Cum speră Primăria Buzău să elimine această coloană

Se face coloană, adesea, pe Bd. Unirii Sud înainte de intersecția cu Bd. Unirii:



Soluția aleasă de Primăria Buzău și Poliția Rutieră e schimbarea sensului (unic) al străzii Lt. Godeanu din fața Pieței Centrale.

În acest fel (vezi foto mai jos), șoferii vor putea face dreapta înainte de zona periculoasă de la McDonalds:

Pe aici o vor putea lua șoferii care vor să ajungă în centru
Semnul accesul interzis va fi scos în zilele următoare

Prin accesarea dinspre Bd. Unirii a str. Lt. Godeanu nu va mai fi nevoie de spargerea trotuarului de lângă McDonalds și modificarea proiectului cu fonduri europene (o altă variantă de rezolvare a problemei).

Din str. Lt Godeanu se va putea ieși pe două benzi fie către tribunal, fie către Piața de Mărfuri Industriale (cu semafor sincronizat):



O problemă a modificării sensului unic de pe Str. Lt. Godeanu e că locatarii blocurilor de pe str. Stan Săraru vor mai putea ajunge acasă doar dinspre Unirii Sud:

Citește și:

loading...

42 de comentarii la „Cum speră Primăria Buzău să elimine această coloană

  • Va fi nevoie de semafor în intersecția străzii Lt. Godeanu cu strada Ostrovului. Încă un semafor!
    Totuși, deși municipiul Buzău este relativ redus ca suprafață, foarte puțini merg pe jos sau cu bicicleta ori cu autobuzul.
    Cunosc destui care merg la piață cu mașina, deși locuiesc la mai puțin de un kilometru. De asemenea, știu destui care, deși lucrează în același loc, preferă să vină fiecare cu mașina lui, deși au trasee comune.
    Din nou, lipsa de educație…

    Răspunde
    • Cred că mai au ceva semafoare pe stoc, eu chiar speram că le-au terminat în rondul de la Episcopie. Dacă si la meck este unirii sud sau mai bine zis Unirii sud la intersecția cu Unirii. hehehehehe!

      Răspunde
  • …. în acest caz dispare și parcarea din fața pieței centrale , str. lt. godeanu!

    Răspunde
      • Cum rămâne parcarea??? Dacă vor fi două benzi/sens nu este loc de parcare. Doar dacă se va circula pe o bandă/sens, iar la intersecția cu str. Ostrovului se vor face două benzi, una pentru virajul la dreapta și una pentru virajul la stânga. Și tot va fi nevoie de semafor.
        Altfel, fără două benzi/sens, se va circula foarte greu. Plus că la nici 100 de metri există intersecția străzii Ostrovului cu str. Independenței, iar coloana de mașini se întinde pe str. Ostrovului până în intersecția cu str. Lt. Godeanu atunci când se așteaptă la semafor.

        Răspunde
  • Abia acum înțeleg perfect! Absolut tot ce fac oamenii ăștia e pe bază de încercat și sperat, nicidecum profesionalism. În aces caz poate nu ar fi rău ca fiecare ședință de consiliu să înceapă cu un Tatăl Nostru. Eu nu i-am auzit în campanie să zică electoratului că ”Sper să fac aia… Sper să mă pricep la aia… Sper să reușesc aia…”
    Credeam că de sperat o facem noi, oamenii simpli fără soluții și mijloace, contribuabilii care îi alegem la 4 ani, nu aleșii din primărie, că nu noi suntem plătiți să facem administrație în oraș. 3 semafoare în 150 m sigur e mama la kaizăn.
    Decongestioneaza (dacă se va întâmpla) într-o parte și înfundă UNICA stradă și aia cu o bandă pe sens, din centrul orașului. Unde oricum se stă mult la semafor din cauza hârtoapelor, a curbei Maranello Style de la Piața de Mărfuri, a faptului că sunt denivelări asfaltate nou, a haiducismelor acolo unde nu sunt marcaje și șoferii dublează banda care vine dinspre Hotel pentru a merge spre Eminescu, plus stația de bus la piață care și ăla blochează tot traficul când iese din alveolă etc. Dar ei SPERĂ mă!!! Administrația lui Try&Error.
    Ce mișto era dacă se putea ca-n fotbal, să ajungem la o înțelegere cu echipa managerială, să lase și ei, mai punem și noi din ce salarii mai au de luat până în vară, să le urăm succes în activitatea viitoare și să să ne despărțim amiabil încă de pe acum.

