Propunerea apare în proiectul de transformare a Bd. Bălcescu

Imaginea cu pasarela circulară de mai jos a apărut azi pentru prima dată pe site-ul Primăriei Buzău.

În cadrul dezbaterii publice de transformare a Bd. Bălcescu în arteră exclusiv pietonală.


Prin intermediul pasarelei, buzoienii ar putea trece pe deasupra Bd. Mareșal Averescu între Crâng și Bd. Bălcescu (și viceversa).


Discuția despre 1) pasarelă și 2) transformarea Bd. Bălcescu sunt consecințe ale posibilității accesării de către Primăria Buzău a unui proiect de câteva milioane de euro de modernizare a Bd. Bălcescu și a străzilor perimetrale.

Și această imagine, cu a stradă exclusiv pietonală apare în cadrul documentației prin care s-a inițiat noul PUZ

Buzoienii își pot exprima părerea despre acest proiect:

1) printr-un email la viorelcernat@primariabuzau.ro sau

2) prin participarea pe 16 octombrie la ora 12.00 la noul sediu al Primăriei Buzău (fostul Bazar)

Evident, proiectul eliminării circulației rutiere pe acest sector din Bd. N. Bălcescu va avea opinii pro și contra. Împotrivă vor fi unii dintre șoferi pe motiv că rutele alternative vor deveni mai aglomerate, pentru vor fi buzoienii care preferă mersul pe jos și cu aplecare spre ecologie. Rămâne de văzut, la final, care parte va avea câștig de cauză.

Anut-presa

Citește și:

loading...

34 de comentarii la „Propunerea apare în proiectul de transformare a Bd. Bălcescu

  • Aplecare spre ecologie ? Poluarea industriala și războaiele din Ucraina și Israel, plus testarea armelor nucleare de către forte armate deținătoare de astfel de muniții, acolo este adevărată poluare.

    Răspunde
    • Buna ziua.un project habarnist. Motivation citi dintre catatonic au mers in Amsterdam primarul a fost dar architecture este hau hau unu fa nene un project cu centrul la primarie si apoi casa de paianjen..primele 5 cercuri pietoni . .in afara orasului centre comerciale Asa hei rup noi desenam si nu gindim bine ca aveti banii

      Răspunde
  • Ceva mai urat arhitectonic rar vezi.In loc sa pui în valoare întrarea în Crâng,oricum obturata de corturi,terase,vii cu toboganul asta de prost gust.Inspirat ar fi sa cobori pe asa zisa pasarela direct în terasa lui Burada,măcar asa sa i se umple și lui carciuma aceea hidoasa.

    Răspunde
  • Nu ar fi mai bine ca la intrarile in Buzau sa se amenajeze parcari mari si de acolo sa luam Autobuzele, Bicicletele sau de ce nu, chiar sa mergem pe jos in acest minunat Oras-Comună. Inchideti toate strazile si sa facem miscare, ca oricum in 40 min. de mers pe jos faci Orasul- Comună de la sud la nord sau de la est la vest. (Oras Inchis)

    Răspunde
    • Asta a rămas ultimu lucru ce trebuie făcut în oras..Trecerea de pietoni de la Avantaj,stâlpul mutat la câțiva metri sau suspendat canalizarea care nu o au orășeni la case astea nu le-ar gândi nimeni…

      Răspunde
    • Adrian, chiar daca esti sarcastic, in definitiv ideea ta este foarte buna si este de fapt o realitate pe care am trait-o. Nu iti cunosc varsta, insa acum 30 de ani, oamenii chiar asta faceau in acest oras. Mergeau atat cu autobuzul, cat mai ales… pe jos. Si sa stii ca a facut mult bine acest mers pe jos. Timpul trecea altfel atunci, parca se faceau mult mai multe lucruri. In realitate, timpul se scurge la fel, insa il percepem altfel. Totul din cauza stresului pe care de cele mai multe ori ni-l cauzam noi insisi. Nu ai observat niciodata ca daca nu te grabesti disperat cu ochii din secunda in secunda la ceas, parca ai timp mai mult? Totul depinde de noi, iar mersul pe jos ajuta mult starea de spirit. Si nu, nu sunt vreun pensionar care nu vrea decat alei pietonale si umbra la orice pas. Nu merg pe jos nici pe departe cat ar trebui, dar macar admit ca mi-ar face bine daca mi s-ar impune intr-o oarecare masura, daca eu nu fac alegerea sanatoasa voluntar. Iar Buzaul chiar poate fi strabatul lejer la pas, intr-un timp foarte scurt, daca nu esti la munca si trebuie sa ajungi dintr-un capat in celalalt.

