Hub nou de încărcare CCS în Buzău

Investiție Eldrive la Buzău.

În parcarea Kaufland Frăsinet au fost puse în funcțiune în luna august opt puncte de încărcare CCS (1 stație 150 kW și 3 stații 50kW, fiecare stație cu două puncte de încărcare):





Eldrive urmează să devină cel mai important jucător în domeniul stațiilor de încărcare din România, presa economică anunțând construirea în următorii ani a 4.376 de puncte noi de încărcare (împrumuturi la BEI și BERD).

În România, Eldrive este operat conform listafirme.ro de EMOBILITY CHARGING SRL, firmă a cărei cifră de afaceri a crescut de la 0,8 mil. lei (2022) la 2 mil. lei (2023) și de la 3 la 9 angajați.

EMOBILITY CHARGING SRL este deținut de o firmă din Austria (ELDRIVE HOLDING GMBH), controlată de oameni de afaceri bulgari.


Stațiile Primăriei Buzău s-au evaporat

Din păcate, cele opt stații de încărcare (cu fonduri europene) anunțate de Primăria Buzău (vezi link mai jos) sunt blocate sine die. Licitația a fost suspendată încă de anul trecut din cauza documentației tehnice depășite și nu a mai fost reluată până acum.

Citește și:

loading...

5 comentarii la „Hub nou de încărcare CCS în Buzău

  • Reportere, e veche stirea bre! S-au deschis acum vreo 3 saptamani. Am si incarcat acolo acum vreo 2 saptamani…..

    Răspunde
  • La 2,39 lei/kwh sa angajeze un ștergător de praf! Despre proiectul primăriei….Pe lângă cele 8 stații se mai văita dom primar ca mai are un proiect cu 65 statii și nu știe unde sa le amplaseze! Halal oraș deschis!

    Răspunde
  • In curand vor fi 2 statii de incarcare pentru fiecare masina electrica inmatriculata in Buzau.
    Ca de cumparat nu mai cumpara nici dracu.

    „Din păcate, cele opt stații de încărcare (cu fonduri europene) anunțate de Primăria Buzău (vezi link mai jos) sunt blocate sine die. Licitația a fost suspendată încă de anul trecut din cauza documentației tehnice depășite și nu a mai fost reluată până acum.” – FALS. In fapt procedura e blocata pentru simplul motiv ca Uniunea Europeana a renuntat la finantarea acestui tip de „proiect”. Pare ciudat, asa este, dar pana si birocratii de la Bruxelles au inceput sa inteleaga ca „masina electrica” este un cal mort daca nu primeste subventii masive de la guverne. Subventii care nu au de unde sa vina, banii mergand cu avant proletar catre Ucraina. Mai exact 18 miliarde de euro in acest an (adica 1.5 miliarde pe luna) doar ajutor „de supravietuire”, pe langa sutele de miliarde (cam 150 din ce spuneau americanii) care merg pe filiera militara.

    Răspunde
  • Nu-mi spune…ai bani de electrica dar nu vrei sa-ti iei !!! :)))
    Lasa, stai la fumigena ta jermanica, e mult mai buna, a mers doar o bunicuta cu ea pana la ‘peatza !

    Oaie.

    Răspunde
    • Oaie, am si electrica, si ne-electrica, si de care mi-am dorit pentru ca, si e greu sa-ti imaginezi asta din postura ta de asistat social, mi-am permis sa-mi cumpar. Eu, pentru mine, din banii mei. Bani castigati cinstit, impozitati necinstit de statul care-ti da tie de mancare. Tocmai ca sa aiba sa-ti dea si tie de mancare.
      Asa ca lasa galagia si arata-le respect celor care-ti platesc existenta, foarte probabil inutila.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.