    Răspunde
  • Pana la urma, sistemul integrat de management al circulatiei „isi face datoria”, la intersectia Unirii cu Balcescu……. si nu numai 🙂
    Chiar nu pot mari timpul cat este afisata culoarea verde a semaforului? Si unde mai pui ca dupa ce stai la semafor aici, automat prinzi rosu la intersectia Unirii cu Strada Obor / Transilvaniei!
    Halal sincronizare.

    Răspunde
  • Cum,nu s-a decongestionat traficul pe Unirii?Chiar și cu cel mai modern sistem din România?Nu circula nimeni cu bicicletele primăriei pe noile piste de biciclete?Nu se grăbește nimeni sa meargă cu transportul în comun pe benzile speciale?Adică toate astea sunt inutile?Nu pot sa cred…mai ca îmi vine sa cred cârcotașii.Dar desigur,aștept încă marele Aqua park cu apa sărată pt pensionarii în chiloți de tetra.Si vinoteca de la biblioteca județeană.

    Răspunde
  • Tranzitul auto prin fata „la” Piata Centrala cred ca va fi… belea !

    Toti pietonii cu carucior de Cate… aaa, o farmacie, pe unde vor traversa?!? Si pana traverseaza ei… melcul țuști!…

    Adica zic ca pietonii vor bloca masinile in fata Pietei pana in spate, pe Unirii…

    Răspunde
      • Încă un semafor? Pentru pietoni, cu buton. Minunat!
        Nu au nicio noimă!

        Răspunde
      • Auraș, dacă desființau parcările, tot mai era cumva.
        Dar, dacă rămân și.parcările, e jale!
        Îți dai seama, că pâna parchează omu’ sau până iese din parcare, iar încurcă traficul.
        Mai aprovizionarea pieții…
        Mai un gherțoi care lasă mașina pe ‘avari’ (cu un sigur I) și aia e…
        Nu cred că Godeanu e soluția…

        Răspunde
        • Din păcate, părerea mea, proiectantul Bd. Unirii a gresit-o! Cel mai bine ar fi fost ca stația de autobuz să fi fost pusă acolo în dreptul trecerii de pietoni de la piață și nu în intersecție. Ar mai fi fost astfel loc de o bandă în intersecție pentru înainte sau la stânga.

          Răspunde
          • beneficiarul a gresit-o … proiectantul putea sa proiecteze ce vrea neuronul lui … beneficiarul trebuie sa isi foloseasca neuronul in a accepta sau nu ce a generat proiectantul.

            Răspunde
            • Depinde și peste ce proiectant dai. Dacă nimerești peste unul încăpățânat ?

              Răspunde
          • Dar cei din primărie ce au păzit? Cum au putut aviza un astfel de proiect „inteligent”? Se lucreaza la hei-rup si se vede lipsa de profesionalism în rândul celor din primărie. La fel cum au făcut și cu Piața Daciei, str. Transilvaniei, Aleea Industriei unde in planuri ni s-a prezentat cevs și cu totul altceva au făcut. Specialiștii din administrația locală!?!

            Răspunde
      • Adica ai sa intri in piata cand ai verde?
        Va rog sa faceti o verificare a locurilor de parcare din piata, acolo lumea care lucreaza la piata se cunoaste cu cel care verifica locurile de parcare si uite asa multe sunt ocupate abuziv de politisti locali, frizeri, pietari, etc si unde mai pui ca din putinele locuri mai sunt si rezervate.

