Mai sunt câteva zile până la inaugurare!
Ce bine arată!
E prima impresie a buzoianului care, de curiozitate, aruncă o privire către viitorul Park and Ride din oraș:
Investiția s-a făcut cu fonduri europene și va fi continuată de un Park and Ride similar și la ieșirea spre Brăila.
Până când TransBus va hotărî ce autobuze/stații terminus se vor muta aici parcarea va putea fi folosită (temporar) de buzoienii de pe Bd. Unirii Sud care nu mai au loc de parcare (pentru prima/a doua/ a treia etc. mașină).
C-tin Toma, primar: „Se vor crea aici 50-60 de locuri de parcare. Cei de pe Bd. Unirii Sud își vor putea lăsa peste noapte mașinile și aici. Le mulțumesc celor de la LIDL și Kaufland pentru înțelegere în această perioadă. Locuri de parcare libere se găsesc și la Drăgaică”
Citește și:
Alt eșec! Vrem parcare pe Unirii!
Mai degrabă ii zicea „Park & Ride”, decât denumirea aia care mai este si amplasata așa cum vedeam siglele prin niste ani de triste amintiri !
In alta ordine de idei, mai degrabă punea pe Troia sa execute și bulevardul Unirii, cu proiectul făcut tot de ei, foarte important, brainstorming local și sunt convins că rezulta ceva net superior fata de ce a rezultat acum.
Este o autogara ii pot spune și lângă fostul Grup Romet,drumul care duce spre Obor,dar a rămas nefolosita,în loc sa facă stație autogara pt autobuzele care parchează la intersecția străzilor și lângă trotuarul „Grup Romet”…dar na,când avem făcute deja,mai facem!!
Trebuie cheltuiti banii!
Superb, impresionat, dar… inutil. Ca multe altele – vezi Republicii, unde, pentru reducerea poluării, mașinile stau și toacă hidrocarburi (motorina/benzina/ GPL, după câteva autobuze rătăcit sau goale. A… 2-3 biciclete pe tot traseul….
Glumă: pentru dl. Toma… Sunt locuri de parcare peste tot… La Țintești, în Simileasca, pe Democrației, unde îi recomad să parcheze mașina – știu ce spun… am 9 oglinzi rupte din 2016 până acum, 23 August… pardon N. Titulescu… unde nu sunt autobuze, piste de biciclete, dar este o stație cu 6-8 obiecte inutile… A… dacă cineva vrea bicicletă… găsește pe OLX la preturi de 50‐150 lei. Și este a lui! Zic…
Am eu o bicicletă de donat, n-am mai folosit-o de peste un an, e perfect funcțională dar țeapănă de praf.
In mod paradoxal, mi se pare că Buzăul a devenit un oraș periculos de traficat cu bicicleta, nu pricep, ca și biciclist, din ce motiv autoritățile par să vadă lucrurile pe dos.
Incet-incet progresam cu orasul, si asta este foarte bine.
Sper ca in vecii vecilor sa nu mai vad lucuri de parcare pe un bulevard principal.
Cei care inca cer parcare pe Unirii le doresc sa apuce lungi batraneti tot cerand…La anu’ si la multi ani!!!
A fost cândva bulevard, când aveam benzi de încadrare stânga, dreapta + benzi de mers înainte și atunci când îl strabateam în câteva minute, acum când ne oprim la absolut fiecare semafor și-l parcurgem în câteva zeci de minute, deseori, e o mai veritabila parcare decât a fost vreodată.
Înainte mai opreau pe avarii mașini, din când in când, acum e ca și când TOATE mașinile opresc pe avarii, la fiecare 100m. Partea buna e că nu trebuie sa mai oprim pe avarii că oricum oprim la fiecare semafor unde stam și câteva ture, ne putem rezolva lejer treburile direct staționând la semafor. 🙂
Daca ar exista un premiu pentru cea mai mare involuție a unei infrastructuri rutiere, cu siguranță Buzăului ar înfrânge din nou pe toată lumea și ar lua locul 1 pe glob, de data asta pe deplin merit !
Cu siguranță calitatea foarte buna a aerului de la Buzău a scăzut dramatic de când stăm în trafic de 10x mai mult ca mai înainte.
Autogara de la Piata veche ar fi putut fi mutata acolo, reducea din traficul de pe 1 Decembrie si aveai un spatiu civilizat
Autogara de la Piata Săracă e proprietate privată. Primăria Buzău nu poate decide asupra ei.
Sa lase și primarul Toma mașina acolo. Ați văzut ce de biciclete municipale circula prin oraș nu mai ai loc de ele. Sunt toate parcate în acele stații le a umplut praful acolo. Și orașul este plin de mașini zi de zi. Reducem poluarea.