Vezi AICI primele fotografii
Sâmbătă, satelitul a trecut pe deasupra orașului Buzău.
Reporterului buzoienii.ro i-a atras atenția imaginea de mai jos:
După podul peste râul Buzău înspre viitorul nod Buzău Est (conexiune A7 – șoseaua Buzău Brăila) părea că s-a turnat asfalt. Ar fi primul strat de asfalt de autostradă de pe teritoriul orașului Buzău.
Azi, un prieten i-a trimis reporterului confirmarea (vezi foto mai jos):
Primul strat de asfalt a fost turnat de UMB din apropierea noului pod peste Buzău până la joncțiunea cu lotul turcilor de la Nurol.
Lucrările sunt avansate și la pod:
E aproape cert că Umbrărescu va termina în acest an (înainte de termen) întreg tronsonul Focșani – Buzău (un mare bravo pentru constructorul român).
Rămâne de văzut dacă turcii de la Nurol vor fi în stare să termine măcar bretelele nodului din Buzău Est pentru a se putea face aici încărcarea/descărcarea de pe A7. Asta ar însemna eliberarea E85 și a Mărăcineniului de traficul spre și dinspre Moldova.
Citește și:
„Ar fi primul strat de asfalt de autostradă de pe teritoriul orașului Buzău.” – este intravilan acolo ?
Ce se vede în fotografie nu este asfalt.
După compactarea stratului BSC (balast stabilizat cu ciment) se aplică un strat de emulsie bituminoasă. Asta se vede în fotografie. Peste aceasta se aplică primul strat de asfalt, urmează al doilea și abia apoi stratul de uzură de 4-5 cm.
Reporterul ar trebui să-și dea seama de situație dacă a fost la fața locului și a făcut fotografia pentru că este imposibil de confundat un strat de emulsie bituminoasă cu primul strat de asfalt (10-15 cm în funcție de proiect).
Umbrarescu trebuie sa predea lotul 1 Buzau-Focsani in august anul acesta, ceea ce nu se va intampla. Cum este inainte de termen, daca nici macar la termen nu este? Nu mai mintiti lumea!!!
Da, dar nu aveai ce face cu el, cu lotul 1. Iar loturile 2 și 3 erau pentru vara anului viitor. Iar Umbrărescu le va finaliza în 2024. Să fim serioși, e mult mai bine așa.
Lotul 1 are șanse de peste 80% să fie gata la timp dar va avea o utilitate limitată până la terminarea podului peste râul Buzău, oferind doar o rută paralelă cu DJ203K către DN2/E85 celor din zonă.
Șansele ca podul peste răul Buzău să fie terminat până la sfârșitul anului 2024 sunt de 25-30%.
Lotul 1 complet își va dovedi eficiența doar când se va uni cu bucata Ploiești – Buzău.
Loturile 2 și 3 ar avea șanse de 60-70% de a fi date circulației până la sfârșitul lui 2024 dar fără toate facilitățile/utilitățile finalizate.
Lotul 4 are șanse cel puțin la fel ca Lotul 1, dacă nu mai mari, să fie finalizat la termen, preluând o parte din traficul de tranzit din zona Focșaniului până la finalizarea loturilor 2 și 3.
Ieri am vorbit cu un specialist, inginer în domeniu, care mi-a spus că UMB va termina 100% podul peste râul Buzău în acest an.
Mi-aș dori foarte mult să raliez la opinia specialistului cu care ai vorbit, inginer în domeniu, dar având în vedere că lucrez ca inginer pe A7, chiar pe loturile despre care discutăm, nu pot fi de acord cu nivelul său maxim de optimism.
Sunt șanse ca podul peste râul Buzău să fie finalizat până la sfârșitul lui 2024, dar mult mai mici, și spun asta încercând să îmi păstrez neafectat nivelul de realism bazat pe cunoașterea realității din teren.
multumesc pt comentariul corect…. „redactia – autor articol” nu prea reuseste sa ne informeze folosind surse corecte.
Dacă lucrezi pe A7, crezi că știi mai multe decât reporterul?
:)))
Termenele de finalizare ale celor patru loturi din A7 Buzău-Focșani:
Lotul 1 Buzău – Vadu Pașii – August 2024
Lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat – 2025
Lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești-Munteni – 2025
Lotul 4 Mândrești-Munteni – Focșani Nord – August 2024
Tereaca, astea sunt parerile tale de expert in tot si toate sau asa iti vine circulara de la partid sa scrii aici?
N-ai pic de logica.
Daca o pun rusii de-o pace cu americanii, oare lasa in aer toate lucrarile? Nu de alta, dar nu pentru noi sunt facute, ci pentru interesul strategic occidental. De asta se si misca lucrurile mult mai rapid ca de obicei.