        Răspunde
    • Sa vezi aglomeratie la piata pietoni și mașini. Sa vezi cum stau mașinile sa iasă de pe aceea strada. Va fi belea.

      Răspunde
  • Mi-a descris cineva situatia, iar daca harta e corecta, va fi mai rau decat acum.
    De ce:
    1. Accesul spre Piață-Parchet-Ram, dinspre Gară, se va petrece doar pe după sediul PTTR, prin intersecția Unirii cu Bălcescu, la următoarea intersecție semaforizată. Trafic mai mult dinspre Tribunal spre Bălcescu-Unirii, asta înseamnă.
    2. Accesul la partea dinspre parc a Pieței și a Parchetului, a cabinetelor din zonă, B90, aprovizionarea de la parterul blocului Eurosting, se va realiza doar dinspre Unirii.
    3. Inversarea sensului străzii Lt Godescu va fi util celor care merg spre Gară și parcarea din centru, traficul spre Tribunal/Palat, ANAF, bănci și zona Marghiloman, dinspre zona McDonald s, tot din instersecția Unirii-Bălcescu se va realiza, unde e doar un semafor, nu două (Doamne ferește de 3) plus două treceri de pietoni, ”prin” Lt Goidescu și Ostrovului.
    4. Dacă se aplică politica de pe Unirii, și se desființează locurile de parcare existente acum pe Lt Goidescu, deoarece cei lăsați fără loc de parcare acasă circulă acum cu autobuzul inclusiv producătorii care aduc morcovul pe biciclete și în papornițye, cu autobuzul, Lt Goidescu poate fi o stradă cu dublu sens, moment în care va fi nevoie de mai mult de o trecere de pietoni. Ce dai pe mere, stai la semafor, dar măcar nu te plouă, mai cunoști lume…
    5. Cu posibil 4 semafoare pe o distanță de 180+150 m, chiar am fi tari de tot!
    https://ibb.co/KVRPgrQ

    Răspunde
    • 4. Am vazut proiectul, va fi parcare, nu se va circula pe doua benzi.
      5. Semafoarele de pe L. Godeanu și de pe Ostrovului vor fi sincronizate. Vor primi verde cei de pe Lt Godeanu când pe Ostrovului la biserică oricum era roșu. Deci, traficul n-ar fi afectat din pricina asta.

      Răspunde
      • Între Tunel și Independeței niciodată nu se trece toată coloana care pleacă din indiferent care capăt al Ostrovului. Cum vor intra cei de pe Lt Goidescu pe Ostrovului, dacă Ostrovului e plin cu mașini la semafor? Acum se intră pe Lt Goidescu la mica înțelegere, că-i lasă cei de pe Ostrovului, dar câte unul, din când în când, fiind o stradă secundară în prezent, care se înfundă pe după blocuri. E și greu să realizezi toate astea!
        Repet, cum vor ține intersecția Ostrovului cu Lt Goidescu liberă de mașinile care staționează între semafoare pe Ostrovului, ținând cont că această stradă măsoară 150 m (Tunel-Lt Goidescu 80 m, Lt Goidescu-Independeței 70 m). Alt semafor? :)))))
        Rezultatul, doar comercianții din zonă, nebunii sau străinii de oraș vor intra pe strada aia.

        Răspunde
      • si unde e poriectul asta ? cum de il vede ‘redactia’ ? daca e public sa fie public… daca e secret – in ce calitate redactia ‘vede’ proiectul ?

        Răspunde
      • Dacă ați văzut proiectul , nu vreți să ni-l prezentați și nouă?

        Răspunde
  • Păi trebuie spart și la McDonalds făcut sens unic , plus sens unic strada Glodeanu.

    Din unirii trebuie făcute cat mai multe ieșiri în lateral pentru descongestionare.