      Răspunde
      • Despre produsele pe cartelă ce ne puteți spune, din aminitirle dvs? Haideță cu idei proletare, că s-a dat drumul la robinet, nu e păcat de moment?
        Un mic P.S.: oamenii circulau din A în B, până la 22.00, pentru că doar punctele A și B existau. Sâmbăta se muncea până la prânz. Nu erau mall-uri, nu erau piețe, nu era fitness. Oamenii nu își înscriau copiii decât la școlile arondate, ca atare copiii mergeau pe jos. Cumpărăturile se desfășurau rapid, că nu aveai ce să cumperi. Forța de muncă era ușor de identificat, întrucât exista un singur program, respectiv de 8 ore sau în schimburi clare, pentru că nu existau afaceri private cu tipicuri de funcționare diferite. Dacă nu erai pensionar și te plimbai pe străzi în timpul care era program de lucru, erai luat la întrebări și dus.
        __________________________________________
        Să pui egal între nevoile și regulile sociale de atunci cu cele de cum e… sublim, e ”FRUMOS” parcă îl și aud pe domnul tovarăș primar. Problema e când se și aplică această gândire, că iese haos. Sau comunism de tipul anilor 80, în capitalismul anului 2024. Ce se poate întâmpla oare rău din asta? :)))

        Răspunde
  • Cum sa faci asa ceva? Pana unde poate merge gulagul UE cu complicitatea politicienilor locali? Cum sa inchizi traficul pe o artera importanta din oras? Sunt deja trotuare generoase, pomi, chiar nu au loc pietonii?
    Daca deschide canale de comunicare, stim ca o face sa isi bata joc de noi, ca nu a tinut niciodata cont de parerile noastre si a iesit dezastru peste tot. O face ca sa se acopere, sa spuna ca ne-a intrebat. Sa faca un vot si asa afla, are curaj? Nu cred, ca ar muri proiectul din fasa.

    Răspunde
    • Mergi la Cochirleanca ca acolo ai loc pentru mașina cat vrei! Nu te ține nimeni cu forța în oraș! Cine nu se poate adapta e liber să ne părăsească ! La țară e cel mai frumos! Poți parca , arunca gunoiul, tăiat copaci , crescut găini ! Faci ce vrei ca nu te caută nimeni! Nu mai zic de BMW uri! Alea de 200o de euro care merg noaptea cu 100 la oră pe Balcescu , Unirii! Numai absolvenți de Clondiru sunt la volan!

      Răspunde
  • Este clar ca se va ajunge la un blocaj total al traficului. Toate mașinile din zona cring și unirii vor ajunge pe o singura strada și anume Spirul Haret, care sigur va deveni cu sens unic pentru a putea prelua un asemenea carnat de mașini, care ar trebui sa iasă dintre blocuri și cum în Bălcescu nu se poate, faceți singuri calcul pe harta, pentru cine stie sa privească… unde este singura ieșire ? Dacă Bălcescu se închide complet, un eventual incendiu, pe unde ar avea acces pompierii? La ce carnat de mașini este acum pe Unirii și Spiru Haret dimineața și la prânz cu elevii, pai sa vedeți de nu vindeți și mașinile electrice ca oricum pina veți ajunge printre blocuri sau prin zona respectiva vi se termina și pachetul de tuburi umplute cu fan sau fiecare cu ce aroma are.
    Da măcar sa ne spunem părerea dacă ne pasa , mai ales ca ni se cere părerea, poate ca de data asta se va tine cont și de părerile oamenilor care locuiesc în zona.

    Răspunde
  • Alta hidosenie urbanistica!
    Sa se faca Referendum cu locatarii din cartierele limitrofe !

    Răspunde
  • Toboganul ala arata ca o o instalatie industriala. In general am observat ca oamenii evita pasarelele, preferand sa treaca fie la nivelul solului sau prin pasaje. Imi inchipui ce hidosenie ruginita va fi in 3 ani de la punerea in functiune.

    Răspunde
    • Tipic pentru Buzău.
      În loc să se simplifice lucrurile, ei, le complică.
      În loc să extindă Buzăul spre periferie cu artere de circulație cu parcuri pentru pietoni, ei complică și mai mult situația așa cum au făcut pe Unirii cu acele garduri strâmbe puse în mijlocul bulevardului.
      Felicitări! Așa alegători, așa aleși. Baftă!

