O nouă zonă din Buzău intră în dezvoltare. E gata PUZ-ul
Primăria Buzău pregătește o investiție majoră, cu fonduri europene, la ieșirea spre Brăila:
Conform documentației PUZ studiată azi-noapte de reporterul buzoienii.ro în perimetrul RAR – Restaurantul Mușatinii – fosta Metalurgica – Souflet Malt se vor construi:
1) O parcare generoasă (70×100 metri)
2) Un Park and Ride (mai mare decât cel de pe Calea Eroilor)
3) Terminal călători + Dispecerat + Clădire administrativă
4) Atelier mecanic + ITP + Stație carburanți + Spălătorie
5) Sens giratoriu
PUZ-ul pe terenul pe care se va face investiția va fi aprobat în ședința CLM Buzău de săptămâna viitoare.
Documentația s-a făcut pe repede înainte întrucât trebuie depusă rapid la ADR Brăila pentru obținerea finanțării cu fonduri europene.
Anunt-public-Pr.60
Astea sunt investiții ?
Nimic important, cu adevărat util, bani cheltuiți aiurea.
Unde sunt parcurile industriale promise de primar, unde sunt investitorii straini atrași de facilitățile create de autoritățile locale care să ducă la apariția a sute de noi locuri de muncă, nu sunt și nu vor fi atâta timp cât vom rămâne un oraș și un județ roșu.
Pai pt in investitii te bati cu Ploiesti, Brasov….. Eu cred ca se va vedea ceva dupa ce se face autostrada.
Parcurile industriale or sa apăra odata cu autostrada ! Când faci 4 ore pana la București cu TIR-ul ce parcuri industriale vrei? Nimeni nu face afaceri serioase dacă nu are o cale rapida de transport ! Vezi presiunile Ford pentru drumul expres Craiova-Pitești! Dacă nu era Ford acolo nu făceau ăștia drum nici in următorii 50 de ani! De asemenea avem noroc și cu razboiul din Ucraina! Americanii au dat ordin sa se facă autostrada pentru a cara cerealele și resursele deținute de companiile americane ! Nimic nu este întâmplator prietene! România are o șansa sa se dezvolte dacă suntem deștepți ! Trebuie sa profitam de faptul ca ăștia au nevoie de noi acum! Ca peste 5-10 ani nu se știe! Dacă nu le iese șmechereala își iau bagajele și se muta unde e lapte de supt!
Ai rămas încremenit în proiect. Acum PSD+PNL=LOVE. Culorile și orientările politice declarate nu mai au nicio relevanță, asta dacă ai crezut vreodată că ar fi vreo diferență. Chiar și dacă județul Buzău ar fi complet albastru, portocaliu, galben sau ce culoare dorești, evoluția ar fi aceeași. Politicienii în lumea lor și restul lumii în altă lume.
În legătură cu locurile de muncă problema este mai delicată. Ne-am înhămat la căruța capitalismului iar capitalismul are o problemă căreia nu i s-a găsit rezolvare. Se numește criză de supraproducție. Dacă toți ar produce bunuri și servicii atunci criza ar apare foarte repede, așadar este preferabil să nu producă toți. Noi, românii, am fost selectați doar să consumăm. Din acest motiv a fost pusă pe butuci întreaga economie socialistă, bună sau rea cum era, urlându-se de dimineață până seara că industria românească este un morman de fiare vechi. N-a contat că în multe domenii capacitățile industriale erau dotate cu tehnologiile momentului. Chiar și acum, avem hidrocentrale terminate, la cheie, dar care nu sunt puse în funcțiune. Pentru că ordinele primite de la stăpânii României spun că trebuie să importăm un procent din energia electrică ce se consumă în România, de la vecini. Bruma de producție care face cât de cât să se învârtă roata nu face altceva decât să pună pingele în economie.
Care „capacitate industriala” era dotata cu „tehnologiile momentului”? Zii pe nume, s-o stim si noi! Mai pixel nostalgic, in ’89 toata economia era invechita, rau! Tehnologiile utilizate erau la nivelul anilor ’65! Pe deasupra si energofage! Costurile de productie erau mult mai mari decat valoarea de piata a produselor, adica eram falimentari, la nivel national! De fapt si asta e unul din motivele pentru care comunismul a dat chix! Si nu numai in Romania… Conceptul asta de faliment e foarte greu de inteles de prea multi, d-aia a putut Toma sa ajunga primar!
@Tereaca: aia e cheltuiala nu investiție.
