Toma: „Pe stânga se opune CFR, pe dreapta Apele Române”

Continuă epopeea realizării trotuarului înspre podul de la V. Pașii.

Acolo unde în decembrie 2022 un tânăr care mergea pe carosabil a fost spulberat de autoturismul condus dinspre pod de un șofer beat.



Administrația orașului a fost acuzată ulterior accidentului de rivalii politici de neglijență pentru că reabilitarea drumului nu a cuprins și realizarea unui trotuar.

Numai că, înființarea acolo a unui trotuar, se dovedește și acum, după aproape doi ani de la incident, un lucru dificil.



Pe stânga (vezi fotografiile de mai sus) se opune CFR din cauza proximității liniei de înaltă tensiune care alimentează locomotivele. Motivația: riscul formării accidentale a unui arc electric care ar pune în pericol viața pietonilor. Între trotuar și calea ferată ar fi doar 12 metri, normele cer minimum 18.

Mai nou, nici pe dreapta nu e voie, întrucât terenul nu aparține municipalității, ci Apelor Române taluzul podului fiind în albia majoră a râului Buzău:


„Noi, Primăria Buzău am făcut proiectul pentru un trotuar construcție metalică, acum strângem avizele pentru eliberarea autorizației de construire. Numai că ieri am primit de la Apele Române un răspuns în care suntem înștiințați că terenul este al lor și nu ne permit. Mai mult suntem avertizați că putem suferi efectele penale ale legii. Adică, stați cuminți, altfel faceți și pușcărie”, a spus primarul Toma aseară la Campus TV (vezi înregistrarea emisiunii la finalul articolului).


Primarul Toma a anunțat că va bate la porți mai înalte în încercarea de obținere a avizului, „întrucât nu cred că apa Buzăului, chiar și în cazul unei viituri, va ajunge atât de sus”.

La minutul 33 din emisiunea de la Campus TV s-a făcut referire la trotuarul spre podul V. Pașii.


Citește și:

loading...

5 comentarii la „Toma: „Pe stânga se opune CFR, pe dreapta Apele Române”

  • Dar el plateste deja studiu de fezabilitate de peste 60.000 euro pentru a face pod peste proprietatea CFR-ului, iar aia habar nu au. Halal kaizăn!

    Răspunde
  • Când traversăm liniile de cala ferată avem 18 metri până la firele de curent? Podul Drăgăicii este construit peste calea ferată. Ce distanță este între pietonii de pe pod și firele de curent? Pe pod sunt montați niște plase metalice cu scopul de a proteja pietonii deci soluții sunt.

    Răspunde
  • Lucrare ( Pod ) prost proiectata . Inca din faza de proiect TREBUIAU prevazute trotuarele …..

    Răspunde
  • Orice se face nu e bine, asa ca ce rost are polemica cu voi!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.