„Doar 2 lei pe zi cu pază și monitorizare video”

„Faceți locuri de parcare cu pază și tarife mici la marginea orașului pentru cei cu a doua sau a treia mașină!”

E un mesaj care i s-a adresat primarului C-tin Toma în ultimii ani și mai ales în ultimele zile după eliminarea parcărilor la bordură de pe Bd. Unirii.

Astăzi, Valentin Manolache, șef serviciu la SC Piețe, Târguri și Oboare a sărit în ajutorul primarului Toma:

„Avem, chiar acum, zeci de locuri de parcare disponibile. Cu pază 24 de ore din 24 și monitorizare video. Doar doi lei pe zi. Unde ? La Drăgaică. Buzoienii interesați își pot aduce mașina aici. O pot lua oricând doresc, ieșirea e prin față, pe la Drăgaică, avem om acolo”

Parcarea de la Drăgaică e convenabilă, există pază și transport în comun (autobuzul 10) de dimineața de la șase până apoape de miezul nopții

„Dacă avem solicitări, noi, la PTO, putem amenaja în câteva zile sute de locuri de parcare. Avem parcarea din spate de la Drăgaică, plus terenul luat de la Aquafor. Avem locuri libere și la Obor și încă într-o locație, pe Hangarului, unde a fost Prescom-ul”, a adăugat Manolache.

Asta e parcarea generoasă din spate de la Drăgaică

În câteva săptămâni, Primăria Buzău va dispune și de parcarea (Park and Ride) amenajată în locul fostului poligon auto de pe Calea Eroilor.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „„Doar 2 lei pe zi cu pază și monitorizare video”

  • Așadar, invitam inițiatorii marelui proiect european să parcheze la drăgaică. Și să meargă cu bicicleta

    Răspunde
  • Felicitări, mă întreb pe când se apucă nea Toma de stand-up ?

    Răspunde
  • … câââââât ?!? 2 lei ?!?

    Păi cu 2 lei posesorii de ‘autoturisme’ benve’ bagă gaz pentru o săptămână… 😉

    Răspunde
  • Nu merge ca “ buzoienii” vorbea parcheze sub balcon! Știu pe unul pe Unirii care are 3 mașini și toate sunt sub balcon

    Răspunde
  • Nu face nici 2 lei parcarea acolo. E la periferia orasului in zona industriala care se numeste zona industriala tocmai pentru ca nu e zona unde locuiesc cetatenii ci zona unde se afla fabricile de productie industriala.
    Iar monitorizarea video cu care se lauda e o amarata camera la poarta principala.

    Răspunde
  • Cred ca vor face coada buzoienii ca sa plateasca 2 lei/zi la parcarea PTO din zona industriala ca apoi sa plateasca inca 4 lei/zi la Transbus dupa ce asteapta in medie 30 min/zi in statie ca sa ajunga in cartierul unde locuiesc (sa zicem Micro14 ca cartierul mai aproape) ca apoi sa mai mearga pe jos in medie 10minute pana la blocul in care locuiesc.

    Răspunde
  • Nu, nu așa funcționează lucrurile !

    Daca cineva dorește să-mi duc mașina la dracu-n praznic, pai facem un studiu, sa vedem cat mă costă pe mine taxiul/Uber-ul/Bolt-ul până acolo și de acolo până acasă, cât mă costă pe mine timpul pierdut fiindcă timpul costa bani, e o resursă deosebit de importantă și limitată, cuantificam și stresul efectuării acestei manevre și, daca distinșii propunători ai acestei idei își asumă să mă despăgubească zilnic cu suma rezultata, voi lua în considerare propunerea lor.

    Răspunde
    • A, nu, prietene, e tocmai invers: TU iti faci socotelile si, daca esti prea sarac si/sau puturos, vinzi sau arunci la gunoi rabla ta de ‘masina’.
      Nu e obligat nimeni sa iti poarte tie de grija si nici sa iti suporte ifosele de coclit care vrei tu sa iti parchezi gioarsa fux sub balcon, imbolnavind lumea cu gazele emanate

      Răspunde
      • Frustratule de 2 bani, ți-ai pus problema că poate mașina mea nu e gioarsa, că poate mașina mea nici măcar nu emana noxe, că poate nu sunt sarac și nicidecum nu am nevoie să aibă cineva grija de mine ?!
        Nu în ultimul rând, nici un cetățean buzoian nu a cerut să i se poarte de grija, așa cum cersiti voi, asistații sociali, (că probabil în categoria asta te incadrezi, frustratule de 2 bani, dupa modul vehement cu care mai peste tot ești împotriva deținerii de autoturism, deplasării cu autoturismul, împotriva respectării unor drepturi de bun simt pentru secolul in care trăim, etc.), cetățenii buzoieni cer ca ceea ce se face sa fie cel puțin la fel de functional precum mai înainte, nicidecum mult mai puțin funcțional așa cum este cazul problemei de față.

        Răspunde
        • Faci confuzii grave: tu crezi ca ai ‘dreptul’ sa parchezi pe unde iti vine.
          In realitate ai dreptul sa detii o masina, dar nu ai dreptul sa aglomerezi si poluezi orasul!
          Parchezi doar unde ti se da voie, Atat !

