Toma, promisiune de campanie: „Facem Centura de Est pe fonduri europene”
„În iunie firma spaniolă ne va preda studiul de fezabilitate”, a anunțat primarul Toma, aflat în campanie electorală.
C-tin Toma, primar Buzău: „După aprobarea Studiului de Fezabilitate de către Guvern, Ministerul Transporturilor prin CNAIR, va trece la următoarea etapă, licitația pentru proiectarea tehnică și execuție. Finanțarea este cu bani europeni, ceea ce mă face optimist că lucrările vor decurge relativ repede”
Studiul de fezabilitate este pentru trei segmente (2,3 și 4) ale viitorului Orbital al orașului Buzău:
Tronson 2: Pod Mărăcineni – Pod V. Pașii (Șoseaua Digului):
Tronson 3: Pod Vadu Pașii – Lacuri Balastieră Buzău:
Tronson 4: Coadă lacuri balastieră râul Buzău – Drumul Forajelor (spatele Zonei Industriale, Rotec, Constam Metal)
Realizarea tronsoanelor 2 (în special), 3 și 4 din Orbital, pe înțelesul tuturor a Centurii de Est a orașului Buzău, va ajuta la îmbunătățirea traficului din orașul Buzău. Din Dorobanți și Broșteni se va putea ajunge la pod la Mărăcineni fără a mai trece prin zona aglomerată Frăsinet – Centrele Comerciale.
Dacă licitația pentru proiectare și execuție nu va avea contestații, anul viitor ar putea începe lucrările. Cel mai important lucru e că finanțarea e asigurată. Din fonduri europene.
Comandat de: Partidul Social Democrat Buzău
Realizat de: SC Tereaca Media
Cod AEP: 21240002
Citește și:
Tronsonul 2 există.
Trebuie doar asfaltat.
Mult va mai trebuit sa va ganditi si sa incepeti aceasta centura ocolitiare a Buzaului! Mai bine mai tarziu , decat niciodata! Sper sa si o finalizati.
O timpenie ! Primaria Buzau ar trebui sa reabiliteze cu fonduri proprii drumul de la Podul Maracineni la Podul Vadu Pasii asa cum Toma C a promis in sep 2020; O centura a Buzauului e necesara in partea de vest (de la Vernesti spre Lipia si Maracineni); in est prin A7 se creeaza centura; Buzaul are nevoie de centura, nu de drumuri spre niste terenuri agricole
Aia e centura, dar probabil tu n-ai fost niciodata pe acel drum. Centura are scopul ca cei ce tranziteaza sa nu mai fie nevoiti sa treaca prin oras.
Cine vine dinspre Braila poate face dreapta la CocoRico si ajunge la pod Maracineni. La fel si in sens invers.
Daca se face drumul ala si se si semnalizeaza si promoveaza ar elimina mult trafic de tranzitare ce in momentul de fata se duce pe Marghiloman/Sporturilor/Mesteacanului/Frasinet/Unirii.
Deasemenea ar face si zona mai atractiva pentru afaceri, in momentul de fata nefiind foarte atractiva tocmai din cauza ca accesul e greoi pe drum de pamant. Exista acolo gigantul Soufflet, balastiera Vladrom, si inca vreo doua dezvoltari recente cu fonduri europene.
C40 dă voie la centură?
Da, dar numai pentru biciclete. Si masini ale partidului iubit.
A hotarat tovarasul Toma ca plebea trebuie sa salveze planeta. Daca n-ai legitimatie de smecher o iei matale usurel cu bicla, cu pejosul ori cu autobuzele comisionate corespunzator. Electrice, se stie!