Patru bulevarde și trei străzi mari intră în modernizare (AICI lista)

E cel mai mare contract din acest an inițiat de Primăria Buzău: 13,5 mil. €!

Se caută constructor pentru modernizarea (carosabil și trotuare) a patru bulevarde, trei străzi mari, trei medii și două mici.




intrarea Transilvaniei

intrarea Cosmin


Finanțarea (13,5 mil. €) este asigurată de stat prin programul național de investiții Anghel Saligny.

Inițial primarul Toma anunțase că vă împărți contractul în două loturi, dar până la urmă a renunțat la această idee.

Dacă nu vor fi contestații după prima atribuire, atunci la toamnă vor începe lucrările. O urgență ar fi Șoseaua București, în condițiile în care la sfârșitul anului urmează să se deschidă Focșani – Buzău și Buzău – Ploiești din A7.

Citește și:

loading...

13 comentarii la „Patru bulevarde și trei străzi mari intră în modernizare (AICI lista)

  • Speram ca vor fi executate simultan toate lucrarile.
    De asemenea este de neinteles tot acest circ cu „Am lansat licitatia” desi e clara treaba ca va fi ales, ca de obicei, ctitorul preferat la primarului si al partidului in aceasta zona, celebra firma cu nume de oras turcesc.
    Din 13.5 milioane de euro mananca multe guri iar activul de partid e multumit ca are asfalt pe unde sa mearga gratuit cu autobuzul.

    Răspunde
    • Care-i logica de a nu fi executate simultan? De fapt inteleg nemultumirea, dar nu cred ca ar fi mai mica daca s-ar lungi santierele pe o perioada mai lunga. Nu vad rostul de a incepe o strada… si apoi dupa ce o termini pe aia sa incepi alta care se uneste cu aia (stadionului cu averescu de exemplu). Eu ca si sofer prefer sa merg anevoios o perioada mai scurta de timp decat sa merg anevoios ba pe una, ba pe alta, pe o perioada mai indelungata. In ceea ce priveste castigatorul… nimeni nu va impiedica sa participati la licitatie. Dupa ce veti citi caietul de sarcini, atunci sa veniti si sa aruncati fumigene din astea, insa cu argumente.

      Răspunde
      • Tu esti foarte destept in general, am sesizat asta.
        Dar tu, ca sofer, nu preferi ca, pentru inceput, sa mergi?
        Ia tu harta si, in inteligenta-ti netarmurita, vezi care-s strazile alea vizate de pseudo-modernizare si incearca sa previzionezi halul in care, atentie, nu se va mai putea circula.
        Sau e greu sa previzionezi acolo, la partid?

        Răspunde
        • Ma bucur ca ai sesizat. Ar fi fost util sa te si inspire. Chiar daca se circula mai greu pentru o perioada mai scurta (si se va circula), prefer asa decat deranj pentru o perioada mai lunga. Fiecare cum doreste, insa specialistii vor decide. Din pacate nu sunt un specialist (doar mi-am exprimat parerea si logica din spatele afirmatiei) si nici nu am tangente cu vreun partid. Altfel, nu mai ma minunam pe aici de isteti precum dumneavoastra.

          Răspunde
      • Dupa cum ne-au obisnuit celebra firma de constructii si primaria buzau, lucrarile vor dura mult indiferent de situatie…

        Răspunde
  • Poate era mai intelept sa fi impartit in 10 loturi, cate o strada pe lot si sa aiba grija ca lucrarile sa nu se suprapuna mai ales ca e vorba de strazi alaturate.
    Daca incep lucrarile simultan sau suprapus la Averescu/Stadionului/Titulescu/Balcescu au distrus traficul. Probabil merg pe strategia Unirii, spargem tot, facem santier 3 ani, important e ca in ultimul an inainte de alegeri sa nu mai fie santier, ca lumea se bucura ca s-a terminat santierul si uita calvarul celor 3 ani, si da bine sa ai taieri de panglica inainte de campania electorala.
    La fel au facut si cu Urbis cu un an inainte de alegeri (2023), au inceput santiere in tot orasul dar uitau sa le si termine, o lalaiau luni de zile sa asfalteze o parcare de 50 de metri ce orice firma privata o termina in 3 zile… au amanat ca sa fie lansate proaspat, mai aproape de campania electorala.

    Răspunde
    • Nu ți-a convenit ca a ieșit Toma, este?! eu nu vă mai înțeleg, rău ca se face rău ca nu se face . Prefer să merg prin calvarul ăla jumate de an, un an dar după să știu să nu-mi mai rup bucsaraia mașini. Voi nu vedeți ca se schimbă fata orașului?!

      Răspunde
  • despre starea strazii Veteranilor se mai aude ceva ? e varza de cateva luni de zile …

    Răspunde
  • vizavi de stadionului .. de ce ati sapat santurile alea pe acolo ? era prea bun asfaltul ?

    Răspunde
  • infrastructura orasului e depasita …. facem aceleasi lucrari de asfaltare…este necesar o regandire a traficului… o noua centura, drumuri radiale care sa vina din centura,parcari subterane, sensuri unice, multi km de piste de biciclete

    Răspunde
  • poate face reporterul o vizita pe H. Radulescu si ne spune si noua astia mai fraieri, platitori de taxe, cum se face ca in mai bine de 2 luni nu au terminat nici macar jumatate din strada.

    Răspunde
    • Dar se face doamna Zoe. Se face! De cati ani nu a mai asfaltat cineva strada dumneavoastra ? Mai tineti minte? Si nici macar nu-l doreati pe Toma. Acum ca s-au apucat… nu e bine, ca stau mult. Pai nu mai bine puneti mana de la mana si va duceti la Urbis sa prestati niste munca in folosul comunitatii, cu contracte de voluntariat pe 3-6 luni, cat sa ajutati sa se finalizeze lucrarile si sa si puteti rezilia usor contractele apoi? Cu siguranta cu priceperea dumneavoastra se vor finaliza mult mai repede, pentru ca, dupa cum zicea un alt user de pe aici, pareti foarte buna la finalizare.

      Răspunde
  • CINE DIN PSD STA PE UNA DIN STRAZILE ENUNTATE DE MAI SUS IA ZICETI DOMN PRIMAR CA LA ARHITECTURA SUNTETI PRIMUL IN REST JALE MARE LA LUCRARI PRACTICE

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.