Nu mai trebuie două hârtii!

Cu toții cunoaștem și urâm chiar cuvântele birocrație și dosar.


Într-o perioadă în care birocrația crește, iar la dosar e nevoie de tot mai multe acte, în municipiul Buzău s-a întâmplat azi o „minune”.

Două hârtii au fost eliminate din dosarul pe cere buzoianul îl depune la Urbis Serv pentru a obține loc într-o parcare rezidențială.

De azi nu mai trebuie:

1) Certificat de atestare fiscală (care să ateste că solicitantul nu are datorii la primărie)

2) Adeverințe de la asociația de proprietari, Compania de Apă, RER și RAM precum că solicitantul nu are datorii

„Vinovați” sunt un telespectator Campus TV și primarul Toma

Într-o emisiune în direct, un cetățean a sunat și i-a cerut primarului să cruțe buzoienii de drumurile după hârtii la Direcția de Finanțe, asociațiile de proprietari, Compania de Apă, RAM și RER.


Primarul Toma – fiind el însuși un dușman al birocrației – și genul de om făcut să rezolve și să simplifice lucrurile a reușit „minunea:

A impus ca Urbis Serv să ceară/obțină hârtiile respective și nu cetățeanul.

Azi, în ședința CLM Buzău consilierii locali au votat proiectul „minune”:

loading...

11 comentarii la „Nu mai trebuie două hârtii!

  • Certificatul fiscal (cel de la punctul 1) se poate obține și online de pe site-ul Primăriei, durează 2 min procesul și îl primești în 24h electronic. Deci în cazul lui, nu e un impact atât de mare că s-a eliminat.

    Răspunde
  • …sunt multe locuri de parcare libere , nu le contractează nimeni ….nu verifică nimeni cine parchează pe acestea!…

    Răspunde
  • Mare minune..
    De ce nu au gandit sapaturile astea din tot orasul cu tevile de apa, ca nu mai stii pe unde sapa si nu se mai teemina, inainte de asfaltari ?

    Răspunde
    • Unde ați văzut voi locuri de parcare la Buzău ?

      Răspunde
  • Cand se implementeaza o regula ca cei care au obtinut loc sa fie obligati sa il si foloseasca? Sunt marlani care au luat loc si isi lasa masina pe trotuar zilnic, iar cei care nu au loc sunt nevoiti sa lase masina prin intersectii. Sunt zone unde un sfert din locurile platite stau goale si proprietarii lasa masinile pe trotuare.

    Răspunde
  • Foarte bună observația lui Vali.
    De ce nu apar liste cu toate locurile alocate sau nealocate?

    Răspunde
    • Dar când va impune primarul toma, ca angajatii urbis setv să plece cu mașinile acasă la sfârșitul programului sau să le folosească in weekend etc???am mai scris acest comentariu dar reporterul care ține cu aceste instituții, l a șters si nu am primit răspuns. Mulțumesc!

      Răspunde
  • Scrie si in preambulul hotararii, si in raportul de specialitate. Masura e luata pentru ca s-a modificat legea (acum multi ani), nu ca au gandit in folosul comunitatii consilierii si primarul. Au armonizat hotararea veche si anacronica cu art. 2 (si 4), alin. 1 din OUG 41/2016, pentru ca cerintele stabilite erau complet ilegale.
    Ca sa explic strict cazul de fata, Primaria nu are dreptul sa solicite documente pe care tot ea le elibereaza (art. 4, alin. 1). Doi, Primaria este obligata sa accepte si in format electronic, doar certificate conform cu originalul si nu legalizate, documentele necesare (art. 2, alin. 1).
    Practic, consilierii si-au asumat la ultima sedinta prostia derulata in ultimii 8 ani (de cand e Ordonanta de guvern). Destept Toma aici, are 1-0!

    Răspunde
  • PRIMARIA IN FRUNTE CU ARHITECTUL SEF TOMITA NU SUNT IN STARE SA TERMINE CE AU INCEPUT DE 3-4 ANI ADICA PARCARILE DIN DOROBANTI ZONA BLOCURILOR 33

    Răspunde
  • Și ce facem cu cei care nu au plătit impozit de 20 de ani și au la întreținere câte 20.000 de lei?! E normal sa ocupe locul de parcare care s-ar fi cuvenit unuia cu datoriile plătite la zi?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.