Are dreptate “un buzoian”, orașul chiar are nevoie de investiții și investitori adevărați altfel orașul asta moare. Nu acum, in 20-30 de ani. Investitori, nume mare care sa bage și apoi sa câștige bani in Buzau. E industria auto, industria electronica dar orice ar fi trebuie nume mari la nivel mondial. Maghiarii au atras atât japonezi cât și germani. Toma ar trebui sa vorbească direct sau cu un translator cu cei de la Mercedes, VW, Toyota, Honda și dacă ar produce stopurile/farurile aici tot ar fi o afacere fiind vorba de milioane de bucăți și având in Buzau ceva industrie chimica/ mase plastice. Sau sa asambleze electrice tot l a lovit acum ideea asta ca ar fi mașinile electrice nemaipomenite. Nu sunt, nu contează se cer pe piata. Nu numai ca nu a venit nimeni dar au și plecat cei care mai erau. Dar sa stai cu economia/ industria in doi producători alimentări, trei de covrigi, trei constructori de de chirpici și complexe de locuit e o cale sigura sa îți fuga tot tineretul fie la munca in străinătate fie in orașe precum Brașov, Sibiu sau București. Asta pentru cine da ceva pe orașul asta, pentru cine nu ii pasa zice ca e bine și aia e.
Degeaba, cine sa munceasca daca tineretul pleaca/a plecat? Inclusiv eu cunosc persoane care abia asteapta ca odraslele sa cresaca si sa le trimita oriunde mai putin in Buzau!
Iar parcare cu statie de autobuz prezentata pompos ca o investitie? Trist.
Atelier mecanic si ITP, statie carburanti si spalatorie? Pai astea nu sunt domenii de activitate pentru mediul privat? Intra primaria Buzau in afaceri? E legal?
Si daca ar fi legal, ceea ce sunt sigur ca nu e, ar fi moral?
Parcare la 3 km de oras? Cine sa parcheze acolo? Locuitorii Tintestiului? De ce nu o face fix la Tintesti, ii pune pe oamenii aia pe drumuri prin vantul care bate vesnic pe campul ala?
Sa nu uit : sau nu cumva atelierul mecanic, statia de carburanti si spalatoria vor fi facute cu banii nostri pentru a fi inchiriate (cu sume simbolice, evident, ca au copii de crescut) oamenilor lor? Ca n-ar fi nici exclus, nici nemaivazut.
Apa de ploaie pt un oraș plin de bugetari. Park and Rider din nou când nu am văzut necesitatea celui de vis a vis de Kaufland. Parcare auto pt autobuze care vin și pleacă unde? Spălătorie pt care auto, că până acolo te umpli de praf. Investitii pe bani europeni fara nici o noimă și mai exact pt cine
… știre:
https://www.stiripesurse.ro/orasele-lumii-au-inceput-sa-elimine-portiuni-inutile-de-beton-si-asfalt-se-lucreaza-de-zor-la-visul_3242447.html
…de exemplu cum ar arăta platoul dacia eliberat?…. excepțional!
Întreb și eu totuși:
– bazinul olimpic de ce nu poate fi pregătit pentru competiții internaționale?!
– parcări subterane ori supraterane în zonele aglomerate de blocuri?!
– de extinderea aeroportului de la Bobocu si pe zonă civilă, comercială se mai știe ceva acum că vine și autostrada?!
– un aquaparc de tipul „Therme” ar putea fi în Buzăul nostru?!
– oare o fabrică legată de un „viitor deja existent” în care să fie produse drone de toate tipurile, inclusiv pentru dezvoltarea armatei naționale și nu numai ar fi o investiție bună, profitabilă pentru următorii 20, 30 de ani?!
Consider că sunt bine venite către autorități transmiterea ideilor noastre, ale celor ce ne dorim un viitor sănătos în Buzău.
Reproșuri sunt și vor mai fi multe.
Pt conturbatorul lui peste si co! Va recomand sa nu va uitati numai la Manele tv! Pe Discovery sunt documentare ,How it’s made!Sa vedeti ce tehnologie au occidentalii! Sunt si super dar si multe, f multe antichitati si totusi produc! Habarnistilor ,care va luati dupa tradatorii care spuneau ca industria noastra era un morman de fiare vechi! Contactoare, Intreprinderi de traductoare Pascani, IPRS ul Baneasa, Combinatul Siderurgic Calarasi etc etc aveau utilaje japoneze de ultima generatie! Vai mama voastra de spalati pe creier!
ps Va place ce-i cu Rosia Montana???/Sa plateasca despagubirile dobitocii de useristi si ecologisti, nu tot poporul!
Sa plătescă cine a vrut sa dea Roșia Montană: Ponta, care se tine numai de poante.
Dar dumneavoastră v-ați informat numai de o parte din ce ați postat, și nici asta destul. De partea politică, ca să vă informați, pentru început, aveți nevoie de a schimba canalul și site-ul.