          In rest, voi ati fost invatati sa parcati pe unde ca vine, fara minte, fara sa va pese, doar pentru ca ‘alesii’ trecuti nu v-au sanctionat, ca aveau nevoie de voturile celor multi, dar. . multi

          Gata, s-a terminat. De acum trebuie sa va civilizati, vreti-nu vreti… Sa vezi ce vor protesta ‘cetatenii’ daca vor fi obligati sa se spele pe dinti… de ce sa se spele, ca nici inainte nu se spalau si era ‘bine’… aia sunteti voi, vreti sa nu se schimbe nimic, sa ramanem inapoiati, ca asa v-ati obisnuit voi…

          Răspunde
          • Logica ta, fara de cusur in mintea ta spalata, atrage dupa sine si renuntarea la transportul in comun pentru ca, nu-i asa, ai dreptul sa mergi pe jos, nu sa-ti plimbi curul incapabil cu autobuzul pe banii mei.
            Fii civilizat, fa ce vrei sa faci pe banii tai, nu te mai plimba ecologic si civilizat pe banii mei ca eu nu muncesc sa-ti fac tie lumea un loc mai bun!
            Ati fost invatati sa primiti pomeni „de la Stat”, neintelegand ca acel „Stat” nu are proprii bani ci ia cu japca bani inclusiv de la „necivilizatii” ca mine ca sa-i dea „civilizatilor” ca tine.
            Gata, s-a terminat. De acum invatati sa mergeti pe jos sau puneti osul la treaba si strangeti bani sa va luati masini. Masini noi, electrice sau ce o mai salva planeta pe viitor, nu rable cum conducem noi, astia care am fost in stare sa muncim si sa ne cumparam masini. Din banii nostri. Bani cu care va tinem si pe voi, aia „civilizati” dar frecatori de menta.

            Răspunde
          • Io, frustratule, nu exista conceptul de aglomerare !
            Atunci când se „aglomerează” o comunitate umană, autoritățile care orânduiesc acea comunitate modifica infrastructura pentru a o acomoda noilor nevoi, se numește evoluție. Așa se întâmplă în realitatea aceea cu care ești tu paralel. De-a lungul timpului unii au construit zeci de mii de km de autostrăzi, străzi suspendate, chiar pe mai multe niveluri, parcări de câteva ori mai multe decât numărul total de mașini, etc, alții mai incapabili, n-au făcut nimic din toate astea și au pretenția ca oamenii să rămân pe loc din cauza neputinței lor.

            Suntem învățați să parcam pe oriunde ?!
            Frustratule, paralel cu realitatea, asta este din cauză că nu sunt asigurate locuri de parcare acolo unde avem nevoie, respectiv nu este asigurată infrastructura conform nevoilor, cum am menționat deja.
            Iată, avem un bulevard de 2km înțesat cu sute de microafaceri și nici măcar uneia nu i-a fost asigurat loc de parcare atunci când acel spatiu de la parter a fost dedicat drept spatiu comercial.
            Prin alte țări autoritățile înțeleg că orice activitate are nevoie de aprovizionare, de clienți, de angajați și toate astea nu se pot face cu autobuzul. Tot prin alte țări, de altfel, școlile au sute de locuri de parcare, la fel și orice altă instituție iar la noi instituțiile de învățământ au undeva spre 0. A cui o fi vina ?!

            De fapt, la Buzău cică mașinile de intervenție sa circule pe mijlocul străzii dar cei care au gândit treaba asta nu se gândesc cum face slalom brancardierul peste scuaruri, stații de autobuz, printre mașini și bolarzii lu’ pește prăjit sau cum desfășoară pompierul furtunul printre și peste aceleași obstacole și pe un bulevard de 2 km nu exista nici un giratoriu care sa ofere posibilitatea de-a întoarce mașina, in caz că ai nevoie.

            Despre dreptul de a avea O mașină, îți aduc la cunoștință că numărul de mașini deținut de o persoană și vechimea lor nu sunt reglementate.

            Cât despre monumentala dumă cu poluarea, la care se recurge tot mai des spre a justifica diverse erori izvorâte din aceeași incapabilitate, ei bine, daca te-ai documenta, ai afla că Buzăul nu este Beijing, Shanghai, Delhi, Calcutta unde nu vezi la 100m din cauza smogului ci Buzăul este un oraș cu o calitate a aerului foarte Buna, pe locul 7 in țară la acest capitol, aspect care este de remarcat și firesc, ținând cont că industria de prin Buzău e sublima dar destul de inexistentă iar masinile au o densitate deloc mare, prin comparație cu orice oraș occidental, indiferent ce perje maro mănâncă autorităților. Majoritatea populație din Buzău locuiește la casa, care ocupa cea mai mare suprafață a orașului, avem doar O singura strada mărginită de niste blocuri un pic mai înalte și nici măcar pe asta n-o pot gestiona autoritățile în acord cu necesitățile secolului in care trăim.

            Cam asta este realitatea, draga frustratule !

            Răspunde
  • Parcarile goale sunt la blocuri in momentul asta. Le-a vandut Toma si acum stau goale, nu poate parca nimeni pe locul celor plecati in vacante, mereu o treime din locuri sunt goale, dar oamenii nu au unde parca. E halucinant acest sistem in care sunt gramezi de parcari goale si nu sunt parcari de ajuns simultan, cu intersectiile blocate de masini parcate.

    Răspunde
  • Ce frumos suna 2 lei parcarea pe zi!!! Pai intr-un an un buzoian plătește 720 lei mai adăugăm și naveta la autobuz zilnic 6 lei biletul dus întors sa lași masina la parcare și sa pleci la servici. Cam 2500 lei pe an.Pai nu s- au deșteptat la Primarie și acum vor taxa mare pentru parcare.Cata nerușinare

    Răspunde
  • TOT BUZAUL SA DUCA MASINA LA DRAGAICA DACA E BAL BAL SA FIE NU DOMN ARHITECT SEF AL BUZAULUI EU AS DUCE SI MASINI PE STRADA PRIMARULUI SA L BLOCAM

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.