Ce se vede pe filmare: conducere agresivă, șoferiță de 60 de ani neatentă, manevră sinucigașă

Camera de bord a unui buzoian a făcut lumină în cazul accidentului cu doi morți de la intrarea în Buzău:


Concluzia pusă de buzoienii care au vizionat imaginile e că șoferul de 27 de ani „și-a căutat-o cu lumânarea! Păcat de fată că a murit nevinovată”.

1) Conducere agresivă a șoferului decedat ulterior. Circula cu viteză fără a păstra distanța de siguranță față de autoturismul din fața sa

2) Ghinion cu șoferița de 60 de ani din față care a trecut fără să se asigure pe banda din stânga

3) Manevră sinucigașă a lui Alin Trifan. Din cauza vitezei, pentru a evita impactul cu cele două autoturisme din fața sa, Alin Trifan a încercat să depășească prin dreapta. A ieșit însă de pe carosabil, a nimerit într-o groapă acoperită cu apă. Pentru a redresa a tras violent stânga de volan. A lovit mașina șoferiței și a ajuns pe contrasens fix în fața autoutilitarei.


Din păcate, sâmbătă după-amiază, Alin Trifan nu s-a mai gândit deloc la familie.

Drogul vitezei la volan l-a subordonat și i-a adus moartea.

Mașina nu-i jucărie, șofatul (pe E85) nu-i distracție.

Păcat, doi tineri frumoși și educați (el inspector la Casa de Pensii, ea învățătoare la Mihăilești), în loc de nuntă, copii și o viață lungă și frumoasă, vor fi doar amintire dureroasă pentru sărmanii lor părinți.

loading...

21 de comentarii la „Ce se vede pe filmare: conducere agresivă, șoferiță de 60 de ani neatentă, manevră sinucigașă

  • Din ce pare în video, au vrut să se sinucidă deci nu ar trebui să ne pară rău de ei

    Răspunde
    • Cam da.
      Daca cel cu camera in bord avea 93 kmh cand a zburat Seat-ul pe langa ei, avea omu’ viteza de autostrada.

      Răspunde
    • A vrut sa fie mare jmacher, pe sosea parca au innebunit toti frateeeeeee…toti sunt Sumacher, daca tu mergi legal esti considerat un obstacol, ti se arata dejtu’ din mijloc, te si claxoneaza de genu’ …. da-te bha la o parte, tu nu vezi ca eu vreau sa te depasesc cu 500 la ora, fraiereeee ?!

      Acum, s-au linistit.

      Răspunde
  • El este singurul vinovat, mergea aproape de skoda de parca era agățat în cârligul de remorcare al acestuia. Genul de cocalar care da flash-uri și te forțează sa intri pe acostament ca sa treacă el. Păcat de fata nevinovata și de ceilalți implicați.

    Răspunde
    • Mai este un vinovat statul Român dacă în acea porțiune de drum nu era acea denivelare în asfalt plina cu apă de ploie chiar dacă a fost devina aceea șoferiță masina nu ar fi derapat din cauza acelui Dâmbovița cu apă.

      Răspunde
  • Dumnezeu să îi ierte… 🙁

    Dacă s-ar face testele psihologice pe bune, poate s-ar evita astfel de tragedii….
    La fel, pentru ăștia care nu păstrează distanța între vehicule, luat carnetul 6 luni.
    Poți să fi tu cel mai experimentat, oricând se poate întâmpla ceva neprevăzut și dacă nu ai distanță, nu ai timp să reacționezi sau reacționezi ca ăsta și apoi…

    Răspunde
  • Toate radarele stau in localitati, in timp ce pe E85 zboara toti dementii cu 150 la ora, facand slalom printre celelalte masini.
    Cretinismul se plateste. Bine ca n-au mai luat si oameni nevinovati dupa ei.

    Răspunde
  • Când îți vin doi din spate cu mult peste limita legală este cel puțin greu să spui, despre șoferiță, dacă a fost neatentă sau nu!

    Răspunde
  • …acolo asfaltul e halit un pic…. după ploaie s-a adunat apa între asfalt și pietriș … combinația asta a rotit mașina la marea artă!…a mai pățit -o unul acolo în urmă cu ceva vreme!….compania de mentenanță drumuri și poduri ar trebui trasă în instanță !…

    Răspunde
    • compania are birouri in Buzau – Directia Regionala de Drumuri si Poduri Buzau – de ce nu folositi emailul pentru reclamatii ?

      Răspunde
  • De obicei cel nevinovat se duce de voie de nevoie pe acostament. Acolo dacă are noroc scapă dacă nu, oricum devine vinovat pentru ca, în fața legii, nu e voie sa mergi pe acostament. Prin urmare, oameni buni care respectați legea, lăsați i pe stai pe banda de mers și lasati i pe cocalari să facă slalom și treaba lor ce iese. Inclusiv Tereaca e un mare promotor al mersului pe acostament.

