Neagu: „Mai trebuie un pod chiar dacă se face autostrada”

Coloana de mașini dinspre podul Mărăcineni către orașul Buzău a devenit obișnuință în ultimele zile, pe fondul apropierii sărbătorilor:


„Mai e nevoie de un pod peste râul Buzău. Chiar dacă se face autostradă. Pentru cei care vin din Mărăcineni și, de mai sus, de pe Valea Slănicului. Vom face o asociere între Consiliul Județean, Primăria Mărăcineni și Primăria Buzău”, a anunțat zilele trecute Emanoil Neagu, șeful CJ Buzău.


„Trec 17 mii de mașini pe zi!”

După ce le-a rezolvat celor din Mărăcineni alimentarea cu gaze, primarul din Mărăcineni caută să le rezolve localnicilor și accesul facil către oraș.

Dumitru Constantin, primar Mărăcineni: „Am măsurat, am pus camere inteligente pe drumul județean. Sunt 17 mii de mașini care intră zilnic în Buzău dinspre Mărăcineni, Săpoca și tot ce vine de pe Valea Slănicului. Valorile de trafic se apropie de cele de pe E85 unde s-au numărat 23 de mii de mașini!”

Nou pod ar urma să se construiască în locul în care în 2005 (după prăbușirea podului de la Mărăcineni) armata a amenajat trei poduri de pontoane. Un capăt al drumului va fi în orașul Buzău, pe Șoseaua de Centură, în zona Dedeman, alt capăt va fi la sediul poliției din Mărăcineni (pe DJ203 K).

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Neagu: „Mai trebuie un pod chiar dacă se face autostrada”

  • Deci taranusii aglomerează orașul.Asta știam.Stim deja și ca podul va fi construit de Troia.Mai știm și ca pt buzoieni mai puțin,pt taranusi mai mult.Platim tarife maxime la apa ca să se extindă rețeaua de apa în sate.Acum trebuie sa le cerem și condiții sa își taraie cazanele prin oraș.Si sa le cedam și școlile în totalitate lor.

    Răspunde
    • Ce chestie !

      Cetățeanul prosper, cu vila in Mărăcineni și SUV in ograda, care face duș și dimineața și seara, „țaranuș” iar țața Floarea, parțial semianalfabetă, de la etajul 4 dintr-o garsoniera confort 3, din „insula” e orășancă !

      Voi, orășenilor, știți că prin occident toata lumea sta la casa, și că, practic, singura diferență între rural și urban o constituie numărul populației, nimic mai mult ?

      Mai știți și că, migrația cotidiană, către serviciu, școală, magazine, este absolut firească, aspect pe care îl trăim și noi zilele astea și care stupefiaza administratorii acestui oraș care pare că au fost scoși dintr-un criogenare in care au fost băgați în 1970. Lumea nu trăiește în mijlocul orașului sau pe lângă fabricile unde lucrează, ci în cartiere rezidențiale, la periferie, și fac naveta, zilnic. Da, ați ghicit, cu mașina personala !

      Mai impuscati-va, toți ăștia care nu pricepeți că suntem în 2023 și că ABIA am inceput sa ne comportam și noi precum occidentalul, unul dintre aspectele primordiale ale acestui fapt fiind masina personala pentru FIECARE cap de locuitor major și cu drept legal și medical de a conduce.

      Răspunde
        • Ete pârț !

          De-aia nu mai poate cetățeanul respectiv. Vezi cetățeanul american, de exemplu, care poluează mai mult decât oricare alt cetățean și i se bălăngăne cucu’ din cauza asta.

          Răspunde
      • Remarcabil este că tu cu „SUV în ogradă” te compari cu o „țață semianalfabetă”. Diferența e doar SUV-ul și numărul de dușuri? Duș pentru caracter ai? Ai SUV, caracter la ce îți mai trebuie? Avem vile și SUV-uri în oraș. Poți sta liniștit acasă. Noi suntem ok și fără SUV-urile tale. Ședere plăcută!

        Răspunde
        • Da de ce ești recalcitrant ?
          Ori n-a sosit pensia la timp ?

          Răspunde
        • Și cu cine vrei sa se compare? Cu orășanul intelectual, cu vila in 23 August, cu facultate la stat fără taxa și cu serviciu pe bani mulți obținut prin concurs, fără șpagă? Prostul tot cu prostul se compară.

          Răspunde
          • Aham, orășean intelectual, cu vila in 23 august, cu facultate la stat, fara taxa și cu serviciu pe bani mulți, obținut fără șpagă. 😉
            Apropo, serviciul ăla, obținut prin concurs, fără șpagă, e la privat sau la stat ?

            Dar marmota, ce mai zice, tot in staniol învelește ciocolata ?!

            Răspunde
    • Țărănuși??? Unii sunt țărănoi de a dreptul. Se baga in fata și in parcările din oras și cu șpagă in școli, spitale și funcții călduțe la stat deși unii sunt proști de bubuie dar fuduli ca prostul in zi de sărbătoare…Prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul. Sa se simtă și sa răspundă doar cine e și țăran și prost și fudul. La ceilalți nu m am referit.

      Răspunde
  • -din localitățile vecine vin în oraș mai multe mașini din fiecare familie ca așa au programul la școală sau la job.
    – în Buzău e o oroare să ai mai multe mașini.
    – din Buzău s-au mutat mulți în comunele vecine pentru sănătatea și liniștea familiilor.
    – în Buzău se diminuează spațiul verde și se întrețin șantiere generatoare de praf cu anii.
    – se plănuiește facilitarea accesului mai ușor în oraș pentru vecini.
    – se limitează mobilitatea pentru rezidenți.
    Autoritățile ar trebui să studieze evoluția incidentei astmului la copii în oraș. Am înțeles că în interesul lor se lucrează acum. Va fi dificil să se bucure de minunățiile urbei cu grija inhalatorului. Nu?

    Răspunde
  • Domnii astia care mai vor un pod sa solicite o analiza a traficului pe DN3A(Bucuresti-Lehliu-Fetesti-Constanta) acum dupa preluarea traficului de A3(Bucuresti-Constanta). Sau pot merge sa vada live cam ce trafic a ramas pe DN3A. Apoi sa ia o decizie corecta, poate gasesc altceva util de facut cu banii alocati pentru un nou pod. Pot sa fac pariu ca actualul pod(2 benzi dus si doua intors) va fi arhisuficient, problema se va rezolva prin noi descarcari de trafic din Unirii spre Brosteni-Dorobanti(stanga) si soseaua de centura(dreapta), sosea care isi va reduce traficul in viitor. Degeaba pot trece raul Buzau sute de masini daca infrastructura de intrare in oras nu poate prelua acest flux. Succes!

    Răspunde
  • Potoceni DN10 – se degreveaza intrarea unirii nord

    Răspunde
    • De la Autorola desprins spre dreapta Bretea pe 2 benzi trece printre Potoceni și Mătesti- pod peste Buzau rond cu DN10 . Problema rezolvată pe zeci de ani pentru o parte dintre cei ce au legătura Valea Buzăului spre Moldova și invers fără sa între in oras.

      Răspunde
      • Podul respectiv ar fi rezolvat și problema traficului greu ce vine dinspre Moldova și urcă pe DN10 sau ocolește Buzău pe centură.

        Breteaua spre Brăila (pe lângă râul Buzău) și încă un tronson de pod care se înțeapă direct in centura (până în vamă, construit fix paralel cu actualul pod) ar fi suficient.

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.