VIDEO. Ce se întâmplă când intră în depășire

Imaginile sunt de ieri, pe șoseaua către Buzău dinspre Gălbinași.

Șoferul unui cap tractor intră în depășire, dar colegul face un gest nu doar urât, ci foarte periculos:


Imaginea a fost postată pe Info Trafic Buzău cu un comentariu foarte potrivit:

„Acel moment când ai ambiție de fier”

Din astfel de prostii ale unor șoferi cu ceva probleme la mansardă apar accidente grave care nenorocesc familii întregi.

Citește și:

loading...

12 comentarii la „VIDEO. Ce se întâmplă când intră în depășire

  • Asa, si ce s-a intamplat mai exact?
    Ala fara semiremorca s-a bagat cu 90 km/h in depasirea celui cu semiremorca, acesta mergand tot cu 90 km/h. Evident ca depasirea era imposibila.
    Daca insa cel fara semiremorca avea mai mult de 90 km/h devine interesant pentru ca ar trebui identificat si verificate inregistrarile tahografului, poate ramane si pieton in timp ce plateste amenzile.

    Răspunde
    • Legea spune să nu accelerezi când te depășește alt vehicul.
      Este condus agresiv.
      Și tu faci așa în trafic?

      Răspunde
      • Nu cred că ăla depășit avea atâta pedală. Și cum demonstrezi în cazul de față că ăla de este depășit a accelerat? Și în lege nici nu spune că trebuie să frânezi când ești depășit. Celălalt începe o depășire pe linie continuă și aproape să o termine tot pe o linie continuă.

        Răspunde
      • Intotdeauna fac asa!
        Ba tu intelegi ceva din ce se vede in imaginile alea? Unde vezi tu ca cel depasit accelereaza? Masina care filmeaza se apropie de camionul depasit in cel ce acela care depaseste se departeaza. Dar realizeaza ca s-a bagat ca prostu’, ca vine masina din fata, pune frana si se retrage de unde a iesit.
        Nu-i de mirare ca Buzaul este cum este si se intampla ce se intampla daca e plin de oameni ca de-al de tine.
        Serviciul Rutier Buzau ar trebui sa se autosesizeze, sa il identifice pe cel ce incearca depasirea si sa-i faca, impreuna cu ISCTR, controlul cuvenit. Bine, astia nu au timp ca sunt ocupati sa stea cu radarele in boscheti dar asta e cu totul si cu totul alta discutie.

        Răspunde
        • Iartă-mă pe mine!
          Dacă ăla a ajuns paralel cu mașina pe care încerca să o depășească oare șoferul care era depășit a respectat legea și nu a accelerat? Da sau nu!
          Așa sunteți voi șmecherii…
          Voi știți, voi vă descurcați in trafic. Noi ăștia care respectam legea suntem vai de noi, șoferi de duminică. Voi, piloți!
          Off!

          Răspunde
  • Portiunea aia de linie intrerupta are 300 m si este la 3-400 m dupa iesirea din Galbinasi. Pentru o depasire e nevoie de cel putin 20km/h in plus. Pare ca autotrenul circula cu 70km/h, astfel incat capul tractor a depasit legal, cu 90km/h? Nicidecum, si nici nu avea vreo sansa sa o faca, tinand cont de lungimea autotrenului, de viteza legala si de distanta in care se poate efectua manevra.
    Dle Tereaca, intre Bz si Galbinasi (10 km) sunt peste 20 de cruci, cel mai bine se numara iarna-primavara, cand nu e verdeata. Drum relativ drept, aproape plan (fagase multe, f periculoase pe uscat dar mai ales in conditii de carosabil umed), cu multe intersectii neamenajate cu drumuri secundare, si foarte multe balarii majoritatea anului (exceptie cateva saptamani cand le tund cei de la Drumuri). Se infig in capete de podete si mor, nu se asigura la schimbarea sensului, fac accident si iau foc (agenul de paza in intersectia cu Verguleasa), accelereaza si pierd controlul (motociclist si pasagera morti acum vreo 3 ani), prin localitati se circula cu viteza (mai ales tirurile din Ucraina, dar nu exclusiv), aproape nimeni nu semnalizeaza, pe la Bentu si Cilibia zboara masinile de pe sosea direct in curti etc.
    Cel mai important lucru e ca Politia nationala șade frate, Șade și privește, din poziție staționară, și așteaptă, la radar. Ei nu amendează administratorul drumului, nu solicită remedieri ori să le dispună măcar. Morții din accidente li se datorează mai mult decât lipsa drumurilor. Neregulile in trafic nu inseamna DOAR viteza, dar cine sa auda dintre atatea ”table”!!!

    Răspunde
  • Eu am mai comentat odata ….ca soferi de tir ….sunt soferi de tir ca altceva nu ii duce capul.
    Nu toti ..dar cel putin 85 % dintre ei …..niste muraturi sociale .

    Răspunde
  • Sunt 2 cazuri aici:
    1.- soferul autotrenului circula cu viteza sub 90km/h, situatie in care capul tractor ar fi putut efectua depasirea, daca autotrenul nu ar accelera, iar in cazul de fata vina apartine conducatorului auto de pe autotren;
    2.- Soferul autotrenului circula cu viteza de 90km/h, situatie in care autotractorul nu ar trebui sa se angajeze in depasire, iar aici vina apartine soferului de pe capul tractor.
    Din filmare se vede cum capul tractor reuseste sa se angajeze in depasire pana la un anumit moment dat, dupa care se retrage pe pozitia anterioara.
    Singurul lucru care imi vine minte este ca bizonul de pe autotren a accelerat la momentul cand capul tractor se afla deja in depasire…
    Nu as vrea sa fiu in pielea conducatorului auto care venea din sens opus si care la un moment dat a vazut doua autocamioane ruland in paralel catre vehicul in care se afla…

    Răspunde
  • In ipoteza in care viteza maxima a acestor autovehicule este de 90 km/h, atunci cel care urma sa fie depasit, a accelerat. Daca aveau aceeasi viteza, este clar ca cel din spate nu avea posibilitatea sa se bage in depasire. Totusi, se vede foarte clar faptul ca atunci cand se pregateste sa intre in depasire cel cu capul tractor, avea viteza mai mare, dar apoi nu reuseste sa avanseze, tocmai pentru ca cel depasit nu a pastrat viteza initiala. In astfel de cazuri, chiar daca legea spune sa nu accelerezi, cel mai bine este sa reduci viteza pentru a-l lasa pe cel din spate sa treaca. Din moment ce a ajuns in spatele tau, este clar ca merge mai repede decat tine. Cu ce te incalzeste ca-l tii pe ala nervos si frustrat de strazile cu o singura banda pe sens, in spatele tau. Dar romanii ai probleme grave la mansarda si prefera sa moara decat sa lase sa treaca unul grabit. Accidentele nu se intampla din cauza vitezei, ci din cauza infrastructurii si a neatentiei si riscurilor celor care cedeaza nervos. Si nu ii inculp pe cei care merg cu viteza legala, ci pe aia care merg cu 70 cand limita este de 90. Oricat de rabdator ai fi, nu are cum sa nu te irite astfel de cazuri, mai ales in zone unde nu poti depasi aproape deloc din cauza infrastructurii si a aglomeratiei. In afara sunt accidente mai putine doar din cauza ca au cel putin 2 benzi pe sens, nu pentru ca sunt mai prevazatori sau mai cu mot.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.