    Răspunde
  • Soferita de 60 de ani circula regulamentar, nici nu poate fi vorba de neatentie. Dar asa le place unora, sa „implice” cat mai multi conducatori auto – imbecilitate comunista !
    Soferul SEAT-ului este singurul vinovat

    Răspunde
  • Un accident tragic generat , cum se întâmplă de regulă, de un cumul de factori mai mari sau mai mici.
    Câțiva factori care au contribuit la producerea accidentului:
    -administratorul drumului cu ideea ineptă de bandă de acostament – un șofer care circulă pentru prima dată pe E85 nu are de unde să știe că n-are voie să circule pe acea bandă;
    -șoferul care a filmat – și el are o parte infimă de vină pentru că a circulat pe unde nu avea voie și astfel a încurajat viteziștii să apese pedala accelerației;
    -șofer Skoda viteză mare, s-a apropiat repede de mașina albă făcând șoferul mașinii albe să ia decizia pripită de a schimba banda în loc să frâneze și eventual să oprească până avea posibilitatea să schimbe banda fără a deranja participanții la trafic;
    -șofer mașină albă – circula pe banda pe care nu avea voie și a schimbat-o în momentul în care Skoda era aproape și l-a forțat pe șoferul acesteia să frâneze brusc.
    -șofer Seat viteză mare și distanță foarte mică față de Skodă; evitarea impactului cu mașina din față care tocmai frânase brusc l-a determinat să vireze pe banda de acostament unde a întâlnit o groapă plină cu apă;
    -șofer Seat lipsă experiență – bruscarea volanului la viteze mari care a generat rotirea cu 90 grade a mașinii și ajungerea pe contrasens; poate dacă alegea să se răstoarne pe câmp acum ar fi fost în viață; este o decizie nefirească destul de întâlnită – le pasă mai mult de mașină decât de viețile celor aflați în mașină sau a celor din trafic. Prima reacție a lui Huidu după ce a ucis 3 oameni nevinovați a fost: aoleu, mașina mea!

    Singurul nevinovat implicat în accident este șoferul autoutilitarei.

    Răspunde
    • Pixelu lu peste prajit, ai facut o analiza „din putul gandirii” : mai urma sa spui ca si autoutilitara ar avea o parte de vina, circula din sens opus la momentul nepotrivit, avea viteza, soferul nu a fost atent, putea frana si evita accidentul ?
      Daca taceai, filozof ramaneai….

      Răspunde
  • Eu mi-am dat seama ca el e vinovatul cel mai probabil, imediat cum am aflat ca isi punea poza cu masina la profilul de fb… 99% dintre vinovatii accidentelor rutiere sunt oameni foarte preocupati/pasionati de masini , masina personala fiind pentru ei cel mai de pret obiect, iar condusul in viteza distractia favorita… Care iata, insa, in doar 1 secunda poate deveni mortala !!
    Si totusi, sunt si voci, experti auto chiar, care pun vina acestui accident, intens prezentat la stiri, pe seama altcuiva:

    https://www.youtube.com/watch?v=eTdYGeZZEsI

    Răspunde
  • Tot aud tampenia aia cu „acostamentul”.
    Nene, daca e acostament, de ce nu are linie continua, ca sa fie clar ca nu ai voie sa circuli pe acolo?
    Cum e la banda de urgenta pe autostrazi.

    Asa cum e acum pe DN2, e linie intrerupta care separa banda de mers de acel asa-zis „acostament”. Cum „deduci” ca e vorba de acostament si cum „deduci” ca nu ai voie sa circuli pe acolo? E semnalizat in vreun fel? Restul sunt prostii si gogomanii.

    De j-de ani de la Revolutie nu s-a reusit sa mai asfalteze o latime de 1 metru pe fiecare parte a drumului pentru a crea 2 benzi reale, o tin langa cu „acostamentul”. Repet, e delimitat de o linie intrerupta, nu sunt semne ca nu ai voie sa circuli pe acolo, nu e niciun indicator care sa spuna asta, nu am idee sa scrie undeva ca daca are sub x metri nu e banda, e acostament.

    Pe baza a ce PRESUPUNETI ca e acostament? Ca asa declara astia cu drumurile, ca sa nu fie vinovati? De ce nu traseaza linie continua atunci?!?

    Astia cu drumurile, politia si altii ca ei, ce pazesc?!? Sa traga macar o linie continua de separare, ca sa fie macar un motiv sa iti atraga atentia ca e „ceva”. Asa cum e acum, cu linie intrerupta, pare doar o banda „economica”, facuta cu economie de asfalt si cu nepasare fata de vietile pierdute acolo…

    Asta o „stim” noi care tot auzim povestea cu „acostamentul”, dar oricare dintre noi/voi daca ajungeti in alta parte din tara si va gasiti pe un drum identic cu DN2, cum va dati seama daca e „acostament” sau nu?

    Răspunde
    • E acostament pentru simplu motiv ca nu are lățime standard. De aceea sunt accidente, de aceea mor oameni. De vină e administratorul drumului. Șoferii văd ce vezi și tu: posibile două benzi.

      Răspunde
      • @Giovany: omule, eu „stiu” ca e acostament doar datirita faptului ca s-a balanganit subiectul asta in presa, dar daca nu citesti presa, esti sofer si ajungi prima data in zona, cum „deduci” ca e acostament si nu o banda rahitica?
        Daca e acostament, cum sustin astia, sa puna linie continua, unde pricepe oricine ca nu trebuie sa circule pe acolo.
        E atat de greu?
        De ce nu traseaza linie continua?
        Doar de „placerea” mortilor produsi (si) de aceasta confuzie, intre bandă si acostament?
        Si daca au vrut sa faca acostament, de ce au risipit banii, facandu-l atat de lat? Nici suficient de ingust, nici suficient de lat, numa’ bun de omorat oameni.

        Auras, te poti interesa de ce nu traseaza linie continua pentru a delimita in mod clar si evident acest „acostament” ?

        Răspunde
    • Bine, nu este acostament, este banda pentru carute (atelaje), probabil tu încapi lejer pe acolo domnule ,,Io”.

      Răspunde
  • Apa de pe sosea avea locul in planul de executie a drumului? Drumarul trebuie implicat in incident cu 80% responsabilitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.