      Răspunde
  • UNA PROIECTU SI ALTA LUCRAREA SI CEVA BACCISI LA PARTID PSD DE CAFEA APA MINERALA ASA SE SE POARTA CUM A FOST SI PE UNIRI UNDE TREBUIA SCUAR CU VERDEATA SI COPACI DE PE PLATOUL DACIA DAR SAU PUS LA GHIVECI

    Răspunde
  • Imi cer iertare, am facut un comentariu hazardat.
    M-am gandit mai bine. Sa se faca! Oamenii merita! Votantii merita! Mi-am dat seama ca eu nu trec pe acolo cu masina decat o data la 2-3 luni, ca n-am ce cauta, deci ce ma doare pe mine? Sa le dea la fraieri ce au votat, cu varf si indesat. Sa-si duca masinile in carca, sa se descurce, hai, hai sa va dea domnul primarele UE, haideti la UE!

    Răspunde
  • Ți-am fi recunoscători, dragul nostru Fane, dacă ne-ai pune la dispoziție și o traducere în limba română a postării tale…

    Răspunde
    • Baragladinele nu se dezmint…. și-au luat orașul pe persoană fizică,răzbunare că nu pot pune „mâna” pe pădurea Crâng.
      Nea’ ziaristul(!) poate publică și comentariile care nu aduc osanale partidului.
      Cei care au stat în casă și nu au ieșit la vot să suporte toate măgăriile făcute de acești inculți.

      Răspunde
    • INSEAMNA CA AI FACUT ROMANA CU FEMEIA DIN GARA DE NORD SCOALA BOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS IITULE

      Răspunde
  • Domnule eu nu înțeleg altceva. De ce trebuie o pasarela circulara (și mai ales după acest model) dacă Bălcescu este pietonal? Și ce facem cu bicicletele, trotinete persoanele în vârstă etc. Cum vor urca cei cu scaun rulant?Le punem sa urce la cam pe la etajul 2 ( cam asta cred ca va fi înălțimea)? . Nu ar fi mai bun un pasaj pietonal cu rampa?

    Răspunde
  • Toti ne tot punem intrebari si comentam….
    A transmis cineva din cei care au postat pana acum punctul de vedere catre primaria Buzau? Este si o adresa de email mentionata acolo… „viorelcernat@primariabuzau.ro”.

    Răspunde
  • Problema cu pasarela mi se pare o aberație atât d.p.d.v. arhitectural (se obturează intrarea în frumosul Crâng, iar ideea arhitecturii tip industrial merge prin alte locuri, eventual spre Drăgaică) cât și social (părinți cu copii, bătrâni, persoane cu handicap etc.. ) plus tendința (firească ) a omului de a circula pe pământ! Ca unul care merg des p-acolo, cred că cea mai importantă problemă este sistematizarea și asfaltarea acestui bătrân (deja ) cartier, cu observația că sunt necesare mărirea gurilor da canal, înălțarea trotuarelor pentru ca mașinile să nu mai stropească copiii și elevii de la grădinițe și cele 2 școli ), noi borduri … Personal, cred că soluția de până acum (sâmbăta și duminica pietonale) a fost viabilă. E necesar și traficul auto – singura problemă fiind măsuri aspre pentru cei ce-și testează caii-putere ai mașinilor și motocicletelor după orele 21… Vă mulțumesc !

    Răspunde
  • te ichini cu 10 maini ! oribil ! sa NU inchida bulevardul ! ca mai si muncim…nu numai ne plimbam… si asa sunt disponibilizari in masa … vai de orasu asta..

    Răspunde
    • Sa il inchida, ca asa ati votat, asa meritati! Nu va mai tot plangeti atat, fiti barbati si asumati-va!

      Răspunde
  • Asta-i situatia. La Buzau poti sa Tintesti, dar la Tintesti nu poti sa Buzau.

    Răspunde
  • bataie de joc la adresa bunului simt. nu sunt zone de descarcare a circulatiei, o sa se ajunga in orasul asta nici la spital sa nu mai poti ajunge in timp util ca nu mai ai pe unde. si brusc buzaul devine oras inchis, in cel mai fericit caz doar de tranzit.

    Răspunde
  • SUNTEM IN 2024!NU NE MAI PLIMBAM CU TRASURILE! SA SE LASE BULEVARDUL DESCHIS TRAFICULUI RUTIER CA ORICUM SUNT BLOCAJE! NU MAI STIU CU CE PROIECTE „SOFISTICATE” SA APARA DEOARECE COTIZATIA LA PARTID E PE MASURA! TREBUIE SA MAI SI MUNCIM!

    Răspunde
  • creare peisaj urban captivant in Mun. Buzău ? Asta-i peisaj urban captivant ? hidosenia asta ?
    Mai aveti multe idei „captivante” ?

    Răspunde
  • TRAIASCA TOTI IUBITI LUI TOMEL CARE AU VOTAT INPREUNA CU PENSIONARI VOTANTI TOT AI LUI TOMEL URAAAAAAAA PSD SA SE OFILEASCA PETALELE

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.