Apostu: „Wau! După prima zi, deși a plouat, avem peste….”

Proiectul „bicicleta municipală” se anunță un succes încă din prima zi, deși azi a plouat la Buzău.


Ionuț Apostu a anunțat că la ora 18.00 erau deja o mie de utilizatori din Buzău înscriși în aplicație.

Foarte probabil că numărul a mai crescut de atunci întrucât unii elevi de liceu – care au ieșit pe seară de la ore – au luat bicicleta municipală în drum spre casă:



Avantajul bicicletei municipale, spre deosebire de bicicleta personală, e că nu trebuie să-i porți de grijă.

O iei de unde ai nevoie și o lași într-o stație apropiată de locul unde ai treabă. La întoarcere, la fel.

Prețul, 1 leu pentru 30 de minute, e convenabil, iar speranța e că – în timp – mulți buzoieni vor renunța la autoturismul personal pentru bicicleta municipală.


Veste bună – după Bd. Republicii – de azi a început amenajarea pistei de biciclete și pe Bd. 1 Decembrie.

Notă: Există deja și un record de folosire a bicicletei municipale. Conform monitorizării GPS, cineva a pedalat azi până la Vulcanii Noroioși și înapoi!

Citește și:

loading...

8 comentarii la „Apostu: „Wau! După prima zi, deși a plouat, avem peste….”

    • Cel mai frumos proiect ,am văzut azi elevii cu bicicletele erau minunați ,pe lângă mișcare e si un mijloc de transport comod , merg in grup socializează ,un lucru foarte bun pentru orașul nostru

      Răspunde
  • Impedimente major este ca nu am văzut pe biciclete decât puștani,care circula prin mijlocul străzii. După ce ca traficul este cum este,acum șoferii vor trebui sa încetinească și mai mult pt a proteja noua generație pe bicicleta.

    Răspunde
  • Păcat de inițiativa, ca sunt tineri teribiliști care trântesc bicicletele sar de pe trotuar direct în fata mașinilor, înjură dacă persoanele în vârstă nu se dau din fata lor pe trotuar și multe altele.
    Pentru cei responsabili din primăria Buzău cu proiectul. Va înțeleg ca să amplasați biciclete în toate punctele din oraș dar e o … ca le-ati dus pe 1 decembrie în zona de lucrări. Nu credeți mergeți în zona și veți vedea. Treci de un șanț sari o groapa și iti iei bicicleta și apoi dacă ai forță faci traseul cu ea în brate, dacă nu o iei prin vegetație

    Răspunde
  • Important e să reparați, vopsiți, reglați frecvent bicicletele până când elementul de nou și de bătaie de joc dispare.
    Dacă aceste biciclete devin gunoi și sunt folosite exclusiv de pătura de jos a societății și de copii, nu veți reuși să mutati traficul către biciclete.
    Trebuie să-l vedem pe Ciolacu și pe Toma in mod frecvent pe biciclete. Și pe Apostu și alți oameni la costum din primărie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.