„Noi am făcut treabă bună! Dar asta e! Ghinion!”

Desant în această seară al muncitorilor de la Strabag pe strada Transilvaniei:


Între angrouri și rond, de câteva zile, asfaltul s-a făcut copaie. Pe mijlocul drumului. Asfalt de 18 cm grosime.

Lucrarea fiind în garanție, cei de la Strabag au venit în această seară să descopere cauza:


Din păcate, ipoteza cea mai rea s-a confirmat după nici cinci minute.

Cupa excavatorului a dat asfaltul la o parte și, imediat, a tâșnit apa:

„Uite! Acolo! Deja se vede apa!”, a arătat unul dintre muncitori


Prezența apei e pusă de muncitorii de la Strabag pe faptul că la 4 metri dedesubt, conductele de canalizare fie s-au spart, fie s-au forfecat la îmbinare. În timp, apa a măturat stratul suport, iar asfaltul, fără o bază solidă, s-a lăsat la trecerea camioanelor.

„Asta e! Ghinion! Noi am făcut treabă bună, dar ce să-i faci. Se mai întâmplă”, au concluzionat muncitorii de la Strabag.

Ce păcat! Uitați-vă și dvs., ce grosime are asfaltul de pe str. Transilvaniei! 18 cm!

Din păcate, repararea conductei magistrale de canalizare presupune o lucrare de amploare, cu săpătură adâncă de aproape 6 metri.

Și cu restricționarea, să sperăm că nu și cu blocarea, traficului de pe str. Transilvaniei pentru mai multe săptămâni.


UPDATE, vineri ora 10.00: Din fericire, nu e vorba de canalizare, ci de o țeavă de apă. Intervenția va fi mult mai simplă, nu e nevoie de o săpătură de amploare cum s-a crezut inițial.

Citește și:

loading...

19 comentarii la „„Noi am făcut treabă bună! Dar asta e! Ghinion!”

  • La noi nici apa nu se comportă ca în alte părți. În mod normal se supune gravitației. De la 4 metri se duce în jos. Aici urcă spectaculos atrasă de „bolarzi”.

    Răspunde
  • 1. Transilvaniei e facuta in batjocura, e toata numai denivelari.
    2. Apa se duce in jos, nu in sus.
    3. Minciuni si propaganda, nimic altceva.

    Răspunde
  • Peste 200.000 euro ne-au costat remedierile in „garantie” de pe Unirii Sud. Asta ca sa fie clara treaba cu Strabag si primaria lui Toma.
    Asfaltul, si de 1 metru daca e grosimea, daca baza e facuta la perfectie dar pe „genunche”, se lasa.
    _________________
    Pacat de cum se simt acum buzoienii care i-au ridicat statuiță primarului supranumit ”Bine că face!”!
    _________________
    Al. Industriilor este mai rau decat inainte de ”modernizare”, asteptam firma ghinionista a Strabag si pe acolo, sa refaca de la ZERO!

    Răspunde
    • Asta cu „e mai rău ca inainte” de la ce partid vine ca propagandă negativă ?
      „Înainte” era un drum vai de el, cu tiruri parcate pe prima bandă, să nu uităm de unde am plecat.

      Răspunde
      • Canalele (capacele) sunt toate peste nivelul asfaltului, sar cand treci peste ele, cu zgomot.
        În capătul de la Metalurgica e mereu haos din cauza invenției cu unirea benzii normale in aia de transport public, unde autobuzele mai si intorc pe linie continua, ca atat s-a putut… de nici de explicat nu e chiar usor.
        Banda ”unica” nu mai are niciun popisor sau suport pentru ei (rahaturile alea portocalii).
        Banda unică este goală și utilizată de către mașini, nu doar de autobuze, care trec r a r si pe gol (cum circula majoritatea).
        Pistele de biciclete încep, parcurg sau se termină în: pereți, izlaz, hârtoape sau nimic. Vara nu am văzut mulți bicicliști (să nu zic niciunul), poate la iarnă vor da buluc, au curbe strânse de luat.
        Parcarea era interzisă și înainte de anul ăsta, primăria nu-și făcea treaba și nu dicta poliției să ia măsuri (tip de 7 ani sub Toma). La fel și pe Șos Brăilei. Să faci un merit că 7-8 ani nu s-au respectat legile și brusc da, e foarte trist să o treci la capitolul realizări totuși, nu crezi?
        Carosabilul este tot numai valuri.
        Circul zilnic prin zona industrială, nu visez.
        L-am votat pe Toma de două ori.
        Am fost si sunt simplu membru de partid, de prin 97. Al unui singur partid. Care? PSD, amice.
        _________________________________________
        Păcat de argumentul aruncat de către reporter în discuție, e de toată jena, fără nicio referire la situația reală ci la nu știu ce posibilă și visată ură de partid. Trist, ”bengalezule”, trist!