    O simplă aplicație (program) pentru optimizarea traficului prin suprapunerea străzilor orașului și a sensurilor de mers se găsesc online.
    Nu semafoare inteligente. Alea nu au ce să facă când toată lumea traversează orașul
    Nu ai cu cine nenicule

    Răspunde
  • ,,, in locul pieței parcare, la parter,,,,,,,, , tarabele la etaj,,,, lifturi +voltaice+doar marfă românească,,,,, marfa din import la supermarket (la „fiscalitate”)

    Răspunde
    • +1
      Poate ar merge și subteran, parcare.

      Răspunde
  • Au dat peste cap toată circulația din oraș din cauza transportului falimentar în comun într-un oras falimentat . Cozi kilometrice de mașini peste tot datorate semafoarelor inteligente și sensurilor unice fără rost . Străzile sunt ca după bombardament în tot orașul dar ne lăudăm cu asfaltarea celor pe care nu mai putem circulă.Halal administrație.

    Răspunde
  • ȘTIRE „BUZOIENII.RO” – 21.12.2023
    Veste bună pentru șoferi!
    Reacție a Primăriei Buzău și a Poliției Rutiere la coloana formată pe Bd. Unirii:
    Ionuț Apostu, viceprimar mun. Buzău: „Am sesizat și noi această problemă ivită pe Bd. Unirii. Am avut ieri ședință pe acest subiect cu colegii de la Poliția Rutieră și cei de la Swarco. Concluzia la care am ajuns e că trebuie să oferim șoferilor posibilitatea de a vira la dreapta până în semaforul de la McDonalds. De aceea în luna ianuarie vom sparge trotuarul de la McDonalds către parcarea de la Sf. Îngeri. Vom cere aprobare de la ADR Brăila, nu cred că vor fi probleme, iar apoi cu Urbis vom face stradă către parcare și de aici către str. Ostrovului”.
    CE SĂ MAI ÎNȚELEGEM DOMNULE TEREACĂ?

    Răspunde
    • S-a făcut o analiză și s-a considerat că e mai facil să se mute traficul pe Lt. Godeanu, decât să se spargă acolo. Sper să fie soluția corectă.

      Răspunde
      • ce calificare au cei care au facut ‘analiza’ ?

        Răspunde
  • Faceți orașul cum a fost !

    Ne vrem orasul înapoi !

    Răspunde
  • „Am avut ieri ședință pe acest subiect cu colegii de la Poliția Rutieră și cei de la Swarco. Concluzia la care am ajuns e că trebuie să oferim…”!
    Păi și asta nu a fost tot o analiză? Ori s-a mai făcut o analiză la analiză!
    Concluzia este una singură! Acum se încearcă niște cârpeli inutile!
    Și uite,vă mai dau o dovadă de incompetență! Cele 5 sau 6 semafoare total inutile și care nu vor fi niciodată funcționale din rondul de la Episcopie!
    Sunt convins că s-a dat un mare „tun” cu aceste „n” semafoare,un fel de afacerea „bordura”! Nu ne rămâne decât să sperăm că vreodată cineva va răspunde într-un fel sau altul, inclusiv cei care au girat aceste „idioțenii”,chiar și prin non-combat ori simpla tăcere, având în vedere pozițiile ocupate!

    Răspunde
    • Toma în conferință de presă: „Văd că lumea dă vina pe mine cu semafoarele de la Episcopie. Uitați-l aici pe specialist. Vorbiți cu dânsul, el a decis așa, nu eu!”.
      În fața presei locale, domnul de la Urban Scope a zis că el așa consideră că e mai bine.
      Acum dacă dvs erați primar, inginer, și nu specialist cu patalama în trafic, ce-ați fi făcut ?
      Reamintesc, e proiect cu fonduri europene, ăla s-ar fi putut plânge imediat cine știe pe unde…
      Așa ușor se face dosarul de abuz în serviciu…

      Răspunde
      • Ce o tot dati pe specialist! Specialistul ala doar nu a implementat solutia singur, de capul lui!
        Proiectul a fost studiat de municipalitate inainte de a fi propus spre aprobare catre Comisia UE.
        Iar dati cu pocnitori in ochii urbei?

