Cum vrea Toma să reducă traficul din oraș. Se va aplica de joi. Are vreo șansă ?
Când a cumpărat cele 41 de autobuze din Olanda (32 normale plus 9 cu burduf), pe lângă revitalizarea Trans-Bus, primarul Toma a țintit și un alt obiectiv.
Reducerea traficului din oraș.
„Noile autobuze oferă condiții civilizate. Frecvența a crescut mult, înăuntru e curat, spațios, căldură iarna, aer condiționat vara. Sper că buzoienii vor începe să-și lase mașinile acasă și să folosească transportul în comun. Acesta e trendul în orașele civilizate ale lumii”, a precizat primarul.
Mai nou, municipalitatea va oferi de la 1 martie o altă facilitate buzoienilor.
„Autobuzele de pe rutele 5,10, 3 și 4 vor face o buclă până la noul Kaufland Sud. Îi încurajăm și în acest fel pe buzoieni să-și lase mașina acasă și să vină la cumpărături cu autobuzul. Sper și că – în acest fel – vom diminua puțin din aglomerația ce se formează în zona centrelor comerciale din Unirii Nord”, a adăugat primarul.
Citește și articolul: Precizare referitoare la transportul elevilor cu autobuzele Trans-Bus. Veste bună!
Municipalitatea vizează și reducerea numărului de mașini care ajung în oraș din comunele învecinate – prin extinderea transportului public cu autobuzele Trans-Bus.
După Mărăcineni, Săpoca (traseul 2) și Vadu Pașii (traseul 11 – cu începe de joi, 1 martie), Trans-Bus se va extinde în lunile viitoare și către Vernești, Berca, Gălbinași, Țintești și Stâlpu.
E deja în lucru procedura achiziționării a încă 30 de autobuze.
În acest fel, muncitorilor din localitățile enumerate li se va oferi posibilitatea de a-și face abonamente și de a parcurge – mai ieftin și mai sigur – drumul înspre și dinspre serviciu.
Citește și articolul: „E aproape o minune!”. Niciun drum blocat în județul Buzău! Atenție, mâine vine valul doi!
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
Cu lenea și hoția până și zeii se luptă în zadar. Cercetători străini ai fenomenului românesc contemporan au făcut constatări stupefiante. Aglomerația din marile orașe este cauzată de prezența în trafic a paraziților sociali. Jumătate din autoturisme transportă 1 sau 2 persoane din care majoritatea sunt tineri fără ocupație, fără surse de venit, care conduc limuzine scumpe. Toma și alții care vor să descongestioneze traficul aglomerat, să ceară parlamentarilor adoptarea unor legi clare și ferme pentru confiscarea bunurilor averilor nejustificate. De asemenea să ceară ANAF, Poliției și Parchetului să exercite controlul bunurilor și averilor fără just temei și ne fiscalizate. Să vedeți atunci ce liniște și ce trafic aerisit vom aveam. Nu suntem în stare de așa ceva? Suportăm ce se vede, indiferent cât vom cheltui cu alte paliative.
Cele comentate de ” TEPES VODA ” sunt corecte , tot ce solicita a constituit un proiect in PARLAMENT , , care proiect a fost RESPINS DE 90% din parlamentari . Printre cei care au rspins proiectul au fost si parlamentarii buzoieni , remarcandu-se ” marele ” MOCANU VICTOR . I-ai nea TEPES si trage-i in tzeapa ! Eu semnez mai jos .
Spre Verneștii -Miera când vom beneficia de transport Tran Buz.Va mulțumesc frumos.
E posibil in acest an dupa ce Trans-Bus va mai achizitiona inca 30 de autobuze
Pe ruta Smeeni când se va introduce autobuzele trans bus
Trebuie sa existe cerere a Primariei Smeeni
Sunt curios , in ce tara se merge la cumparaturi cu Autobuzul ??????Iti poti imagina un autobus plin de mii de sacose :))) ………… Liniile cu capat la Kaufland sunt menite pentru Transportul angajatilor magazinului sau al altor afaceri din zona .
Capătul de linie Nr 3 când se va schimba????? astfel încât locuitorii din cartier Posta și Mihai Viteazu sa nu mai plătească doua bilete pentru traseul de întors de la Kaufland sau piata????????sau sa.i păstreze traseul și la întors prin cartier Posta astfel încât să nu mai ocolească toată zona industriala …
e posibil sa-i stabileasca statie de capat la kaufland sud si in in acest fel va trece prin Mihai Viteazu fara a mai stationa.
Sunt un pic sceptic în privința autobuzelor mari .Și anume ,nu cred că se vor deplasa la intervale atât de scurte ,ca să evite aglomerația și timpii de așteptare în stații .În al doilea rând eu merg foarte rar cu autobuzul ,ca să scot abonament .Contrabalansând ,poate se va mai decongestiona traficul prin oraș ,buzoienii renunțând la autoturismele personale .
Sa interzică să mai între in oras masini non euro, euro 1 si 2 si atunci reduce aglomerația in oras , chestia menționată mai sus este legală în europa asa ca poate fi aprobată sigur , doar asa elimină aglomerația si în primu rind elimină si înscrierea în circulație a multor autoturisme care sint praf si nu merita sa circule pe drumurile publice , aceasta decizie sa fie si pentru mașinile înscrise în alta țară, iar pentru treaba asta sa scoată placheta in 2 culori care sa fie lipită pe parbriz , sa deosebească masina cu acces in oras si masina fara acces
DAR POLUAREA CAUZATA DE ACESTE MASINI/AUTOBUZE DIESEL (SCOASE DIN UZ DE CATRE OLANDEZI), NU SE SIMTE LA BUZAU???
SE VOR DEZVOLTA PLAMANII COPIILOR SA FUNCTIONEZE PE GAZE DE ESAPAMENT DIESEL
OAMENI BUNI NU VA LASATI MINTITI
BUZAUL SI ASA POLUAT SE VA TRANSFORMA INTR-O BOMBA „ECOLOGICA”
LUI TOMA II ESTE FRICA SA CEARA CONFISCAREA AVERILOR
AR FI CEVA DE GENUL
HOTII STRIGA HOTII
TOMA NU VA RENUNTA LA PRIMARIE DECAT DUPA CE SI-A ACOPERIT GAURILE ACOLO UNDE ESTE CAZUL!INCA 30 DE AUTOBUZE, VA FI BLOCAJ TOTAL IN BUZAU!
SI POLUAREA VA FI PESTE LIMITA LIMITELOR ADMISE!!!
In Germania sunt orase care au interzis circulatia autovehiculelor diesel. Discutia este preluata si de alte mari orase europene. Oare de ce? Noi descoperim acum aceste autobuze ca o solutie salvatoare. Asa o fi, pentru moment. Dar trebuie analizat si in perspectiva. Ce vom respira in 10 ani? Un studiu despre calitatea vietii, a aerului inspirat de buzoieni nu se realizeaza? Ar fi interesant.