        Răspunde
        • 1) Știu dragă MT că e greu. Înțeleg suferința. Propaganda negativă n-a ținut, în ciuda tuturor eforturilor. Tot Toma a ieșit primar, cu un scor neașteptat de bun inclusiv pentru el. Puteți continua, poate data viitoare mai scade un procent, două.
          2) NU zice nimeni că a ieșit perfect, dar să spui că e mai rău ca înainte e absurd. Eu nu circul in fiecare zi, cam la o saptamana, si de fiecare data cand trec apreciez ce s-a făcut și zic multumesc. Așa fac cel mai probabil 90% din buzoieni.

          Răspunde
          • Fratiuer, las-o-ncolo de vrajeala cu „scorul neasteptat”. E jenant. Actualul primar a luat mai putine voturi decat in 2020, cand au fost niste alegeri de tot rahatul. Asta spun cifrele, cine nu pricepe cifrele ori are vederea viciata ori nu are putere de intelegere.
            Ca a iesit primar….n-a zis nimeni ca buzoienii sunt destepti, asa-i? Si nici „opozitia” nu s-a intrebuintat. Nici nu avea cine, marele alb ajungand la pe-ne-le fix pentru a fi sacrificat dupa blaturile evidente. Ironica asta cu „marele alb” si „sacrificat” dar cam asta-i viata politica buzoiana.
            Cat despre „ce s-a facut”….”s-a facut” doar poluare, praf, aglomeratie, ura, scandal si multe milioane de euro. Cu mentiunea ca milioanele de euro au mers in alta parte, nu spre cei care s-au bucurat de poluare, praf, aglomeratie, ura si scandal.
            Titel de la Maracineni, asa cum e el, este cu ani-lumina deasupra actualului primar al Buzaului si un exemplu de buna-practica in ceea ce priveste administratia locala. Si va fi cat vor trai amandoi, primarului Buzaului dorindu-i viata lunga la pensie.

            Răspunde
            • Da, n-a mai luat 30 de mii de voturi, a luat 29 de mii. O scădere groaznică. Mult succes cu propaganda negativă. Sunt convins ca data viitoare va lua 28 de mii. Încet, încet, poate îți iese.

              Răspunde
            • Vezi că în aceste zile se mai asfaltează 12 străzi de pământ în oraș. Du-te la oamenii ăia să-i întrebi cum e cu praful și noroiul. Din fericire, oamenii fac diferenta între realitatea pozitivă și propaganda ta negativă.

              Răspunde
              • Nu există propagandă negativă, dar aici e vorba de gura păcătosului. Exista realitate si realitate interpretata intr-un sens care convine la un moment dat. Asa e la manual.
                Cati km si ce latimi au acele strazi? Ultima data au facut credit pentru strazi si fundaturi in suma imensa de 1400 de metri lungime, in vreme ce o amarata de Independentei au lasat-o la urma urmelor. Deci, cand vorbim de administratie, nu facem literatura, facem prezentare de cifre si le explicam tot cu cifre.
                ______
                As aprecia daca ai posta mesajele, sa nu vorbesti doar tu, zice lumea altceva dupa aia despre noi 🙂

                Răspunde
                • Realitatea e că Toma a fost votat de 67% și 29 de mii de buzoieni. Știu că nu-ți convine, dar n-ai ce face. Cifre, realitate, nu vorbe.