        Răspunde
      • Proiectarea se realizează numai în conformitate cu caietul de sarcini al licitației de pe SEAP (oricine poate constata asta). Dar dacă vrei pe o stradă să fie semaforizate intersecțiile, că așa înțelege el să respecte o directivă (sfat, indicație) europeană, proiectantul asta îți proiectează, în funcție de configurația străzii și nu a traficului (nu ține cont de anoptimpuri, vacanțe, concedii, ore de vârf, trasee de bus, zone de interes pe ore etc) vine cu soluția tehnică, pe care beneficiarul o verifică și este de acord sau nu cu ea. De aici haosul.
        UE nu îți impune câte benzi să aibă o stradă, nici câte semafoare, nici unde să fie amplasate, asta ține de tipicul fiecăruia. Proiectele europene izvorâte din primăria Buzău sunt întoarse de ăia de la Brăila în draci, iar asta o voi demonstra cu acte nu aici. În loc să învețe din erori, ei persistă, urlă, atacă persoane, fără nicio legătură cu subiectul. Iar la urmă… tot voi SPERAȚI?!?
        De ce buzoienii.ro răspândește informații FALSE în spațiul public referitor la caracterul FIX al modului în care se scriu proiectele cu finanțare nerambursabilă (fonduri). De ce ar mai fi nevoie de 6 inși +1, la Buzău, dacă proiectele sunt de-a gata și STANDARDIZATE?
        TIC-TAC! TIC-TAC!

        Răspunde
      • Câteodată e bine să avem „cojones”!
        Mai ales dacă reprezentam cetățenii orașului și le administram banii.

        Răspunde
  • Multe accidentări ar fi evitate doar lăsând lucrurile așa cum sunt.

    Răspunde
  • Ce de proiectanti pe aici te doare capul. Ei nu stiu ce au de facut astazi la locul lor de munca dar se trezesc ca au solutii de decongestionare a orasului.
    Sunt curios, voi sunteti din aia care vi se pare ca se circula bine asa pe Unirii? Sau rau? Ca vad ca nu vreti solutii, altele decat cele de daci liberi cu luatul orasului inapoi, otravitul fantanilor sau incendierea padurilor.

    Răspunde
  • Astazi Rondul Dragaica si intrarea pe 1 Decembrie blocate mai bine de 20 minute, nu se putea intra pe bulevard. Nici autobuzul coborat de pe pod, nici cei care voiau sa intre in Viitorului, nimeni nu intra. Centrul-intersectia Unirii cu Balcescu, blocaje repetate. S-a stat si de 4 ori la semafor, masini ramase in intersectii, si la Posta Veche si in Unirii, in intersectia mare. Verificati camerele. Locuri de parcare in timpul zilei pe Unirii Sud Arinului, la P-uri sau pe Patriei nu erau. Dupa 40 de minute de invartit, am anulat programarea la un cabinet in zona si am reconfigurat traseul de tot.

    Răspunde
  • Exista vreo direcție, cumva, în cadrul primăriei Buzău care își strofoaca neuronii in fiecare zi cum sa procedeze sa incurce și mai mult traficul, mobilitatea, funcționalitatea, viața locuitorilor de prin acest oraș ?!
    Exista interese ascunse de cetățenii Buzăului in acest sens ??

    Întrebarea e cat se poate de serioasa și asumată !

    Ceea ce se petrece în ultimii ani in acest oraș fix asta denotă !

    Orice s-a făcut deja și continuă să se facă, în domeniul infrastructurii rutiere, are aproape exclusiv menirea să încurce iar asta e o realitate cat se poate de clar observabilă, in fiecare secunda din zi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.