„Când ploua, apa țâșnea prin asfalt. Pe 3-4 kilometri nu mai e asfalt”. Iată care e cauza și ce decizie s-a luat


Gropi, crăpături și chiar porțiuni kilometrice unde nu mai există asfalt.

Se întâmplă pe drumul dintre Sărulești și Valea Salciei, asfaltat anul trecut.

De vină pare a fi chiar proiectarea drumului, făcută din birou – copy-paste, și fără a ține cont de faptul că în zonă pânza freatică este aproape de suprafață.

„Se ajunsese ca la ploaie apa să iasă prin asfalt. Pentru că ăsta e specificul zonei, pânza de apă freatică este în unele locuri aproape de suprafață. Stratul suport se îmbibă cu apă și, normal, nu mai poate susține asfaltul”, a explicat Nicolae Dinu, primarul din Sărulești.

Există și o veste bună. Lucrarea nu fusese încheiată și nu se făcuse recepția. Astfel că firma Tancrad din Galați va repara drumul, pe propria cheltuială.

„Sunt 3-4 kilometri de pe care s-a frezat asfaltul. Oamenii încearcă să facă o lucrare de calitate. S-a schimbat proiectul. S-au săpăt 30-40 de centimetri, în unele locuri și mai mult, iar în loc s-a pus zgură, un material mai puțin permeabil. Iar peste această zgură se va pune asfalt. Oamenii sunt aici și lucrează. I-am rugat și pe cei care proiectează drumul de la Vintilă Vodă la Bisoca să vină la fața locului și să adopte soluții corespunzătoare situației din teren, nu să facă un copy-paste de la alte drumuri asfaltate”, a adăugat primarul din Sărulești.

Drumul județean de la Sărulești înspre Valea Salciei a fost asfaltat cu fonduri guvernamentale pe PNDL 2.

Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut interesant. 


Citește și: „Atunci cum de se putea ?” Pe o placă prinsă de fațadă e trecută durata record a construcției. CLICK AICI

Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.

loading...

3 comentarii la „„Când ploua, apa țâșnea prin asfalt. Pe 3-4 kilometri nu mai e asfalt”. Iată care e cauza și ce decizie s-a luat

  • Vedeți ,ca ,la toate nenorocirile ,totul pleacă de la proiect .Cum poți să torni asfalt pe o zonă îmbibată cu apă .Și cine plătește acum stricăciunile .

    Răspunde
  • Daca nu faci fundatie la un drum pe care il asfaltezi si tori un strat de asfalt de 3-5 cm cum sa reziste? As vrea sa vad ce proiectant recomanda strat de asfalt de 3-5 cm.
    Practic astia de la Tancard au trnat asfalt pe vechiul drum,apoi au facut santurile si podetele.Si au mai contestat si licitatia la DJ 203 K !!!!!

    Răspunde
  • Acel drum are portiuni in lucru de 2 ani. Nu este terminat, de unde ideea de a fi receptionat ceva neterminat? Ca nu se va termina niciodata… DA! Se lucreaza ca la stat, adica nu se misca mai nimic decat gardurile care aluneca la vale cu asfalt cu tot.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.