Mărăcineni. Au început lucrările pe DJ203K! Iată poze de la fața locului
E cea mai importantă reușită a CJ Buzău din acest an, la concurență probabil cu ridicarea a trei dintre picioarele podului de la V. Pașii.
Vorbim de începerea lucrărilor de modernizare a celui mai circulat drum județean din Buzău – DJ203 între Mărăcineni și Podu Muncii.
Astăzi, muncitorii firmei Oil Company Holding din Slobozia au descins la Mărăcineni, mai exact la Potoceni, unde au demarat operațiunea de frezare a drumului județean.
La această oră o freză decopertează deja asfaltul, iar circulația se face pe o singură bandă, cu semafor.
Vor fi câteva luni de chin pentru șoferi, dar la final bucata de 5 kilometri de la Mărăcineni până la Mătești va avea două benzi.
O bandă de trei metri și una de doi metri – ce oficial va fi pentru bicicliști.
Însă, precum pe E85, atunci când va fi trafic intens, pe banda dinspre trotuar se va putea circula. Ea va servi și ca stație pentru autobuze, dar și bandă pentru virajele la drepta pe străduțele laterale.
Frontul de lucru deschis azi la Potoceni (se va freza până la Mătești) e al treilea după cele de la Beceni și Vintilă Vodă.
Conform inginerului Cristi Roșu de la OIl Company Holding se va excava până la adâncimea de 55 de centimetri.
Pentru ca strada să reziste ulterior și la tonaje mai mari se vor așterne apoi patru staturi diferite: unul de 23 de centimetri balast cu emulsie, 20 de centimetri piatră spartă, 8 centimetri primul strat de asfalt și 4 centimetri stratul de uzură.
Te rugăm, distribuie acest articol în caz că ți s-a părut util/interesant!
Citește și: Veste bună pentru mii de buzoieni. Iată foto de azi CLICK AICI
Așteptăm idei/sesizări/ponturi pentru articole pozitive/negative la telefon/SMS 0721.540.938, pe e-mail la aurastereaca@gmail.com sau la facebook.com/auras.tereaca.
In sfarsit! Felicitari pentru inceperea lucrarilor promise.
Până unde va avea două benzi pe sens?
pana la Matesti, cu începere de la pod
Fac pariu ca banda 1 va fi de fapt parcare neoficiala pentru toți cei care nu sunt in stare sa-si parcheze SH-urile in propria curte, inclusiv pentru autoutilitare, tiruri, apoi vom mai vedea cum stăm cu pista de bicicliști sau stațiile pentru autobuzele articulate SH, si ele participante la trafic.
Sa coboare cu decopertarea pana la americani pentru ca noi tot cum ne-am învățat vom folosi infrastructura.
De asemenea, sunt curios cum se va rezolva traficul de mare tonaj al hamalilor de lemne cu autotractoare, tot SH, încărcate cu peste 40 mc lemn pe picior (adică cca 60 to), care vor circula pe tot parcursul DJ 203K, de la poalele pădurilor de la Penteleu si pana la Buzău s a m d.
Dar căruțașii? tradiționalele căruțe, cu varza, ceapa, lemne, troacarele cu toate cele ce se pot transporta, cum vor circula, „slow down”, ca in secolul al XVIII-lea.
Sa fim totusi optimiști, BMW-urile, tot SH, sau alte mărci agregate cu șoferi de curse si ochelari negri, vor navali peste toate cele de mai sus, cu prețul vieții ofertat la piața de organe.
Oare ne vom face bine vreo data?
Mulțumesc autorităților care au decis reabilitarea acestui drum județean, care sigur se poate califica la nivel de drum național, atât ca volum de trafic dar si prin faptul ca parcurge trei județe (granița cu Brăila, Buzăul pana la cca 20 Km de jud. Covasna, DN – 10).
Veniti să vedeți în localitatea Prosca com.Naeni ce dezastru de drum avem!