                  Răspunde
                  • Omule, ai un fix? Unde ai vazut ca ma oftic eu ca e Toma primar? Discutiile despre rezultatul votului sunt sterile intotdeauna, le evit. Ma deranjeaza dezastrul din administratie, facut de oricine, inclusiv de el (de vreo 5 ani de cand s-a apucat sa faca frumoase prin oras). E vreo problema?
                    Cifre in ADMINISTRATIE, alea conteaza pentru mine, politica e pentru submediocri, azi. Nu prea intelegi intrebarile!!?

                    Răspunde
                    • din pacate calitatea angajatilor din administratie, care ar trebui sa-si faca treaba, e data de ……. las la latitudinea fiecaruia sa completeze cu ce doreste.

            • N-a fost niciun blat. Doar ca oamenii sunt isteti si nu candideaza impotriva lui Toma să nu se facă de râs. Carcotesc și ei din cand in cand, dar cand e vorba sa candideze se retrag elegant.

              Răspunde
    • Pe Unirii, sensul către Mărăcineni, cu vreo 10 metrii până în intersecția cu strada Patriei s-a lăsat asfaltul destul de binișor pe banda unu. Noi proști că dăm prin gropi. Al. Industriilor a fost o eroare din proiectare și până la execuție iar recepția nu trebuia să fie făcută și aprobată darea spre folosire.

      Răspunde
      • Bă cocalare tu realizezi ca esti analfabet? Vorbesc serios de data asta!

        Răspunde
    • Ia mergi tu mă la Gheboaie la tine și stai acolo pe uliță dacă e mai rău ca înainte! Nu ți-e rușine bă cocalare să mănânci bomboane? Tu crezi ca lumea e proasta și nu vede ce sa făcut? Sau ca se face în fiecare zi câte ceva? Păi de aia luați mă 6% la alegeri! Ca sunteți ticalosi! Una e sa critici și alta e să fii ticalos! Transilvaniei era o mizerie, stradă ca în Africa Centrală papagale! La fel și zona industrială, plină de gropi, șanțuri, cu mașini și tiruri parcate de-a valma peste tot! Nu mai zic de Unirii, care nu mai avea trotuare pe care să poți merge fără să-ți rupi picioarele! Dar de la niște coclenderi analfabeții, grobieni , parveniți nu ai ce să ceri! O să urlați sărăciilor până o să dispăreți ca PNTCD – ul!

      Răspunde
    • Lucrarile nu sunt la un standard foarte bun. Este clar si nu poate exista argument care sa contrazica asta. Capacele de la canale nu sunt la nivel, in special pe Aleea Industriilor. In restul orasului situatia este mai buna. Prefer sa o iau prin cartierul Posta ca sa ajung in Mihai Viteazu, chiar daca drumul este prost, tocmai pentru ca m-am saturat de capacele alea nenorocite, ca trebuie sa faci slalom. In rest, situatia nu sta deloc mai rau decat era. Adevarul este la mijloc. Pe Transilvaniei, de la bere spre Vernesti, este aproape imposibil sa mergi pe banda de langa bordura pentru ca iti rupi splina. Stiu, scapi de pietrele de la rinichi, dar se rupe orice altceva. Dar, pentru ca exista intotdeauna un … dar… eu nu l-as incrimina pe primar, ba dimpotriva. Cred ca nu are pur si simplu cu cine sa faca aceste lucrari. Legislatia este in favoarea constructorilor, care la randul lor duc lipsa mare de meseriasi. Mie mi-au placut toate lucrarile facute de Troia. Asadar, per total, este mult mai bine decat inainte, departe de a fi perfect, insa este un punct de plecare. Altul decat dezastrul de dinainte. Intrebarile mele ar fi pentru domnul MT: cine credeti ca ar fi fost mai bun decat Toma? Unde in Romania ati vazut dumneavoastra lucrari de calitate? Ca idee, doar ce am fost prin Brasov, si au si ei probleme cu capacele de la canale.

      Răspunde
  • Cât de parșivi și mincinoși pot fi unii!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.