaxi și a ignorat total transportul public. Va mai trece o generație până o sa ne învățăm să alegem alt mijloc de transport..

    Răspunde
  • In primul rand pebunde a sapat Compania de Apa au ramas cratere cu 10- 15 cm adancime. Ne stricam masinile.
    Daca tot vin atatia oameni in Buzau…este un lucru bun. Oamenii lasa banii in magazinele din oras, deci banii raman in Buzau…crestere economica, impozite si taxe mai mari, bani la buget…nu vad aspcte negative

    Răspunde
  • Solutia e simpla! Sa transformam Buzaul intr-un fel de Israel! Adica sa nu permitem accesul in oras decat celor cu permis de munca, eliberat de primaria Buzau! Deci, problema rezolvata!
    In orasul asta investitii se fac, doar ca ele nu vor conduce catre rezultatul scontat! De ce? Pentru ca totul s-a facut dupa ureche, ureche afona!
    Nu a existat un studiu prealabil, din care sa reiasa clar ce trebuie facut, d-aia ne trezim ca apar probleme „neasteptate” si insurmontabile!
    Doar ambitii megalomanice!
    Acum o scaldam cu vaicareli!
    Nu uitati, o parte din impozitul pe salariul celor ce lucreaza in Buzau merge catre primaria Buzau!

    Răspunde
  • Oricum orasul asta parca e oglinda oamenilor de-l frecventeaza, de-aia nu va ajunge nicaieri niciodata, doar un kitsch de slaba calitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.