Mult de lucru, trebuie scoasă placa de beton
După pauza luată de Sărbători, muncitorii de la Urbis Serv au revenit la lucru.
Prima stradă nouă de care s-au apucat se numește Narciselor, pe tronsonul care face legătura între str. Transilvaniei – Crinului – Democrației:
E mult de muncă, întrucât strada n-a avut niciodată asfalt, doar o placă groasă de beton care după zeci de ani s-a deteriorat:
Solicitare din partea a mii de șoferi
Mii de șoferi din Buzău, de care administrația și poliția rutieră nu vor încă să țină seama, susțin că foarte util pentru traficul din Buzău ar fi crearea unui flux rutier pe traseul str. Transilvaniei (magazinele sătești) – str. Crinului – str. Narciselor – str. Mioritei (dublu sens/sens inversat) – Șc. nr. 1 – Bd. N. Bălcescu.
Avantajul mare ar fi deblocarea Bd. Unirii pe tronsonul str. Transilvaniei – Bd. N. Bălcescu întrucât șoferii care vor dori să ajungă pe Bd. N. Bălcescu vor folosi str. Mioriței.
Citește și:
Mi se pare putin amuzant cum redactia tot rostogoleste ideea asta cu dublu sens, insa nu am vazut niciun sofer sa propuna asta. Am vazut in schimb propuneri sa se inverseze sensul unic, idee ce mi se pare de mai mult bun simt si nu o gasesc aici.
Coada se va muta in intersecția cu Bulevardul. Majoritatea oamenilor normali înțeleg ca daca eliberezi un tronson de stradă il vei aglomera pe următorul.
Nu exista solutii. De la eliberarea bulevardului Unirii totul a fost in cascada si nu mai poate fi remediat.
Dar na, putem încerca, nu costa nimic sa pui un semn.
Daca am reveni la modalitatea de circulație si sensurile de mers de dinainte de 2010, fără rond la pod la dragaica, fara rondul de la
avion sau semafoare cu buton si alte sensuri unice, probabil vom avea o imagine reala a modalității de optimizare a traficului buzoian.
Pana atunci cred ca orice schimbare este nepotrivită, cu atât mai mult cu cat abia se obișnuiesc soferii cu noile rute si ii buluceste iarasi.