Moment important pentru marele pod de la Buzău
Se poate trece cu mașina dintr-o parte în alta pe marele pod de la Buzău (1,36 km):

Evident, traficul nu este permis publicului, dar mașinile celor de pe șantier o pot face.





Estimarea este că în aproximativ două luni marele pod de la Buzău va fi gata, moment în care se va inaugura întreg lotul 1 al autostrăzii Buzău – Focșani din A7.
Ca acest lot să aibă utilitate trebuie ca și turcii de la Nurol să inaugureze bretelele nodului Buzău Est care să facă legătura între A7 și DN2B (șoseaua Buzău – Brăila).
Citește și:
Păi, săptămâna trecută nu s-a turnat beton că au fost temperaturi scăzute, săptămâna asta e pauză, inventează tot felul de motive să o „scalde” și o tot amână așa cu podul ăsta, până o rămâne ultimul de făcut, că întreaga autostradă de la Dumbrava și până la Siret, va fi gata demult. Se întâmplă altceva și Umbrărescu o tot dă „pe după vișini”, de parcă e secret… Sau poate statul a cam uitat să facă plățile… De aia o fi fost și săptămâna trecută Pinocchio Grindeanu pe aici și pe la bulgăroii de pe lotul 2, să le mai promită ceva, mințindu-ne „frumos” pe noi, ceilalți. În ritmul ăsta mai circulăm noi pe mult lăudata autostradă, la „pulivară”… Mulțumim pentru „implicare”! Băi și ce frumos începuseră și ce bine mergeau treburile… până aproape de Sărbătorile de Iarnă, după care, gata, s-a rupt filmul. De la începutul anului se tot fac că lucrează, statul probabil se face că îi plătește și în continuare se moare la greu pe DN2. Halal să ne fie!
Si eu cred acelasi lucru…sunt in plop cu banul..nu vezi disperare cu titluri de stat Fidelio si nu mai stiu cum..anunta peste tot ca statul vinde cu 7-8% dobanzi pe an…dar din pacate nu aduna cat trebuie. Iar fondurile PNRR pe autostrazi, conditionate de reforme, ar fi cam ..blocate tocmai din cauza reformelor nefacute. Asa ca facturile sunt taraganate si astia se fac ca lucreaza. De aia au si iesit cei care stiu treaba (de prin CNAIR) sa anunte ca Focsani-Bacau se face anul asta pana la Adjud, cand in contract trebuie terminat in 2025. Nu au bani nici pana la Adjud, alocand doar 900milioane din peste 6 miliarde necesare pt a finaliza tot…dar spera sa mai taie din alte parti la rectificari si sa dea aici,si ce-o ramane..imping facturile la anul…cum fac deobicei. E o sarabanda de licitatii de noi tronsoane…dar statul nu face fata sa plateasca ce e in lucru acum…iar in ritmul asta..santiere parasite va deveni ceva normal in 1-2 ani. De bine de rau inca nu s-a gripat de tot partea financiara, bine ca a ramas configuratia politica ca si anul trecut, ca nu e bine sa strici ceva care merge si da roade..dar pe termen mediu..urmeaza un blocaj..daca nu se gasesc bani.
aici gasiti informatii despre PNRR si cum nu au fost indeplinite unele cerinte gen reforma pensiilor speciale…si prin urmare se vor bloca o parte din fonduri, pana la indeplinirea conditiilor:
„Comisia Europeană va plăti doar parțial cererea 3 de plată din PNRR, după ce România nu a îndeplinit 6 jaloane, printre care și reforma pensiilor speciale ”
https://economedia.ro/breaking-comisia-europeana-va-plati-doar-partial-cererea-3-de-plata-din-pnrr-dupa-ce-romania-nu-a-indeplinit-6-jaloane-printre-care-si-reforma-pensiilor-speciale.html
am verificat si ROGOP. UMB + SA&PE nu pare ca au facturi neplatite pe santierele de autostrazi pe unde lucreaza,cel putin din ce am vazut pe 2025..doar cele emise in martie..sunt adunate in valoare de peste 250milioane de lei…inca neplatite.. dar sunt in termen,deci nu putem acuza statul ca nu a platit. deci cauza financiara, cel putin de suprafata (caci nu stim ce se intampla prin spate…poate li se spune de cat pot lucra lunar ca sa isi vada banii si sa nu intre in faliment, astfel fiind o limitare financiara a lucrarilor in care vina aparenta pica pe constructor..ca nu face si nu drege), ar fi eliminata.
Nu există (deocamdată) să nu fie plătiți constructorii de autostrăzi.
UMB a ajuns la opt mii de angajați.
Responsabilitatea plății acestor oameni, care chiar muncesc și modernizează România, e deja a statului român.
– Comisia europeană a anunțat marți (25.03) activarea procedurii de suspendare a plăților pentru ROMÂNIA. Se mai acordă plăți parțiale pentru jaloanele care au fost finalizate cu succes din cererea de plată 3 din cadrul PNRR. Era să pice avionul cu europarlamentari români, când am auzit aseară.
– Economist Intelligence Unit a evaluat România drept „democrație defectuoasă” în 2023. Din 2025, este clasificată ca un regim hibrid în spatele unei fațade constituționale.
– Implementarea programului Visa Waiver (VWP) pentru România este în curs de evaluare, operaționalizarea sistemului ESTA urmează să fie amânată până la o dată care va fi anunțată de partea americană, asta după ce Marcel anunțase că de la 1 aprilie nu mai avem nevoie de vize, iar apoi că e vorba doar de niște ”formalități”.
______________________________
Sigur că totul aparține, ca responsabilitate, STATULUI ROMÂN condus de…, doar nu tadjikistanezilor.
mda, probabil ca sunt alte probleme la podul de la BZ…legat de relocari de utilitati pe lotul vecin, parca erau niste stapi de curent etc..am vazut ca turcii de-bea de curand au inceput a contura giratoriile in descarcarea de acolo. deci nu mai avea sens sa lucreze la pod pe frig si vreme urata cata vreme nu puteau descarca in giratoriile turcilor. sunt convins ca dialogeaza intre ei si au cam stabilit in mare cand pot termina impreuna. ramane sa aflam si noi.
inteleg ca saptamana trecuta..desi ultima parte s-a incalzit si noaptea n-au mai fost temperaturi negative si se putea termina lejer placa…echipele au fost retrase. asta e situatia…daca erau platiti era gata de mult. asa ii plimba si UMB pe santierele pe unde stie ca mai poate trage bani…si nu unde e cel mai necesar, pentru a pune presiune sa primeasca rasplata muncii.
https://www.stiripesurse.ro/hotii-au-dat-lovitura-pe-autostrada-a7-au-furat-cablu-de-iluminat-paguba-se-ridica-la-peste-40000_3627943.html