De ce lucrările merg greu

Se circulă greu, în aceste zile, dinspre centru și Frăsinet către Aleea Sporturilor, Broșteni și Dorobanți.

Vizavi de Contactoare, pe str. Mesteacănului, s-a pus de câteva zile semafor:



Cauza: O echipă de muncitori de la Euskadi Timișoara sparge strada pentru a introduce țeava mare de canalizare (1,2 metri diametru interior):




„E țeava care va prelua trei sferturi din canalizarea orașului Buzău cu traseu către stația de epurare. Ce mai rămâne, un sfert, vine dinspre Micro XIV, Stadionului, Averescu, 1 Decembrie, Republicii, Horticolei, Șoseaua Vadu Pașii”Teodor Antimir, șef Zona Metropolitană Buzău, Compania de Apă


Două sunt cauzele pentru care lucrările merg greu atât pe șantierul 1 (dinspre Dorobanți către Sala Sporturilor), cât și pe șantierul 2 (dinspre Sala Sporturilor către Frăsinet):

1) Sunt zeci de țevi nesemnalizate. Apă, canal, gaze, termoficare, electrice. Cu toată grija excavatoristului, dar când dă cu cupa se întâmplă să atingă câte o țeavă. Asta înseamnă reparații migăloase și întârzieri. Abia dacă băgăm câte o țeavă din asta pe zi. Dacă reușim să punem două e excelent.

Exemplu de cabluri și țevi găsite pe traseu, unele din ele nefuncționale

Când nu se atinge vreo țeavă/cablu se întâmplă ca malurile să se surpe.

Asta înseamnă din nou operații migăloase de reparare, completare cu balast și compactarea acestuia astfel încât asfaltul (viitor) să aibă strat suport.

În aceste condiții, șoferii trebuie să se înarmeze cu răbdare. Lucrările de pe Aleea Sporturilor vor dura 2-3 luni.

Citește și:

loading...

6 comentarii la „De ce lucrările merg greu

  • …mai măsoară încă o dată ….sigur e 1,203 m !…

    Răspunde
  • Daca erau destepti mai intai reparau ruta de pe dig si nu isi mai luau pomenire doua trei luni

    Răspunde
    • Daca erau și mai deștepți mutau macar canalizarea pe sub trotuar nu pe mijlocul străzii. Așa au făcut și pe strada Veteranilor in micro 14, au băgat țeavă de apa fix pe mijlocul străzii. Aveau loc pe trotuar…dar sa mai avem de lucru și in viitor sa mai cheltuim niste bani…Stimabililor, când mergeți in vacanță mai uitati-va de si cum s au gospodărit occidentalii! Toate utilitățile sunt in zona trotuarelor, in canalizații betonate iar la suprafață dale. Are loc o avarie, scoți pavele, repari și le pui la loc. Simplu și Smart…

      Răspunde
      • Hai că prea ne credem în Germania, cu utilitățile pe sub trotuarele pavate, in caz de avarie sa se îndepărteze ușor pavajul (in Germania nu se toarnă beton pe sub pavaj), se intervine apoi se pune pavajul la loc de nici nu știi c-a trecut cineva pe-acolo a doua zi ori cu subtraversările/forajele orizontale pentru băgat orice e nevoie, ca sa nu se mai hăcuiasca asfaltul, mai ales în caz c-a fost și proaspăt turnat, cu tot monumentul de neajunsuri implicate !

        Răspunde
    • Hai să spunem 5 luni….mai vin ploi , mai o ninsoare, mai un utilaj defect etc .

      Răspunde
  • Este intr-adevar o perioada dificila pentru cei care circula intre centru si zonele mentionate. Din pacate, lucrarile de infrastructura necesita timp si efort, iar intarzierile apar inevitabil atunci cand se descopera diverse elemente nesemnalizate sau se surpa malurile. Insa, dupa cum afirma seful Zonei Metropolitane Buzau, acestea sunt lucrari necesare pentru a imbunatatii sistemul de canalizare al orasului si va fi o povara mai mica pe viitor pentru locuitori. Speram ca soferii vor intelege si vor avea rabdare, stiind ca vor contribui la un oras mai bun pentru toti. Sa speram ca aceste lucrari vor fi finalizate cat mai curand posibil si traficul va reveni la normal. Toate bune!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.