Care e planul

Există posibilitatea ca autogara de la Piața Săracă să se desființeze în următoarea perioadă.


Cauza ? Peste câteva zile/săptămâni va fi inaugurat Centrul Intermodal de pe Calea Eroilor:

Care e planul ?

Planul e ca microbuzele și autobuzele de la Piața Săracă să fie mutate la Centrul Intermodal.

Mutarea se poate face lesne, operatorii de transport fiind lăsați să folosească gratuit Centrul Intermodal. La Piața Săracă plătesc taxă către proprietarul autogării.


Avantaj Trans Bus

Dacă mutarea va reuși, în câștig pare că va ieși Trans Bus.

Deja s-a anunțat că autobuzul 10 va face un ocol pe Calea Eroilor pentru a duce și aduce călătorii de la viitorul Park and Ride.

La Centrul Intermodal ar putea fi mutate și unele din autobuzele care au acum capăt de linie pe strada Horticolei, cele dinspre Merei, Lipia, Stâlpu etc.

Citește și:

loading...

15 comentarii la „Care e planul

  • … ‘gratuit’ o perioadă … oricum va fi haos în zona respectivă și fără semafor cu trecere de pietoni iese cu accidente!…

    Răspunde
  • Ar putea fi un lucru bun. Dacă tot s-au cheltuit niște bani să avem și un avantaj din eliberarea străzilor orașului de autobuzele care circulă în afara orașului.
    Fac parte din grupul „cârcotașilor” dar apreciez dacă văd că se face ceva util.
    Și se poate lua o taxă cu până la 25% mai mică decât la piața săracă să devină o mica investiție acea cheltuială.

    Răspunde
    • Felicitări, sunt cârcotaș, dar apreciez lucrurile bine făcute și pe cei ce recunosc fapetele bune venind chiar și cu propuneri nu numai cu critici!

      Răspunde
  • Mai bine ar muta toate autogarile și cea de la galeria mol la hanul lui țintă în camp sau undeva langa Vernesti. Ar fi minunat pt călători. Bine ca avem transbus care are stații în mijloc de bulevard. Ceilalți nu mai au voie în oraș trebuie mutați în câmp. Gara buzau când o mutați? Intreb și eu.

    Răspunde
  • De ce nu comasati ambele autogari daca tot mutati de colo colo diverse edifici de nu mai sti unde sa le cati sa la gasesti. A verificat cit timp i trebuie la un calator sa faca naveta de la tara pina unde are nevoie statie principala de Trans buz sai deserveasca nu e doar sai lase in izberiste sau fiecare sa se descurce cum poate…

    Răspunde
    • Dupa alegeri sa vedeti haos….Spunea cuneva mai sus….mai bine sa ducem autogarile la vernesti….platesc bilwt la transbus apoi platesc si la maxi taxi…bataie de joc..sint facute fara cap…de ce sa platesc la doua autobuze degeaba….

      Răspunde
  • …e valabil și pentru Anghel Nicolae numai că el trebuie s-o ia mai de jos de pe la școala generală!

    Răspunde
  • Eu zic sa inceapa prin a pune acolo capat de linie pentru autobuzele Transbus ce se duc spre localitatile din afara Buzau. Nu doar cele ce intra prin bariera Ploiesti dar si cele ce intra pe la Vernesti sa le bage pe centura si statie finala acolo, astfel incat sa nu mai intre prin oras.
    Dupa aia sa atraga acolo si operatorii privati ce functioneaza acum prin alte autogari improvizate, iar cand se fac iar atribuiri de trasee sa se faca traseele astfel incat sa se evite pe cat posibil circulatia acestora pe strazile din Buzau, sa fie traseul pe Industriei, pe centura.

    Si va avea si un lucru bun aceasta miscare, va face ca Transbus sa ajunga chiar sa fie profitabila, sa nu depinda doar de finantari si subventii de la buget.

    Răspunde
  • Autobuzele cu plecare din Horticolei sunt foarte utile, ele preiau din start călătorii și sunt pline la ieșirea din oraș. Ajută mai întâi traficul din oraș

    Răspunde
  • Bună ziua!Când se va anunța noul mers al microbuzelor către București de la Centrul Intermodel Transbus Buzău ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.