TOMA: „AM NEVOIE DE ȘEFI ÎN PRIMĂRIE. 85% DIN POSTURILE DE ȘEFI NU SUNT OCUPATE”

E rost de angajări în Primăria Buzău. Și nu se caută doar funcționari mărunți, ci chiar șefi de birou și de departamente.

„Am mai spus-o, e nevoie de 250 de oameni în Primăria Buzău. Dar ce nu cred că am zis până acum e că am mare nevoie de șefi. 85% din posturile de șefi din primărie nu sunt ocupate. Am și eu nevoie de ajutoare. Mi se întâmplă uneori prin ședințe să vorbesc de unul singur. Și să iau decizii de unul singur. Cei cu care ar trebui să mă consult, fie nu zic nimic, fie nu există fizic în Primărie.

Am nevoie de șefi creativi, inteligenți și muncitori, care să preia din problemele existente în primărie și să le rezolve. Din păcate, sunt în imposibilitatea de a face concurs pentru a-i angaja pe acești oameni după decizia ciudată a unei judecătoare de la Tribunalul Buzău. În speța cu polițiștii locali, mi-a blocat toată organigrama primăriei. Putea cel mult să blocheze disponibilizarea agenților locali, dar nu și restul compartimentelor. Ce treabă au direcția economică sau cea a fondurilor europene, de exemplu, cu polițiști locali ? O doamnă judecător a blocat dezvoltarea unui oraș întreg. Mi se pare tare ciudat, pierdem procese la Buzău cu legea de partea noastră, pe care le câștigăm mai apoi la apel la Ploiești…” 

loading...

3 comentarii la „TOMA: „AM NEVOIE DE ȘEFI ÎN PRIMĂRIE. 85% DIN POSTURILE DE ȘEFI NU SUNT OCUPATE”

  • Uite de ce este nevoie de legea răspunderii procurorilor și judecătorilor! Ca înainte de a pronunța o sentință să se gândească de zece ori la urmări. Pentru că justiția a fost inventată să ajute bunul mers al lucrurilor în cetate, nu ca să le dea peste cap, fără nici o responsabilitate.

    Răspunde
  • Pariez că Toma nu va avea oameni de ispravă în primărie nici după eliberarea organigramei de sub arestul judecătoriei. Pentru diferite activități industriale, comerciale, servicii, mai poți găsi, de bine de rău, oameni. Pentru administrație, nu. Pentru că nu sunt. Facultățile de profil produc funcționari înguști, politruci, jurnaliști improvizați, părerologi, mai puțin urbaniști, edili, manageri de politici publice, care să știe, de pildă, câți metri pătrați de spațiu verde sunt obligatorii la metrul pătrat construit, și câte căderi de apă. După ce dai concurs și ocupi posturile, degeaba observi că tot nu ai cu cine performa, fiindcă nu mai poți să-i dai afară până la pensie, după actualul cod al muncii.

    Răspunde
  • Raportul Curtii de Conturi asta dorim…tot raportul sa fie dat public…daca exista…pina acum nu a aparut nici un fel de document oficial…dat de catre CURTEA DE CONTURI BUZAU…deci nu exista….INSTANTA…doreste sa l vada si BUZOIENII la fel…de aceea se pierd procesele….Legea e facuta pentru toata lumea…la fel… indiferent de natura politicului…RESPECTATI LEGEA….va multumesc ptr..intelegere…mult succes….adevarul va iesi cit de curind…si sa vedem unde se duc banii buzoienilor…la privati in buzunar…cineva va raspunde ptr..tot…in curind …am cerut un audit extern…ANAF…SI CURTEA DE CONTURI BUCURESTI…sa vina in control la PRIMARIA BUZAU…sa vedem cum sau facut platile …in ultimele 3 luni…ptr acelasi servici .Politia Locala…plus firmele de paza….
    Sau platit de doua ori…fara nici o hotarire de Consilul Local….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.